Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5 Serie Gran Turismo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #61
    Die achterkant is ook wel echt raar nu ik er langer naar kijk! Toch eigenaardig dat BMW eerst de GT op de markt brengt en vervolgens pas de 5 berline.
    sigpic

    www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

    Comment


    • #62
      Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Ook vind ik het spijtig dat we hier dezelfde velgen zien van de BMW 7.
      Dat is inderdaad wel jammer. Maar dat deden ze indertijd ook met de E65/66 7-Reeks en de E63/64 6-Reeks met bepaalde velgen.

      Comment


      • #63
        Ik moet zeggen dat ik heb ondertussen als iets knapper vind, maar hij zal nooit even knap zijn als de 7-Reeks.

        Prijzen starten bij 55.200 euro in Duitsland voor de 530d.

        Comment


        • #64
          Wat biedt deze dan meer dan een normale 5-reeks?
          Voor de kofferruimte moet ge het precies al ni doen.

          Ik zie het nut echt niet van deze kar.

          Comment


          • #65
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

            Comment


            • #66
              Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
              Wat biedt deze dan meer dan een normale 5-reeks?
              Voor de kofferruimte moet ge het precies al ni doen.

              Ik zie het nut echt niet van deze kar.
              Ik ook niet echt.

              Eventuele voordelen zijn dat je iets hoger zit en dat je kan kiezen voor ofwel meer been- ofwel meer kofferruimte.

              Comment


              • #67
                Prachtige wagen !

                Typisch BMW, niet zoals andere merken waar altijd alles hetzelfde blijft.
                En ook typisch BMW, hoe meer je hem ziet op foto's, hoe mooier iedereen hem vindt.

                Comment


                • #68
                  Zoals verwacht wijkt de definitieve vorm van de 5-serie GT niet af van de concept car, die enige maanden geleden vooraf ging aan deze kruising tussen een sedan, stationwagen, hatchback, coupé, mpv, SUV en wat eigenlijk allemaal nog meer…?
                  De GT gaat vooraf aan de nieuwe 5-serie, die we volgend jaar verwachten. Deze opgehoogde variant is er nog voor het einde van dit jaar. De nieuwe modellen dragen duidelijk stijlkenmerken van de nieuwe 7-serie; zoals BMW heeft beloofd. De GT heeft frameloze portierruiten, en een Superb-achterklep waarmee de auto zowel een sedan als een hatchback is. De auto kan worden besteld met een volwaardige achterbank of twee stoelen, waarmee het een vierzitter wordt.
                  De GT is precies vijf meter lang, is 1,90 meter breed en 1,56 meter hoog; de wielbasis is een riante 3,07 meter. De bagageruimte meet minimaal 440 liter, maar wie de achterste zitrij 10 centimeter naar voren schuift, heeft 590 liter tot z'n beschikking. Wie die hele zitrij neerklapt, kan 1.700 liter bagage meenemen. Door z'n dimensies is de GT geen lichtgewicht. De lichtste versie (535i GT) weegt 1940 kilogram en de zwaarste is de 550i, die 2.060 kilogram op de schaal brengt.
                  Voorlopig spreekt BMW van drie motoriseringen. De eerste is de 3,0-liter zescilinder met twee turbo’s die goed is voor een vermogen van 306 pk en drijft de 535 i GT aan. Hij kan van 0 naar 100 km/u in 6,5 seconden. De volgende is de 550i GT ide 408 pk heft en het kunstje in 5,5 seconden doet. Tot slot is er de 530d GT die is voorzien van de 235 pk sterke 3,0-liter zescilinder diesel en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 6,9 seconden. Alle drie de motoriseringen zijn gekoppeld aan een achttraps automaat.
                  Ook Dynamic Drive Control behoort op alle versies tot de standaarduitrusting. Hiermee kan de bestuurder de gasrespons, de scherpte van de besturing en de schakelkarakteristiek instellen. En er zijn nog meer voorzieningen beschikbaar, zoals BMW Night Vision, Lane Change Warning en Lane Departure Warning.

                  Op de IAA in Frankfurt, komende september lopen we de 5-serie GT voor het eerst in het echt tegen het lijf. De verkoop start nog voor het begin van het nieuwe decennium.
                  autoweek.nl

                  Comment


                  • #69
                    Komt dit in diesel en 4x4 ?

                    Comment


                    • #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door moyalis Bekijk Berichten
                      Prachtige wagen !

                      Typisch BMW, niet zoals andere merken waar altijd alles hetzelfde blijft.
                      En ook typisch BMW, hoe meer je hem ziet op foto's, hoe mooier iedereen hem vindt.

                      http://www.netcarshow.com/bmw/2010-5..._gran_turismo/
                      ²²²²²
                      freude am fahren

                      Comment


                      • #71


                        OMG wat een gedrocht.
                        HAHAHA, mottig!
                        't Is precies een Chinees.
                        Jesus, wie dit koopt is gewoon zwakzinnig.
                        Probeerden ze opzettelijk een wagen te maken die kan concurreren met de Multipla?
                        LELIJK!






                        Huh, dit had ik niet verwacht.
                        't Is wel speciaal hé. Dat wordt wennen.
                        Hij valt eigenlijk, nu ik elke foto een miljoen keer bekeken heb en m'n ogen wat dichtknijp, best wel mee.
                        Ik heb hem vandaag voor 't eerst op straat gezien, en hij is prachtig.
                        Tenminste geen eenheidsworst zoals de andere merken.
                        BMW doet het weer!!!!

                        Comment


                        • #72
                          ik ga er nog lang naar moeten kijken denk ik voor ik deze mooi ga vinden

                          Comment


                          • #73
                            Op het eerste zicht vind ik hem ook echt lelijk maar ik weet dat je nieuwe auto's altijd eens in verschillende uitvoeringen in het echt moet gezien hebben om een definitief oordeel te kunnen vellen.

                            Comment


                            • #74
                              Het is 's avonds laat na een ontwerpsessie van een aantal ingenieurs, het was een lange dag dus onze ontwerpers besluiten zich te ontspannen met wat Duits bier van hoge kwaliteit. Na ettelijke liters ontspint zich een conversatie tussen de 2 meeste aangeschotenen...

                              Frits: Ich glaube das ich zelfs menne drol kan verkaufen als ich daar BMW opschreif
                              Hans: *hik* Dich bis quatsch aant verkaufen Frits
                              Frits: En toch werde ich dat es probieren Joenge

                              And the rest became history...
                              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

                              Comment


                              • #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
                                Totaal geen, maar dan ook geen enkele gelijkenis tussen dit "ding" en de BMW.

                                Trouwens, als ik eerlijk ben, als NIET bmw liefhebber, vind deze er goed uitzien voor een bmw te zijn!!!
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

                                Comment


                                • #76
                                  Vind deze maar niks.

                                  Comment


                                  • #77
                                    Oorspronkelijk geplaatst door moyalis Bekijk Berichten
                                    Prachtige wagen !

                                    Typisch BMW, niet zoals andere merken waar altijd alles hetzelfde blijft.
                                    En ook typisch BMW, hoe meer je hem ziet op foto's, hoe mooier iedereen hem vindt.

                                    http://www.netcarshow.com/bmw/2010-5..._gran_turismo/
                                    Ik geef je wel gelijk over het feit dat BMW initiatieven durft nemen op gebied van design, en dat alle modellen van het gamma duidelijk verschillend zijn (en geen copy op schaal 0,8 zoals sommigen )
                                    Maar deze vind ik echt hoe langer hoe lelijker. Ik zou hem nu niet met de Rodius vergelijken, wel met de even lelijke Mercedes R, met als verschil dat deze BMW een knap interieur heeft.

                                    Comment


                                    • #78
                                      I do not like the exterior one bit. Binnenin wel knap, maar daar stopt het ook. Nèèèèèxt!

                                      Comment


                                      • #79
                                        Oorspronkelijk geplaatst door tp71 Bekijk Berichten
                                        Ik geef je wel gelijk over het feit dat BMW initiatieven durft nemen op gebied van design, en dat alle modellen van het gamma duidelijk verschillend zijn (en geen copy op schaal 0,8 zoals sommigen )
                                        Maar deze vind ik echt hoe langer hoe lelijker. Ik zou hem nu niet met de Rodius vergelijken, wel met de even lelijke Mercedes R, met als verschil dat deze BMW een knap interieur heeft.
                                        Met de Mercedes R? Die lijnen lopen totaal anders. Bij de R zijn de voorlichten al lelijk. Op de zijkant lopen de lijnen naar omhoog en het achterste is sowieso al te hoog.
                                        Bij de GT is dit totaal anders.
                                        Nu ja, ieder z'n smaak.

                                        Comment


                                        • #80
                                          Oorspronkelijk geplaatst door tp71 Bekijk Berichten
                                          Ik geef je wel gelijk over het feit dat BMW initiatieven durft nemen op gebied van design, en dat alle modellen van het gamma duidelijk verschillend zijn (en geen copy op schaal 0,8 zoals sommigen )
                                          Maar deze vind ik echt hoe langer hoe lelijker. Ik zou hem nu niet met de Rodius vergelijken, wel met de even lelijke Mercedes R, met als verschil dat deze BMW een knap interieur heeft.
                                          De R heeft ook een knap interieur vind ik net als deze BMW maar aan de buitenkant zijn het echt 2 gedrochten.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X