Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5 Serie Gran Turismo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
    Geen 5 Touring meer verkrijgbaar in de USA?
    Nope . Kijk hier maar : http://www.bmw.us/standard/content/v...5/default.aspx

Alleen de berline en de GT
    BMW 420dA : >>>

Comment

• En toch blijf ik dit een knappe auto vinden

Comment

• 5-Series GT Receives M-Sport Treatment

Comment

• Comment

• Dit zal ie nodig hebben om er iets sportiever uit te zien !!

Comment

• ik vind het wel zeer geslaagd eigenlijk... het geeft misschien net dat extra wat ie net miste...

Comment

• Ipv 5/10 krijgt 'm nu van mij 5,5/10.
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Grote voordeel : velen vinden hem zo lelijk dat die "geen" geld meer gaan op de
                  2de-handsmarkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten

Ziet er knap uit!

Comment

• Knap, maar dat vind ik zonder m-pack ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                        Knap, maar dat vind ik zonder m-pack ook.
                        Ik ook!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                          Grote voordeel : velen vinden hem zo lelijk dat die "geen" geld meer gaan op de
                          2de-handsmarkt
                          Klopt, had ik hier ook al eens ergens geschreven. Zelf zou ik hem nog wel willen, maar na 3jaar krijg je dat aan de straatstenen niet meer kwijt, ja voor niets geraak je van alles af.
                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                            Grote voordeel : velen vinden hem zo lelijk dat die "geen" geld meer gaan op de
                            2de-handsmarkt
                            Ja, toch liever een Saab 9-5 dan.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten

KNAP!

Comment

• Dat is dus een verlaagde versie van een verhoogde versie van een BMW 5

Ik snap het nut niet van het M-pack op de Gran Turismo, misschien wel het meest comfortabele model in het hele BMW-gamma. Het maakt hem niet mooier maar ook niet lelijker. Iemand die sportiever wil rijden, koopt toch gewoon een 5 Serie met M-pack? Dan sleep je ten minste niet al die kilo's extra mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                    Dat is dus een verlaagde versie van een verhoogde versie van een BMW 5

Ik snap het nut niet van het M-pack op de Gran Turismo, misschien wel het meest comfortabele model in het hele BMW-gamma. Het maakt hem niet mooier maar ook niet lelijker. Iemand die sportiever wil rijden, koopt toch gewoon een 5 Serie met M-pack? Dan sleep je ten minste niet al die kilo's extra mee.
                                    Je bent niet verplicht een sportophanging te nemen met een M-pack hé, als iemand een standaard GT wat te braaf vindt is het M-pack zonder sportophanging een mooie combinatie van sportief uiterlijk en een comfortablele cruiser

Comment

Je bent niet verplicht een sportophanging te nemen met een M-pack hé, als iemand een standaard GT wat te braaf vindt is het M-pack zonder sportophanging een mooie combinatie van sportief uiterlijk en een comfortablele cruiser
                                      Daar draait het niet om, wie laat er een F10 staan voor een 5GT ?
                                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                                      1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                                        Daar draait het niet om, wie laat er een F10 staan voor een 5GT ?
                                        Mensen die het een knappe auto of verfrissend concept vinden en niet met de zoveelste sedan willen rijden.

Comment

Mensen die het een knappe auto of verfrissend concept vinden en niet met de zoveelste sedan willen rijden.
                                          En ik durf ervoor te wedden dat, dat soort mensen het verschil niet zien tussen eentje met een eentje zonder M-pakket
                                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                                          1991 E30 320i

Comment

Working...
                                          X