Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Klopt, had ik hier ook al eens ergens geschreven. Zelf zou ik hem nog wel willen, maar na 3jaar krijg je dat aan de straatstenen niet meer kwijt, ja voor niets geraak je van alles af.
Ik ken iemand die er vorig jaar eentje heeft aangeschaft met 20.000km en een klein jaar oud, nieuwprijs was ergens 86.000 , hij heeft die kar voor iets meer gekocht dan ik voor m'n nieuwe A4 avant betaalde , opties zitten er allesinds voldoende op. Zelf zou ik hem nooit kopen maar om mee te rijden wel een fijne wagen als je op comfort gesteld bent.
Dat is raar... Ik vind dit knap!! Interieur past wel ab-so-luut niet bij een 5GT...
Een carbonzwarte en alle toeters en bellen en dan het chromé biesje op het koffer nog in carrosseriekleur! Laatste gezien en maakt de kont een pak minder zwaar.
van deze lelijke wagen zie je toch wel vrij veel exemplare in het dagdagelijkse verkeer. Ik denk dat het gebruiksgemak van deze wagen voor de hogere social klasse de doorslag geeft. Je hebt de presence van een 5 series met het gemak van een X5
van deze lelijke wagen zie je toch wel vrij veel exemplare in het dagdagelijkse verkeer. Ik denk dat het gebruiksgemak van deze wagen voor de hogere social klasse de doorslag geeft. Je hebt de presence van een 5 series met het gemak van een X5
Ik heb momenteel het genoegen 2 weken met deze auto te mogen rondbollen, een 530d.
Dagelijks rijd ik met een 3-reeks, het verschil in comfort is uiteraard enorm!
Wel verschiet ik nog van het strakke stuurgedrag (in SPORT), voelt helemaal niet aan zoals hij eruit ziet : 'een log schip'
Wat ik wel ENORM hatelijk vind aan een wagen als deze is dat je NERGENS voorang krijgt!
Ritsen lukt NIET met deze auto, niemand laat je voorgaan!
Als je op de snelweg op het derde vak 160km/u rijdt, doet IEDEREEN de deur dicht!
Ik heb momenteel het genoegen 2 weken met deze auto te mogen rondbollen, een 530d.
Dagelijks rijd ik met een 3-reeks, het verschil in comfort is uiteraard enorm!
Wel verschiet ik nog van het strakke stuurgedrag (in SPORT), voelt helemaal niet aan zoals hij eruit ziet : 'een log schip'
Wat ik wel ENORM hatelijk vind aan een wagen als deze is dat je NERGENS voorang krijgt!
Ritsen lukt NIET met deze auto, niemand laat je voorgaan!
Natuurlijk niet, wie wilt er nu het risico lopen de hele weg tegen zo'n lelijke kont te moeten aankijken?
En terecht, want jij hoort net zoals wij (wellicht minderwaardige mensen die met goedkope auto's rijden)
een maximumsnelheid van 120 km/h te hanteren.
Ik zei er toch bij dat ik tijdelijk met deze wagen mag/kan rijden, dat het mijn wagen niet is.
Ik heb dus niets tegen mensen met goedkopere auto's...
Toch weer die bekrompen mentaliteit van sommigen
Als ik met mijn 3-reeks aan 160-180 aankom, doet (bijna) niemand de deur dicht...
En ik durf ervoor te wedden dat, dat soort mensen het verschil niet zien tussen eentje met een eentje zonder M-pakket
Dat weet ik niet zo zeker.
Ze zullen het M-Pakket wellicht niet kunnen benoemen en dat hoeft ook niet.
Ik ben er wel van overtuigd dat ze de ene mooier zullen vinden dan de andere zonder dat ze zich zelfs bewust dat er een verschil is.
Deze wagen begint een beetje op me te groeien.
Ik heb hem altijd oerlelijk gevonden maar begin hem mooier en mooier te vinden.
Zeker met de iets strakkere lijnen van het M-pakket vind ik hem echt wel goed te doen en mooier en dat is meteen de enige bestaansreden van zulk een pakket.
Wie weet zal ik ooit zelfs de X6 "te doen" vinden!
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
If you're not living on the edge, you're taking up too much space!
Dat zou al veel verschil maken, zeker op een zwarte.
Zijn daar pics van?
Heb deze 5GT toevallig vanmorgen nog gezien. Het was een sophistogrijze. Het meegekleurde latje maakt de kont echt een pak minder zwaar. Ik vind het persoonlijk goed gelukt op die kar.
Comment