Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5 Serie Gran Turismo
Collapse
X
-
-
Een 535d Xdrive GT met M-pakket, geen probleem om hier elke dag mee rond te toeren...
Comment
-
Gisteren in FF deze 5 GT kunnen aanschouwen. Met dit M-sportpakket is het een subtiele verbetering. De achterbumper is een stuk 'dikker' onderaan met de diffusor. Dat is het ideale contragewicht tov de te zware bovenzijde van de kont. Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
een dik gat heeft daar niks mee te maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenJe hebt dikke hangtetten en je hebt mooie dikke tetten ,
een dik gat heeft daar niks mee te maken
Comment
-
Awel, ik ben aan 't verzinnen om mijnen 3 in te ruilen voor nen occasie 5GT, er staan er een paar mooie in Duitsland, negotiations are underway...Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenAwel, ik ben aan 't verzinnen om mijnen 3 in te ruilen voor nen occasie 5GT, er staan er een paar mooie in Duitsland, negotiations are underway...
Vrouwtje is er ook wild van, maar kunnen er weinig met doen hier. Zou liever willen zien dat ze voor een MB GL gaat, maar het zal op termijn misschien maar ne Sharan worden vrees ik...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Geen kids, ik doe wat IK wil!
Uiteraard na akkoord van de échte chef in huis...Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenGeen kids, ik doe wat IK wil!
Uiteraard na akkoord van de échte chef in huis...
Zakelijk moeten er 3 volwassen op de achterbank kunnen.
Tip: als je een GT kan vinden met enkel 2 zitplaatsen achter (met een vaste armleuning dus) is deze helemaal te gek...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenAwel, ik ben aan 't verzinnen om mijnen 3 in te ruilen voor nen occasie 5GT, er staan er een paar mooie in Duitsland, negotiations are underway...
5GT is idd interessant tot zeer interessant te noemen op de 2de handsmarkt. Voor de prijs van een nieuwe 318d met een paar opties kan je op de 2de handsmarkt een "fully loaded" 5GT (530d) vinden van 2 jaar oud met nog geen 60.000 KM's.
Best interessant te noemen dus (je moet natuurlijk wel de vrij hoge "running-cost" erbij kunnen / willen nemen)Freude am Fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door titanliner Bekijk Berichten5GT is idd interessant tot zeer interessant te noemen op de 2de handsmarkt. Voor de prijs van een nieuwe 318d met een paar opties kan je op de 2de handsmarkt een "fully loaded" 5GT (530d) vinden van 2 jaar oud met nog geen 60.000 KM's.
Best interessant te noemen dus (je moet natuurlijk wel de vrij hoge "running-cost" erbij kunnen / willen nemen)
In mijn geval is het ter vervanging een propere 320dA Touring en de maandelijkse financieringskost voor mijn bvba'tje blijft quasi gelijk.
De running costs lopen inderdaad wel wat op maar daar krijg je dan ook iets voor...Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Idem hier. Momenteel nog buiten budget, maar ik hoop dat 'ie 't komende jaar sneller in waarde zakt dan een gewone '5. Dan zou ik 'm zeker overwegen. Binnenin een paleis, als je 't mij vraagt. En interessant voor een 'multifunctioneel' gezinnetje van twee.
Langs buiten ben ik er nog altijd geen fan van, maar in een donkere tint, op een mooie grote velg (heeft 20" nodig imo) en binnein een lichtgekleurd interieur dat door 't chroom rond de ramen wordt omlijnd ... vind ik 'm wel doenbaar.
Ik ben 'm in overweging beginnen nemen nadat ene Zweed me ook aanraadde om 'es de R-klasse te bekijken. Prijs/gebodene zal alles bepalen, als 't moment daar is. Maar alles is nog mogelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIdem hier. Momenteel nog buiten budget, maar ik hoop dat 'ie 't komende jaar sneller in waarde zakt dan een gewone '5. Dan zou ik 'm zeker overwegen. Binnenin een paleis, als je 't mij vraagt. En interessant voor een 'multifunctioneel' gezinnetje van twee.
Langs buiten ben ik er nog altijd geen fan van, maar in een donkere tint, op een mooie grote velg (heeft 20" nodig imo) en binnein een lichtgekleurd interieur dat door 't chroom rond de ramen wordt omlijnd ... vind ik 'm wel doenbaar.
Ik ben 'm in overweging beginnen nemen nadat ene Zweed me ook aanraadde om 'es de R-klasse te bekijken. Prijs/gebodene zal alles bepalen, als 't moment daar is. Maar alles is nog mogelijk.2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk BerichtenEen R klasse (pfl) is NOG lelijker dan een 5GT
Comment
-
Kmoet alleen zien da'k voor de mijne nog ne goeie prijs krijg.
Ik wou eerst ne GT van minder dan twee jaar oud zoeken omdat je dan een betere rentevoet krijgt maar dat scheelt natuurlijk ook weer 6% VAA..
Ideaal zou ene zijn die nog nét geen twee jaar is maar dat heel binnenkort wel wordt.
Maar zoals ik zei, eerst moet de 3 weg geraken...Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAgreed, maar enkel wat de Mk.I en Mk.II betreft. De laatste facelift vind ik evenzeer te pruimen als de '5 GT, tenminste toch langs buiten. Binnenin is er geen vergelijken aan, imo.
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIdem hier. Momenteel nog buiten budget, maar ik hoop dat 'ie 't komende jaar sneller in waarde zakt dan een gewone '5. Dan zou ik 'm zeker overwegen. Binnenin een paleis, als je 't mij vraagt. En interessant voor een 'multifunctioneel' gezinnetje van twee.
Ik ben 'm in overweging beginnen nemen nadat ene Zweed me ook aanraadde om 'es de R-klasse te bekijken. Prijs/gebodene zal alles bepalen, als 't moment daar is. Maar alles is nog mogelijk.
super mooi en zeker niet te groot deze velg
Comment
Comment