Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5 Serie Gran Turismo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De GT gaat wel om meer dan design, hij is ruimer, comfortabeler.
    Vergeet dat die op het chassis van de 7 staat en niet op dat van de 5...
    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
    Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
    If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
      3800 ondertussen,crisis he.
      Nee voor mij zal het eerder zo gaan,eerst m'n huidige verkopen voor uiteindelijk de helft van m'n vraagprijs en dan zo een prachtige C30 drivE kopen die dan nog eens verbazingwekkend goed met het verkeer mee kan en mét gecleande achterkant liefst
      Ik heb 70% van mijn vraagprijs gekregen en moest hem niet laten keuren. Bijgevolg heb ik de herstellingen die ik voor de vraagprijs te verantwoorden niet moeten uitvoeren. Zodoende heb ik dus profijt gedaan.

Ik denk niet dat jij het type bent dat zich op zijn gemak zou voelen in een C30 zonder dat een paar sokken vooraan in je jeans stopt. Je kan altijd eens proberen, je zou nog verrast kunnen worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door éSe Bekijk Berichten
        Zo overdreven lijkt me deze prijs toch niet, gezien de uitrusting etc.
        Op Autoscout.be heeft ie geen noemenswaardige concurrentie in deze kilometragecategorie.
        In Duitsland zie je deze staan:

Voor hoeveel euri zou je de Belgische kunnen kopen, vraag ik me dan af.
        35k?
        Driekwart van de uitrusting op die kar is nauwelijks iets waard. Daar vang je (zeggen statistieken) zo goed als niks voor. Het enige wat het kan doen, is je auto sneller verkocht doen geraken of de verkoper een iets sterkere positie bieden bij het onderhandelen.
        Er zijn in B/D ongeveer 10 gelijkaardige auto's te koop, met gelijkaardigde uitrusting, maar goedkoper en met duidelijk minder dan 130.000km. Daarom dat ik 'm - algemeen gezien - nog wat te duur vind. En neen, ik vergeet de nieuwprijs van die auto niet.

Als je die voor 35k EUR bruto kan kopen, dan heb je goed onderhandeld en er ook geen slechte zaak aan gedaan, durf ik denken.

Comment

• Hmmm, misschien toch maar niet...
          Netto VAA van € 124 per maand naar € 268-358. Dat is toch al x2 of x3!
          Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
          Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
          If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Nieuw artikel, over onder andere de 5GT, deze zou vanaf 2013 leverbaar worden met een 520d,... Ik vind dit persoonlijk wel een lage motor voor een 5GT, ik had wel een 525d goed gevonden, maar een 520d...

Het motorengamma van de BMW 5-reeks GT krijgt voor modeljaar 2013 een rigoureuze update.

Comment

• 8.9 seconden naar 100 is verre van slecht. Dus niks onderpowered wat mij betreft.
              Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
              • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
              • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
              • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                8.9 seconden naar 100 is verre van slecht. Dus niks onderpowered wat mij betreft.
                Neen, maar ik bedoelde dat ook deels om de exclusiviteit te bewaren.... Binnenkort zullen er dan veel meer 5GT's rondrijden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk Berichten
                  Neen, maar ik bedoelde dat ook deels om de exclusiviteit te bewaren.... Binnenkort zullen er dan veel meer 5GT's rondrijden...
                  Ik denk niet dat het de bedoeling was van BMW om hem "exclusief" te houden. Volgens mij is het juist daarom dat ze nu een 520d uitbrengen, omdat ie meer verkocht zou worden...
                  freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                    Ik denk niet dat het de bedoeling was van BMW om hem "exclusief" te houden. Volgens mij is het juist daarom dat ze nu een 520d uitbrengen, omdat ie meer verkocht zou worden...
                    Ja, dat denk ik ook, maar voor de huidige 5GT rijders is het wel 'balen'...

Comment

Ja, dat denk ik ook, maar voor de huidige 5GT rijders is het wel 'balen'...
                      Ik snap je redenering niet zo goed. Tegenwoordig doet elk merk aan downsizing, en met die 520d kan de GT nog steeds mooie prestaties voorleggen. Audi en Mercedes hebben zelf een 4-cilinder liggen in hun A8 en S.
                      En wat betreft die exclusiviteit: Ik denk niet dat dit echt de reden is waarom mensen een 5GT kopen, maar meer voor het comfort en dergelijke.
                      freude am fahren

Comment

Ik snap je redenering niet zo goed. Tegenwoordig doet elk merk aan downsizing, en met die 520d kan de GT nog steeds mooie prestaties voorleggen. Audi en Mercedes hebben zelf een 4-cilinder liggen in hun A8 en S.
                        En wat betreft die exclusiviteit: Ik denk niet dat dit echt de reden is waarom mensen een 5GT kopen, maar meer voor het comfort en dergelijke.
                        Ja, dat is waar.... Je hebt gelijk, ik bedoel gewoon dat de mensen die nu met een 5GT rijden veel meer hebben moeten betalen om een GT te kunnen hebben omdat deze min. 530d zijn, en dat deze nu dus veel goedkoper gaan worden...

Comment

Ja, dat is waar.... Je hebt gelijk, ik bedoel gewoon dat de mensen die nu met een 5GT rijden veel meer hebben moeten betalen om een GT te kunnen hebben omdat deze min. 530d zijn, en dat deze nu dus veel goedkoper gaan worden...
                          Ik snap het. Ik hoop dat er binnenkort wat meer rondrijden dan, want eigenlijk vind ik dit best wel een impressionante wagen.
                          freude am fahren

Comment

Ik snap het. Ik hoop dat er binnenkort wat meer rondrijden dan, want eigenlijk vind ik dit best wel een impressionante wagen.
                            Ja, ik vind dit ook een zeer knappe wagen, voor ons natuurlijk goed, dan zien we ze idd. meer!

Comment

In de A8 ook al? welk blok is dat dan?
                              BMW X5 45e

Comment

• Ik ben het zojuist nagegaan, en de A8 is inderdaad toch nog niet beschikbaar met 4-cilinder. Maar ik meen mij te herinneren dat er op termijn wel de 2.0 Tdi ging ingelepeld worden.
                                freude am fahren

Comment

• En het zou me niet verwonderen mocht met de facelift van de '7 later dit jaar ook een 725d beschikbaar worden.

Comment

Er is een S met een viercilinder, maar de A8 is enkel minstens met zescilinders. Ook de A7 trouwens bestaat qua motorisatie louter uit zescilinders, dus ook hier geen viercilinders.
                                    Last edited by charlesvdw; 16/05/2012, 23:13. Reden: typo
                                    2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                    2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                    2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

Ik ben het zojuist nagegaan, en de A8 is inderdaad toch nog niet beschikbaar met 4-cilinder. Maar ik meen mij te herinneren dat er op termijn wel de 2.0 Tdi ging ingelepeld worden.
                                      Neen, als ik me niet vergis, is de komende A8 Hybride met een 4 cilinder 2.0TFSI + elektromotor...

Comment

• mijn pa heeft hem een 530d gt xdrive besteld. Ging hem normaal in premium kopen maar door de korting toch maar nieuw.

Voornaamste redenen: krachtigere motor dan zijn huidige 525d.
                                        Goede overname voor zijn huidige model.
                                        En de combinatie ruimte/comfort/luxe en toch goed vooruitgaan.

levertijd een goeie 5 weken. Had gedacht dat het langer ging zijn.

Verstuurd van mijn HTC Desire S met Tapatalk

Comment

• Uw pa gaat content zijn. De 30d is echt een zalige motor, en sinds ik xDrive heb wil ik niet anders meer in mijn daily.
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X