Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5 Serie Gran Turismo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
    De F11 heeft ook standaard luchtgeveerde ophanging achteraan.
    Check post 1125 .
    "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Vanochtend op de Bisschoppenhoflaan te Deurne een 5GT zien rijden op garageplaten in dat Damas rood. POEP CHIC!!!

Sent from somewhere, using Tapatalk
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
        Vanochtend op de Bisschoppenhoflaan te Deurne een 5GT zien rijden op garageplaten in dat Damas rood. POEP CHIC!!!
        Zeer knap! Kleur past heel goed bij deze auto.

"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
          Zeer knap! Kleur past heel goed bij deze auto.

Inderdaad Wrench08, prááááááchtige kleur!!! Heeft volgens mij weinig met rood te maken maar is precies een mix van Aubergine met bruin. Wist ik niet, gewoon schitterend.
          Vraag me af of een X5 ook met deze kleur zou staan?
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco
            Vraag me af of een X5 ook met deze kleur zou staan?
            Gaat op niet veel trekken, me dunkt!

Comment

• Veel beter na de Asslift. Geef maar een sophistogrijze met M-pack.

Danku!
              Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Zijn er eigenlijk mensen op dit forum die een GT gekocht hebben?

Ik ben aan het kijken om een 535Gt aan te kopen, maar zou graag eens de reacties van eigenaars weten.
                MIjn testrit was allessinds super goed! Kan eigenlijk weinig slecht over de auto zeggen buiten dat het een grote bak is.

Comment

• Ik vind hem geweldig. De binnenruimte en het comfort zijn onvoorstelbaar. Ideale skivakantie-autobahn- cruiser. En ik heb maar een 520d :-D
                  Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                  Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                  If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Keuk Bekijk Berichten
                    Zijn er eigenlijk mensen op dit forum die een GT gekocht hebben?

Ik ben aan het kijken om een 535Gt aan te kopen, maar zou graag eens de reacties van eigenaars weten.
                    MIjn testrit was allessinds super goed! Kan eigenlijk weinig slecht over de auto zeggen buiten dat het een grote bak is.

De mijne staat binnen een 2-tal maanden te koop. 535d, bijna full option. 90k km's.
                    Sublieme wagen maar nu tijd voor iets anders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door swimmy Bekijk Berichten
                      De mijne staat binnen een 2-tal maanden te koop. 535d, bijna full option. 90k km's.
                      Sublieme wagen maar nu tijd voor iets anders.
                      ik vermoed dat het niet om de facelift gaat? De pre-facelift zag ik niet zo graag, maar de nieuwe is veel mooier.

Comment

ik vermoed dat het niet om de facelift gaat? De pre-facelift zag ik niet zo graag, maar de nieuwe is veel mooier.
                        Indien er een M-Pack op zit is het verschil niet zo groot hoor.
                        Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                        Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                        If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                          Indien er een M-Pack op zit is het verschil niet zo groot hoor.
                          Achterkant is toch volledig anders, andere achterlichten, bumper...

Comment

Inderdaad de pre-facelift en zonder M-pakket.

Comment

Working...
                            X