Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wint absoluut een prijs voor lelijkste auto en met voorsprong, X6 trekt ook al op niks, maar dit slaagt alles . Bij de Duitsers is alleen Audi, VW en Opel goe bezig, Mercedes?? nieuwe E?? en nu BMW ook duideluik op verkeerd spoor!!
You've got to give BMW credit for taking chances. As weird-looking as some recent BMWs have been, this 5 Series GT tops them all.EDMUNDS VIDEOhttp://www.Edmu...
blijf één van de enige die hem echt mooi vind
in alle geval zal het de opvolger worden van mijn 5 touring
in de juiste kleur en met de juiste velg zal hij zeker en vast héél mooi worden
over de rij-eigenschappen en functionaliteit zal er niet echt moeten gediscussieerd worden denk ik
graag wat reacties van mensen die hem wel mooi vinden
kan niet geloven dat ik een uitzondering ben
ofwel heb ik een slechte smaak ofwel zijn er hier veel gefrustreerd op dit forum
over de rij-eigenschappen en functionaliteit zal er niet echt moeten gediscussieerd worden denk ik
ofwel heb ik een slechte smaak ofwel zijn er hier veel gefrustreerd op dit forum
Sinds ik fotos zag van de GT in het straatbeeld heb ik het negatieve beeld ervan opgeschort tot ik hem in real life zie.
Ik denk dat het best knap kan zijn.
Ik vind de X6 ook knap, alhoewel velen die een gedrocht vinden.
Ik vind het de uber mad max mobiel.
wa heeft da met frustratie te maken dat deze 5 ni positief onthaald wordt?
smaken verschillen nu eenmaal he
't is gewoon zo ne auto zoals de panamera(en andere r-klasse's) deze 5gt,you love it or hate it,
en bij mij is het 't tweede.
Het is al lang bekend dat BMW bepaalt wat mooi is, en dat je om BMW-liefhebber te zijn je een redelijk flexibel gevoel voor esthetiek moet hebben. Je moet jezelf verplichten om het jongste design mooi te vinden. En bij de één gaat dat al rapper dan de ander. Maar vroeg of laat lukt het wel hoor, ...
Ik denk dat er nog heel wat mensen hun mening over de 5GT zullen veranderen komende maanden
3. De langzame en voorzichtige bocht van 180° zonder gezichtsverlies (ik begin hem mooi te vinden, ik heb gewacht met m'n mening, het is wennen dit model maar...)
Ik moet zeggen dat de 5GT me echt enorm begint te bevallen.
Ik heb ff gewacht om mijn mening te geven, en zelfs op foto vind ik hem nu al echt razend knap!
Dat belooft voor de nieuwe 5, maar deze gaat ook 100% zeker een succes worden.
ben zeker geen bmw freak
voor mijn 5 touring had ik mercedes e klasse en daarvoor audi a6
de a6 was de beste wagen prijs / kwaliteit / rijplezier die ik ooit gehad heb
moet eind dit jaar veranderen en vind deze 5gt enige die me aanspreekt in deze klasse
a6 verandert binnen 2 jaar en e klasse kan me totaal niet bekoren
bmw x5 ben ik beu gezien en de x6 is te opvallend
zou evt willen wachten op de audi a7 maar vermoed dat die nog te lang uitblijft
vandaar mijn keuze voor de 5g, zeker niet van "'t moet nen bmw zijn"
ik bedoelde met frustratie : mochten de tegenhangers werkelijk mogen kiezen tussen een prius / ssangyong of deze 5gt dan zouden ze wel weten wat gekozen
vind dit maar flauwe vergelijking die nergens op slaat, dan gewoon liever zeggen "niet mooi and that's it!"
heb trouwens ook de indruk dat degene die deze vergelijking maken meestal in een andere klasse shoppen (zonder daar negatief te willen over doen, vooraleer de kritiek uitbarst)
Comment