Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5 Serie Gran Turismo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wint absoluut een prijs voor lelijkste auto en met voorsprong, X6 trekt ook al op niks, maar dit slaagt alles . Bij de Duitsers is alleen Audi, VW en Opel goe bezig, Mercedes?? nieuwe E?? en nu BMW ook duideluik op verkeerd spoor!!

Comment

• Nu weet ik waar ze diene GT(naam) gehaald hebben.

Comment

• Nog een filmpje van de concept:
        You've got to give BMW credit for taking chances. As weird-looking as some recent BMWs have been, this 5 Series GT tops them all.EDMUNDS VIDEOhttp://www.Edmu...
        freude am fahren

Comment

• De lelijkste BMW van 't moment...

En zeker in deze kleur. Waarom ook dezelfde velgen nemen als die van de edele 7?

530d GT

Bijgevoegde Bestanden
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• In die kleur vind ik hem nog wel ca va precies.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
              In die kleur vind ik hem nog wel ca va precies.
              Vooral in die hoek van de bovenste foto dan toch. Belooft voor de 5 en de 5 touring.
              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Die kofferpartij

Ik zie SsangYong trekjes in de achterkant

Comment

• Beetje verlagen kan ook geen kwaad:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                    ja, van vooraan gezien... en dan komt de achterkant.. WTFFFF!!!!

Comment

• Nog een paar fotootjes op de Ring:

freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                        De lelijkste BMW van 't moment...

En zeker in deze kleur. Waarom ook dezelfde velgen nemen als die van de edele 7?

530d GT

Ik herzie mijn mening over de neus: lekker.
                        Ik herzie ook mijn mening over de kont: kots. Die bumper is veel te opvallend. Precies vetrollen.
                        2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?

Comment

• Godverdorie zeg, geen haar beter dan een Prius qua proporties...

Comment

• blijf één van de enige die hem echt mooi vind
                            in alle geval zal het de opvolger worden van mijn 5 touring
                            in de juiste kleur en met de juiste velg zal hij zeker en vast héél mooi worden
                            over de rij-eigenschappen en functionaliteit zal er niet echt moeten gediscussieerd worden denk ik
                            graag wat reacties van mensen die hem wel mooi vinden
                            kan niet geloven dat ik een uitzondering ben
                            ofwel heb ik een slechte smaak ofwel zijn er hier veel gefrustreerd op dit forum

Comment

• me like too!

Comment

• welcome to the club vista !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
                                  welcome to the club vista !
                                  VInd hem frisse verschijning, net als de X6.
                                  Kont heeft best wel wat mee van de X6 trouwens

Comment

blijf één van de enige die hem echt mooi vind
                                    over de rij-eigenschappen en functionaliteit zal er niet echt moeten gediscussieerd worden denk ik
                                    ofwel heb ik een slechte smaak ofwel zijn er hier veel gefrustreerd op dit forum
                                    Sinds ik fotos zag van de GT in het straatbeeld heb ik het negatieve beeld ervan opgeschort tot ik hem in real life zie.
                                    Ik denk dat het best knap kan zijn.
                                    Ik vind de X6 ook knap, alhoewel velen die een gedrocht vinden.
                                    Ik vind het de uber mad max mobiel.

Comment

wa heeft da met frustratie te maken dat deze 5 ni positief onthaald wordt?
                                      smaken verschillen nu eenmaal he
                                      't is gewoon zo ne auto zoals de panamera(en andere r-klasse's) deze 5gt,you love it or hate it,
                                      en bij mij is het 't tweede.

Comment

Het is al lang bekend dat BMW bepaalt wat mooi is, en dat je om BMW-liefhebber te zijn je een redelijk flexibel gevoel voor esthetiek moet hebben. Je moet jezelf verplichten om het jongste design mooi te vinden. En bij de één gaat dat al rapper dan de ander. Maar vroeg of laat lukt het wel hoor, ...

De stadia van verandering zijn de volgende:

1. Het lelijk vinden van het model

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

De lelijkste BMW van 't moment...
                                        2. Het openlaten van de deur waar voor andere merken de kous allang af zou zijn: lelijk = lelijk

Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                                        Ik denk dat er nog heel wat mensen hun mening over de 5GT zullen veranderen komende maanden
                                        3. De langzame en voorzichtige bocht van 180° zonder gezichtsverlies (ik begin hem mooi te vinden, ik heb gewacht met m'n mening, het is wennen dit model maar...)

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten

Van waar haal je deze foto?
                                        Zeer knap!
                                        4. Het vervolledigen van de bocht om uit te komen bij ongegeneerd knap vinden van de wagen

Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijn Bekijk Berichten
                                        Ik moet zeggen dat de 5GT me echt enorm begint te bevallen.
                                        Ik heb ff gewacht om mijn mening te geven, en zelfs op foto vind ik hem nu al echt razend knap!
                                        Dat belooft voor de nieuwe 5, maar deze gaat ook 100% zeker een succes worden.

Nice work, BMW!
                                        5. Om uit te monden bij adoratie

Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                        Zalig knap Vooral die in het zwart hierboven!

Ik knon het niet laten, maar ik zie telkens weer hetzelfde fenomeen bij BMW (déjà vue X6) en ik vind het best grappig moet ik zeggen.

Comment

• ben zeker geen bmw freak
                                          voor mijn 5 touring had ik mercedes e klasse en daarvoor audi a6
                                          de a6 was de beste wagen prijs / kwaliteit / rijplezier die ik ooit gehad heb
                                          moet eind dit jaar veranderen en vind deze 5gt enige die me aanspreekt in deze klasse
                                          a6 verandert binnen 2 jaar en e klasse kan me totaal niet bekoren
                                          bmw x5 ben ik beu gezien en de x6 is te opvallend
                                          zou evt willen wachten op de audi a7 maar vermoed dat die nog te lang uitblijft
                                          vandaar mijn keuze voor de 5g, zeker niet van "'t moet nen bmw zijn"
                                          ik bedoelde met frustratie : mochten de tegenhangers werkelijk mogen kiezen tussen een prius / ssangyong of deze 5gt dan zouden ze wel weten wat gekozen
                                          vind dit maar flauwe vergelijking die nergens op slaat, dan gewoon liever zeggen "niet mooi and that's it!"
                                          heb trouwens ook de indruk dat degene die deze vergelijking maken meestal in een andere klasse shoppen (zonder daar negatief te willen over doen, vooraleer de kritiek uitbarst)

Comment

Working...
                                          X