Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5 Serie Gran Turismo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
    Ik denk dat deze rond de 45.000 en 50.000 zullen beginnen.
    Ben net effe terug van 't strand, m'n laatste automagazines liggen daar nog, in één ervan staat er een voorstelling in met prijzen van de 3 motorisaties die vanaf oktober leverbaar zullen zijn (530d, 5x0i (3-liter turbo, effe die z'n naam kwijt) en 550i). Zijn best prijzige karren, dat herinner ik me wel nog. 'k Vraag me af wie dat boven een '5 of '7 of X5 zal kiezen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door moyalis Bekijk Berichten
      Hier wel redelijk vet!

Comment

• Vind 'm echt niet mooi. BMW BMW toch

Comment

• Hopelijk gaat BMW zich nu weer concentreren op het maken van echte auto's ipv zich bezig te houden met allerhande SUV's en toestanden. De X6, X5 en X6 M, X1 en nu dit... weinig echte 'rijderskarren' als je't mij vraagt.

Ik wil een vette 5, een M3 CSL, een Z4M etc etc. Geen oversized tweetonners meer!
          Last edited by ; 04/06/2009, 13:57.

Comment

• Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Ik denk dat er nog heel wat mensen hun mening over de 5GT zullen veranderen komende maanden
                freude am fahren

Comment

• Zalig knap Vooral die in het zwart hierboven!

Comment

• Blijkbaar toch mensen die em willen:
                    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten

Kijk eens naar de lijn van de flank aan de bestuurderszijde onder de gordellijn.. Hoe knap zal dan de nieuwe 5 wel niet zijn...
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Hadden ze die koffer nu 'iets' meer afgeschaafd had dat een ferme kont geweest! Maar dan zou er waarschijnlijk maar weinig verschil zijn geweest met de nieuwe 5 break.

Comment

• vanwaar komen de beelden van die zwarte ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
                              vanwaar komen de beelden van die zwarte ?
                              Oorspronkelijk was het zo'n beige/goude, officiële beelden van BMW. Is gewoon geshopt naar zwart.
                              Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Ik moet zeggen dat de 5GT me echt enorm begint te bevallen.
                                Ik heb ff gewacht om mijn mening te geven, en zelfs op foto vind ik hem nu al echt razend knap!
                                Dat belooft voor de nieuwe 5, maar deze gaat ook 100% zeker een succes worden.

Nice work, BMW!

Comment

• Ik moet zeggen dat hij er in het wild precies niet slecht uitziet, ik bedoel in het straatbeeld.
                                  Afwachten of dat mijn eigen ogen ook zo zal zijn, lijkt toch veelbelovend.

Comment

• zal perfect alternatief zijn voor mensen die X6 te opvallend of niet praktisch vinden
                                    overwoog aankoop X5 of X6 maar zal nog enkele maanden wachten om te beslissen tot ik de GT irl kan zien
                                    volgens mij zal dit een succes worden, al zijn de meningen nu nog meestal negatief
                                    lokt in alle geval veel reacties uit
                                    volgens mij veelbelovend en zal ongetwijfeld fantastisch en comfortabel rijden

Comment

Hoe groot is die ni

Comment

• Lomp beestje.

Comment

De grootte (hoogte) van de achterruit is imo totaal buiten proportie in vergelijking met de ruiten langs de zijkant. En dan nog zo'n smal doorzichtig gedeelte...
                                          Voor mij samen met de X6 de lelijkste creatie van BMW tot nu toe.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                          2012-...
                                          '07 BMW 118d

Comment

Working...
                                          X