Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5 Serie Gran Turismo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zoals gedacht : luchthaven München

("Vista" alle luchthavens lijken op elkaar ze)

Comment

• Heb hem 2 weken geleden zien rijden in Munchen, is mooier dan ik dacht Was volledig bloot, enkel de BMW logos waren afgeplakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
        Prachtig interieur!!!! !!!!
        freude am fahren

Comment

• Camionette rijhouding precies

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

• ziet er nie mis uit in deze combinatie (kleur/velgen) ?
                    iedereen is hier zo negatief over maar kan succes kan worden (gisteren nog in Audi garage ondervonden, wat een pretentie !!!! schatten saaie a5 sportback hoger in dan 5gt)
                    vanwaar komen deze foto's ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                      Dit is toch wel zijn lelijkste kant...

Comment

• ben één van de weinige liefhebbers van dit model op dit moment
                        zal wel veranderen denk ik
                        achterkant kon misschien wel beter maar bij elke auto kan je zo'n opmerkingen maken
                        in deze kleur met deze velg vind ik hem héél geslaagd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
                          ben één van de weinige liefhebbers van dit model op dit moment
                          achterkant kon misschien wel beter maar bij elke auto kan je zo'n opmerkingen maken

nope , ik ben ook fan van dit model

Comment

• Ik denk dat dit weer typisch BMW wordt, bij de vorige 5 reeks riep ook iedereen *wat een gedrocht* en hoeveel rijden er uiteindelijk rond?
                            Het is wel een apart segment dit maar toch ... ik ben geen fan van de achterkant maar qua interieur en voorkant prachtig ! De achterkant ben ik minder fan van maar zal ik eens in het echt moeten zien om te kijken hoe robuust dit nu echt is.
                            Je moet hem wel nageven dat hij redelijk wat laadruimte heeft!

Vooral in het zwart vind ik hem geslaagd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911 Bekijk Berichten
                              Ik denk dat dit weer typisch BMW wordt, bij de vorige 5 reeks riep ook iedereen *wat een gedrocht* en hoeveel rijden er uiteindelijk rond?
                              Het is wel een apart segment dit maar toch ... ik ben geen fan van de achterkant maar qua interieur en voorkant prachtig ! De achterkant ben ik minder fan van maar zal ik eens in het echt moeten zien om te kijken hoe robuust dit nu echt is.
                              Je moet hem wel nageven dat hij redelijk wat laadruimte heeft!

Vooral in het zwart vind ik hem geslaagd

de E90 achterkant vond iedereen ook "lelijk" en kijk eens hoeveel er rondtoeren op de vlaamse wegen ,
                              dit word een verkoopstopper en is slim gezien van BMW om die te lanceren voor de nieuwe 5 serie .
                              veel huidige 5 serie eigenaars zitten te wachten op de nieuwe 5 en gaan een 5GT bestellen omdat het te lang duurt voor die er komt

Comment

• Ik krijg er nog steeds geen kippevel van, maar ik wacht toch om een definitief oordeel te vellen als ik 'm in real life heb gezien.
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
                                  ziet er nie mis uit in deze combinatie (kleur/velgen) ?
                                  iedereen is hier zo negatief over maar kan succes kan worden (gisteren nog in Audi garage ondervonden, wat een pretentie !!!! schatten saaie a5 sportback hoger in dan 5gt)
                                  vanwaar komen deze foto's ?
                                  Beter saai dan lelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                    de E90 achterkant vond iedereen ook "lelijk" en kijk eens hoeveel er rondtoeren op de vlaamse wegen ,
                                    dit word een verkoopstopper en is slim gezien van BMW om die te lanceren voor de nieuwe 5 serie .
                                    veel huidige 5 serie eigenaars zitten te wachten op de nieuwe 5 en gaan een 5GT bestellen omdat het te lang duurt voor die er komt
                                    Ik ben altijd fan geweest van de achterkant(lichten!) van de E90. Alleen het dashboard vond ik echt niet staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                      Dit is toch wel zijn lelijkste kant...
                                      Klopt, alleen Volvo maakt toonbeelden van perfectie en topdesign! En dat voor een architect...

Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
                                      ben één van de weinige liefhebbers van dit model op dit moment
                                      Begin hem ook meer en meer te appreciëren, feit is wel dat hij de juiste kleur en velg nodig heeft.

Comment

• die achterkant is en blijft lelijk! bah!

Comment

• Wie niet waagt, niet wint. En BMW tracht met enkele modellen een beetje vreemd uit de hoek te komen. Denk aan de X6 die ook op weinig fans kon rekenen bij haar intrede. BMW zal voor dit model zéker aan klanten geraken. En dat sommige mensen het zo lelijk vinden, komt BMW goed uit... want da praten mensen erover...

Comment

Working...
                                          X