Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5 Serie Gran Turismo
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten!!!!
freude am fahren
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichtenben één van de weinige liefhebbers van dit model op dit moment
zal wel veranderen denk ik
achterkant kon misschien wel beter maar bij elke auto kan je zo'n opmerkingen maken
in deze kleur met deze velg vind ik hem héél geslaagd
nope , ik ben ook fan van dit model
Comment
-
Ik denk dat dit weer typisch BMW wordt, bij de vorige 5 reeks riep ook iedereen *wat een gedrocht* en hoeveel rijden er uiteindelijk rond?
Het is wel een apart segment dit maar toch ... ik ben geen fan van de achterkant maar qua interieur en voorkantprachtig ! De achterkant ben ik minder fan van maar zal ik eens in het echt moeten zien om te kijken hoe robuust dit nu echt is.
Je moet hem wel nageven dat hij redelijk wat laadruimte heeft!
Vooral in het zwart vind ik hem geslaagd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911 Bekijk BerichtenIk denk dat dit weer typisch BMW wordt, bij de vorige 5 reeks riep ook iedereen *wat een gedrocht* en hoeveel rijden er uiteindelijk rond?
Het is wel een apart segment dit maar toch ... ik ben geen fan van de achterkant maar qua interieur en voorkantprachtig ! De achterkant ben ik minder fan van maar zal ik eens in het echt moeten zien om te kijken hoe robuust dit nu echt is.
Je moet hem wel nageven dat hij redelijk wat laadruimte heeft!
Vooral in het zwart vind ik hem geslaagd
de E90 achterkant vond iedereen ook "lelijk" en kijk eens hoeveel er rondtoeren op de vlaamse wegen ,
dit word een verkoopstopper en is slim gezien van BMW om die te lanceren voor de nieuwe 5 serie .
veel huidige 5 serie eigenaars zitten te wachten op de nieuwe 5 en gaan een 5GT bestellen omdat het te lang duurt voor die er komt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichtenziet er nie mis uit in deze combinatie (kleur/velgen) ?
iedereen is hier zo negatief over maar kan succes kan worden (gisteren nog in Audi garage ondervonden, wat een pretentie !!!! schatten saaie a5 sportback hoger in dan 5gt)
vanwaar komen deze foto's ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtende E90 achterkant vond iedereen ook "lelijk" en kijk eens hoeveel er rondtoeren op de vlaamse wegen ,
dit word een verkoopstopper en is slim gezien van BMW om die te lanceren voor de nieuwe 5 serie .
veel huidige 5 serie eigenaars zitten te wachten op de nieuwe 5 en gaan een 5GT bestellen omdat het te lang duurt voor die er komt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenDit is toch wel zijn lelijkste kant...
Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichtenben één van de weinige liefhebbers van dit model op dit moment
zal wel veranderen denk ik
achterkant kon misschien wel beter maar bij elke auto kan je zo'n opmerkingen maken
in deze kleur met deze velg vind ik hem héél geslaagd
Comment
-
Wie niet waagt, niet wint. En BMW tracht met enkele modellen een beetje vreemd uit de hoek te komen. Denk aan de X6 die ook op weinig fans kon rekenen bij haar intrede. BMW zal voor dit model zéker aan klanten geraken. En dat sommige mensen het zo lelijk vinden, komt BMW goed uit... want da praten mensen erover...
Comment
Comment