Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5 Serie Gran Turismo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mwa, vind dit echt niet geslaagd. Die lijn is afschuwelijk aan de achterkant. SSangyong ?
    Al zou ik hem toch nog ruimschoots boven de X6 plaatsen, wat betreft het exterieur dan toch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Man was is er met die Stop/start knop gaande??? Der zit gewoon een gat onder?

net prijs gevraagd voor de 530d.
      basis 46198,35 € excl.

met de nodige opties kom je direct aan 77K...

hmm dan toch maar effe wachten en kijken naar de nieuwe Berline... en dan pas kiezen.

Ben ook beniewd hoe hij in't echt gaat ervaren...
      Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• te configureren op www.bmw.de

Comment

• Ik heb ook eens een 530d GT geconfigureerd. Met dezelfde opties als een 730d kost de 530d GT €82.000 en een 730d €102.000. Op de 7 krijg je voor 't moment hogere kortingen incl. een overnamepremie van €10.000. Zo kom je netto op een verschil van nog geen €10.000.
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• hoeveel ik van BMW's hou,maar dit is toch wel mischien de lelijkste Europese auto die er is vrees ik
            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Daklijn van de X6, snuit van de 7, onderstel van de 5 => beetje een samenraapsel van design dat niet te verenigen valt in één concept imho.

Comment

• tja,het concept past niet volgens mij. Een fastback zoals vroeger bv de Rover SD1 of nu de Audi A5 kan superknap zijn want dat is de A5 volgens mij,maar hier wil men hem te hoog op poten laten lijken.....nee,deze 5GT vind ik desastreus wat design betreft,technisch zal het echter wel een reuze auto zijn
                BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• En dan te denken dat er ook een 3 GT zal komen...
                  OO 00 OO

Comment

• You must be kidding, right?

Comment

• Toch niet...

OO 00 OO

Comment

• Ik hoop uit de grond van mijn hart dat die auto keihard flopt!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                          Ik hoop uit de grond van mijn hart dat die auto keihard flopt!!
                          Tis cru maar al verkocht bmw een hondendrol, het zou nog verkopen waarschijnlijk.

Dankzij hun merkimago krijgen die mannen alles verkocht.

Comment

• Dat klopt als een zwerende vinger... Ikzelf vind deze 5 GT een gedrocht. Wel ben ik ervan overtuigd dat 'm zalig zal rijden.
                            OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                              Tis cru maar al verkocht bmw een hondendrol, het zou nog verkopen waarschijnlijk.

Oké, maar een auto zo lelijk als deze hebben ze toch al lang niet meer gemaakt? Oké, een X3, een X6, de 3 reeks zijn niet de mooiste BMW's, maar die zijn tenminste duidelijk iets. Dit is niks, dit is een lom design met proporties die totaal miszitten.

Het enige positieve is het interieur. BMW heeft duidelijk weer de juiste trend gevonden voor het maken van mooie interieurs!

Trouwens Mercedes is toch zo goed als even sterk qua merk en imago als BMW? Hun R raken ze toch ook aan de straatstenen niet kwijt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                Wel ben ik ervan overtuigd dat 'm zalig zal rijden.
                                Daar hoef je niet aan te twijfelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                  Daar hoef je niet aan te twijfelen.
                                  Is er eigenlijk een BMW die slecht rijdt? Ik denk het niet hé

Comment

• Alles is relatief he, een Audi/VW/Benz rijden op zich ook niet slecht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten

hoeveel ik van BMW's hou,maar dit is toch wel mischien de lelijkste Europese auto die er is vrees ik
                                      Tot er een M-pack zal zijn, en iedereen zal zijn...

Comment

• Ik alvast niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten

Das een kortzichtig en incorrect cliché. Ze maken gewoon goed rijdende auto's, als er dan een bij is die een aantal mensen niet zo ligt qua uiterlijk zullen er toch nog zijn die hem mooi vinden of het kopen voor de rest dat het te bieden heeft. Bmw maakt gewoon geen auto's die op meerdere vlakken slecht zijn. En dit is de eerste auto in decennia die echt lelijk is. Een x6 is ook niet mooi maar die is nog dik en wordt door veel mensen gesmaakt.

Comment

Working...
                                          X