Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5 Serie Gran Turismo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ben benieuwd om die 5 GT in realiteit te zien, niet als kandidaat koper maar vooral voor het comfort. Dan heb je toch min of meer al een voorproefje wat er gaat volgen voor de 5 serie sedan. Afwachten is de boodschap.

Comment

• BMW fährt mit einem Schrägheck in die obere Mittelklasse

Karosserievariante des BMW 5er als 535i mit neuem Sechszylinder im Test

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• Rating:

Die Stärken des 5er GT liegen beim üppigen Raumangebot im Fond. So könnte das Fahrzeug als günstige Chauffeurslimousine eingesetzt werden oder von Leuten, die oft Erwachsene oder große Kinder im Fond mitnehmen. Die Klientel des GT ist damit eher begrenzt. Bei BMW erwartet man deshalb stückzahlenmäßig keine Wunder.

Aus unserer Sicht wird dem Gran Turismo auch das optisch wenig gelungene Heck zu schaffen machen. Schließlich erscheint zweifelhaft, ob eine Schräghecklimousine in der gehobenen Mittelklasse, die von konservativen Kunden geprägt wird, überhaupt eine Chance hat. Der Motor des getesteten 535i und das Fahrwerk sind allerdings über jeden Zweifel erhaben.

Complete rijtest: [www.auto-news.de]
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Ik heb 'm gisteren eens geconfigureerd in 't zilver of in 't zwart met hoogglans shadowline en 20" velgen. In zo'n sportieve uitvoering is deze GT toch niet zo mis hoor. Ik denk dat 'm irl zeer impressionant gaat zijn in zulke uitvoering.
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• volgende week exclusieve voorstelling in Bornem, maar wel op uitnodiging
                  voor de geïnteresseerden eens informeren bij een off. dealer

Comment

• Om eerlijk te zijn...het interieur mag er best wezen...concreet: geslaagd...!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Ik heb 'm gisteren eens geconfigureerd in 't zilver of in 't zwart met hoogglans shadowline en 20" velgen. In zo'n sportieve uitvoering is deze GT toch niet zo mis hoor. Ik denk dat 'm irl zeer impressionant gaat zijn in zulke uitvoering.
                      BMWMB ik ben het volledig met je eens. Alleen in't zwart is'm niet zo geslaagd. Er staat in het boekje een uitvoering in't zwart en die vind ik persoonlijk klein lijken.. In dat blauw waar hij in het boekje mee staat is'm schitterend. Die 20" velgen zijn idd super. Er staan echter achteraan nog veel lekkerdere velgen in bij de accessoires.

De deuren zijn ook mooi zo zonder lijst.

Ik probeer vanavond de foto's uit het boekje in te scannen en zet ze online...

Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
                      volgende week exclusieve voorstelling in Bornem, maar wel op uitnodiging
                      voor de geïnteresseerden eens informeren bij een off. dealer
                      Yep, ik zal er zijn. :-) Ben echt benieuwd. (vooral naar de reactie van't vrouwtje )

Ik zal zeker rapporteren nadien.

Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk Berichten
                      Om eerlijk te zijn...het interieur mag er best wezen...concreet: geslaagd...!
                      Ben het er absoluut mee eens.

Moet zeggen dat hoe meer foto's er komen, hoe meer ik de GT begin te appreciëren. Concept gaat echt harten veroveren....

dead on vanachter is het echt wel wennen, maar vanuit een hoek is'm waanzin...
                      Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                        Ik heb 'm gisteren eens geconfigureerd in 't zilver of in 't zwart met hoogglans shadowline en 20" velgen. In zo'n sportieve uitvoering is deze GT toch niet zo mis hoor. Ik denk dat 'm irl zeer impressionant gaat zijn in zulke uitvoering.
                        Hier zijn de foto's die ik beloofd had.

die 21" velgen zijn er ver over

persoonlijk vind ik het al de moeite met die uiterst rechtse onderaan dubbelspaak 316

dat blauwe kleurtje is ook wel best te pruimen...
                        Bijgevoegde Bestanden
                        Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• @ Beefcake:

I.v.m uw ingescande foto's...je speelt het wel lekker heavy toch...onmiddellijk een 530d voor mijn neus...

Wat mij wel opvalt is de stijlvolle zitting achteraan. Dat zijn wel klasse zetels. Puik comfort...!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk Berichten
                            @ Beefcake:

I.v.m uw ingescande foto's...je speelt het wel lekker heavy toch...onmiddellijk een 530d voor mijn neus...

Wat mij wel opvalt is de stijlvolle zitting achteraan. Dat zijn wel klasse zetels. Puik comfort...!
                            wel wat betreft de motorisatie is er enkel een 530 te verkrijgen als diesel uitvoering. Tenzij je voor de 535i of 550i wil gaan...

De achterbank is idd super. Je kan kiezen voor 2 afzonderlijke comfortzetels of 1 achterbank. Achterbank kan in 2 stukken nog eens 10cm naar voor geschoven worden. Ook kunnen de achterzetels 33° schuin worden gezet naar achteren toe (tja naar voor zou wel héél ongemakkelijk zitten ) en bij de comfortzetels achteraan tot 40° ( dutje doen)...

op zich is er echt wel ongelooflijk goed over deze wagen nagedacht.

Voor mij gaat dit echt aan slagen...

Comment

• Vandaag eentje zien rijden in Bornem centrum en moet zeggen dat hij er (nog) beter uitziet dan op foto.
                              Echt knap en ziet er gigantisch uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joske235 Bekijk Berichten
                                Vandaag eentje zien rijden in Bornem centrum en moet zeggen dat hij er (nog) beter uitziet dan op foto.
                                Echt knap en ziet er gigantisch uit.
                                aha ze beginnen bij ons ook rond te rijden!! very good...

Comment

• Video 5 Serie GT

Comment

• Een toch wel erg doordachte wagen met hoogstaande techniek. Nu nog verkopen natuurlijk

Comment

• @ Jocar:

Bedankt voor de video. Inderdaad nu is het de kunst het potentiële cliënteel er voor warm te krijgen. Ben erg benieuwd wat de verkoopcijfers (statistiek) als resultaat zal geven.

Comment

• Een impressie van het dashboard BMW 5 GT. Wat dit voor de 5 serie berline (sedan) betreft, zal er vermoedelijk niet veel verschil te merken zijn. Wel indrukwekkend, toch...?
                                        Last edited by ; 03/10/2009, 03:09.

Comment

• Wat een lelijk gedrocht zeg Al even lelijk als een Ssangyong
                                          BMW E61 525d LCI '09
                                          Suzuki Bandit 1250NA /07
                                          Fiesta Red Edition '16

Comment

Working...
                                          X