Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5 Serie Gran Turismo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 2006-2010 '97 VW Golf III TDI
    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
    2012-...
    '07 BMW 118d

Comment

• Zal eerstdaags mijn nieuwe wagen bestellen maar twijfel nog altijd tussen volgende:

Mercedes E250 CDI met AMG pakket
      BMW 5GT 3.0D

Budget is zelfde.

Voor mij is het keuze tussen rijgenot (BMW) en looks (Mercedes).

Kan helaas niet wachten op 5 Touring ! anders was de keuze makkelijker.

Wat denken jullie ?

Comment

• wel de E break die leverbaar is eind dit jaar !

Comment

• Voor het geld van een 530d GT heb je toch ook een E350cdi. Waarom ga je daar niet voor?
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• 350cdi met alle opties die ik wil is toch nog stuk duurder dan de 5GT (zeker verschil van + 5000 euro)
            probleem is dat de Mercedes kaal niet erg jong en sportief is maar je kan hem wel zo maken (idem met C klasse die ik met AMG pakket subliem vind)
            mocht ik twijfelen tussen 350 en GT dan zou het zeker en vast de eerste zijn want dan heb ik alles wat ik wens (en als ik er nog een paar nachten over slaap zal het misschien wel deze worden)

Comment

• Ik zou wachten op een 5 touring, anders de mercedes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
                350cdi met alle opties die ik wil is toch nog stuk duurder dan de 5GT (zeker verschil van + 5000 euro)
                probleem is dat de Mercedes kaal niet erg jong en sportief is maar je kan hem wel zo maken (idem met C klasse die ik met AMG pakket subliem vind)
                mocht ik twijfelen tussen 350 en GT dan zou het zeker en vast de eerste zijn want dan heb ik alles wat ik wens (en als ik er nog een paar nachten over slaap zal het misschien wel deze worden)
                Is een 350cdi dat zoveel duurder dan een 250cdi?

Van de week ben ik nog een kennis tegen het lijf gelopen die bij Mercedes werkt bij de afdeling dienst na verkoop. Hij wist me te vertellen dat er problemen waren met de injectoren van de viercilinder diesels, en vooral de 250cdi. Bij de 350cdi zouden er daarentegen geen problemen zijn...
                OO 00 OO

Comment

• @ touring:

Ik kan u helaas geen advies geven... Moge uw keuze de beste zijn, toch...?

Comment

• Zijn er al foto's van de 5GT van op de IAA?
                    freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                      Zijn er al foto's van de 5GT van op de IAA?
                      Another highly awaited debut at the Frankfurt Auto Show, was the new BMW 5 Series GT.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                        Is een 350cdi dat zoveel duurder dan een 250cdi?

Van de week ben ik nog een kennis tegen het lijf gelopen die bij Mercedes werkt bij de afdeling dienst na verkoop. Hij wist me te vertellen dat er problemen waren met de injectoren van de viercilinder diesels, en vooral de 250cdi. Bij de 350cdi zouden er daarentegen geen problemen zijn...
                        220cdi ook, injectoren gaan regelmatig stuk.
                        Wees blij met je 7, die is al wat uitgerijpter dan een 5 die pas van de band zou komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
                          Zal eerstdaags mijn nieuwe wagen bestellen maar twijfel nog altijd tussen volgende:

Mercedes E250 CDI met AMG pakket
                          BMW 5GT 3.0D

Budget is zelfde.

Voor mij is het keuze tussen rijgenot (BMW) en looks (Mercedes).

Kan helaas niet wachten op 5 Touring ! anders was de keuze makkelijker.

Wat denken jullie ?
                          Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                          Ik zou wachten op een 5 touring, anders de mercedes.
                          Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk Berichten
                          @ touring:

Ik kan u helaas geen advies geven... Moge uw keuze de beste zijn, toch...?
                          Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                          Zijn er al foto's van de 5GT van op de IAA?
                          Ok heren...

Ben vanmorgen gaan kijken in Bornem in closed concept naar de nieuwe 5GT....

Hier is mijn allereerste reactie:

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUW

Elke foto die je gezien hebt of elk boekje dat je gezien hebt, zelfs in het officiële boekje van de wagen doet de auto ECHT GEEN eer aan.

Het is een beest van een wagen. Hij is veel groter dan je denkt, veel gestroomlijnder dan je denkt, de achterkant is echt niet zo shockerend als je je voorstelt, het interieur is waanzin...

We hebben de 550i voorgeschoteld gekregen in't zwart, met bruin interieur en zwart dashboard en hemelbekleding.

Wat een pracht van een wagen!!!!!!

Mijn vrouw was absoluut geen fan van de auto tot vandaag.

Mijn raad aan iedereen.

WACHT TOT JE DE 5GT IN HET ECHT HEBT GEZIEN VOORALLEER JE EEN BESTELLING PLAATST!!!!

Mensen ik voel me net een klein kind dat juist zijn doos mijn chocolaatjes heeft gekregen...

5GT here I come!!!!
                          Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• @ Beefcake:

Volgens uw argumentatie is het voor mij duidelijk..." Beefcake heeft zich een 5 GT besteld " . Daar bestaat geen twijfel over, toch...?

Comment

• Ben benieuwd of ik ook zo ga denken wanneer ik hem voor het eerst zie, maar ik vind hem toch al knapper dan eerst.

Weet iemand wanneer ze bij de dealers komen te staan?

Comment

• Ergens in oktober...
                                OO 00 OO

Comment

• pff, zo lang nog, was al 2 keer bij beckers geweest

Comment

• [quote=Beefcake;3630650]Ok heren...

Foto's kunnen of mogen nemen ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk Berichten
                                      @ Beefcake:

Volgens uw argumentatie is het voor mij duidelijk..." Beefcake heeft zich een 5 GT besteld " . Daar bestaat geen twijfel over, toch...?
                                      hahaha, nog niet, maar het zit er aan te komen...

[quote=touring;3631303]
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichten
                                      Ok heren...

Foto's kunnen of mogen nemen ???
                                      yep.

Heb er idd met de iPhone enkele mogen nemen. Kwaliteit is niet super, maar ondanks dat.... echt de moeite.

Er stond in de garage een blauwe zoals in de catalogus (blauwe kleur, wit interieur) en dat sloeg echt tegen.

Boekje is echt volledig in contract met de werkelijkheid. Blauw lijkt in het boekje super en het zwart niet... terwijl in werkelijkheid het omgekeerde waar is.

Blauw slaagt tegen en zwart is super.

In bijlage de foto's...

op 24 oktober officiële release bij de concessiehouders...

Benieuwd of ik het zolang uithou
                                      Bijgevoegde Bestanden
                                      Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• @ Beefcake:

Niet besteld...? Man...man...man...toch... nog aan de verleiding kunnen weerstaan...?

Ik ben nieuwsgierig...ga je opteren voor een 530d...? Een zwart exemplaar...?

NB. Ontving vandaag via mijn BMW concessiehouder (via mail...) een uitnodiging voor het première weekend (24 & 25 oktober 2009).

Comment

• De 5-sedan en touring zullen waarschijnlijk knappe wagens worden.
                                          Dit echter blijf ik spuuglelijk vinden.

Comment

Working...
                                          X