Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik begrijp volkomen uw reacties (persoonlijk ben ik ook niet te vinden voor dit type BMW...) maar ik kan u verzekeren sinds de commercialisatie (m.a.w vanaf het moment dat bestellingen mogelijk waren...) de orders binnen lopen. Wat een duidelijk teken aan de wand is dat dit voertuig wel degelijk geliefd is door een bepaald cliënteel. Tja..." goesting is koop ", toch...?
Ze hebben bij BMW wel de ideale moment gekozen om dat ding voor te stellen. Veel mensen zijn hun BMW 5 beu en willen niet nog een jaar wachten op een nieuwe berline/touring. Dat zijn volgens mij de klanten die BMW nu heeft voor deze GT. Als volgend jaar de nieuwe 5 er zal zijn, en dan vooral de touring, dan denk ik dat de verkoopscijfers wel wat minder zullen worden.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Ze hebben bij BMW wel de ideale moment gekozen om dat ding voor te stellen. Veel mensen zijn hun BMW 5 beu en willen niet nog een jaar wachten op een nieuwe berline/touring. Dat zijn volgens mij de klanten die BMW nu heeft voor deze GT. Als volgend jaar de nieuwe 5 er zal zijn, en dan vooral de touring, dan denk ik dat de verkoopscijfers wel wat minder zullen worden.
Of als de portemenee wa meewerkt ne 7 kopen, niewaar?
Heb hem vandaag op de IAA gezien en het viel inderdaad mee. In werkelijkheid kloppen de proporties wel en het interieur is subliem van design en afwerking. Op de publieke parking stond trouwens een GT in Spacegrau denk ik, dit paste schitterend op de wagen. Dit in tegenstelling tot dat leleijk beige van de pers foto's. Deze ston er trouwens ook. Snap niet dat BMW die kleur gekozen heeft voor de voorstelling. De wagen had zeer veerl belangstelling, dus het zal wel een toppertje worden.
Om hetzelfde voorbeeld te nemen voor de benzine uitvoeringen:
De BMW 5 GT benzine versies positioneren zich hoger dan de diverse benzine motorisaties bij de huidige BMW 5 Touring (break) op de M5 na.
Bij de BMW X6 heb je drie benzine uitvoeringen, namelijk: de xDrive 35i - de xDrive 50i en de X6 M. Deze prijzen liggen uiteraard 21% BTW inbegrepen hoger dan de 5 GT.
Ja, op de X6 M wachten we hier ook nog. Hoewel, waartoe dient het dat ze die lanceren. Je kan hier verdekke nog geen X6 met een gewone motor testrijden. Als je een X6 wil aan de tand voelen, dan moet er een mazoutstoof in
nochtans de beste cruiser die ik ooit getest heb!!! maar niet gekocht.....
Dat de R niet echt knap is, is wel geweten. Maar het is inderdaad een uitstekende cruiser.
Ik blijf onder de indruk van die die ik twee jaar terug had om naar de rally van GB te gaan. Niet alleen was dat de perfecte reiswagen voor 6 man, dankzij de luchtvering was hij een stuk capabeler in het terrein dan menig 'echte' SUV waar ik mee reed.
Da's nu trouwens 1 van de dingen die ik BMW echt verwijt: er is nog geen luchtvering beschikbaar op de X5 zodat die echt als 4x4 kan worden gebruikt.
Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"
[quote=The Swede] Ja, op de X6 M wachten we hier ook nog. Hoewel, waartoe dient het dat ze die lanceren. Je kan hier verdekke nog geen X6 met een gewone motor testrijden. Als je een X6 wil aan de tand voelen, dan moet er een mazoutstoof in
Ik begrijp volkomen uw ongenoegen i.v.m de BMW X6 alsook de problematiek rond BMW UK maar gelukkig loopt het bij ons, wat BMW in België betreft, totaal anders. Met andere woorden, veel vlotter en kennen wij die hele heisa niet.
Altijd leuk om enkele dagen op vakantie aan de côte d'azur te verblijven naast onnoemelijke schoonheden ook dit Duits gedrocht ontmoet. Ik kan hem niet smaken, valt onder dezelfde categorie als de X6. Ongelooflijk dat een merk die schoonheden zoals de Z4 ook dergelijke misbaksels kan fabriceren.
Innige deelneming maar we moeten er nu eenmaal mee leven. Zoals ik reeds schreef, beide voertuigen zijn geliefd door een bepaald publiek. Sterker nog, wat de X6 betreft zijn er momenteel lange wachttijden (lees: levertijden). Tja...te veel orders.
Innige deelneming maar we moeten er nu eenmaal mee leven. Zoals ik reeds schreef, beide voertuigen zijn geliefd door een bepaald publiek. Sterker nog, wat de X6 betreft zijn er momenteel lange wachttijden (lees: levertijden). Tja...te veel orders.
Ik wou de volgende dag nochtans nog eens naar de Monaco Yacht Show zien maar het aanzien van die 5 GT heeft mij doen beslissen in Villefranche te blijven. Een Bugatti Veyron spot later was ik er niet rouwig om.
Innige deelneming maar we moeten er nu eenmaal mee leven. Zoals ik reeds schreef, beide voertuigen zijn geliefd door een bepaald publiek. Sterker nog, wat de X6 betreft zijn er momenteel lange wachttijden (lees: levertijden). Tja...te veel orders.
Over smaak valt moeilijk te twisten. Ik kon de X6 op foto eerst ook maar moeilijk verteren maar in het echt vind ik hem zeker een knappe verschijning en binnenin is het een verfrissend concept.
De verkoop valt bij ons wel echt dik tegen.
De 35d verkoopt redelijk, maar de rest is een ramp.
De 35d is het enig model dat zowat tegen zijn catalogusprijs verkoopt (i.e. £43K) en ook de 3.5i houdt zijn waarde redelijk.
De 3.0d krijgt een £5k korting en de "aim-to-pay" prijs voor een 50i is £41 vergeleken met £53 catalogus !! Hoeveel is zo een 50i nieuw in Belgie ?
Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"
[quote=The Swede] Over smaak valt moeilijk te twisten. Ik kon de X6 op foto eerst ook maar moeilijk verteren maar in het echt vind ik hem zeker een knappe verschijning en binnenin is het een verfrissend concept.
De verkoop valt bij ons wel echt dik tegen.
De 35d verkoopt redelijk, maar de rest is een ramp.
De 35d is het enig model dat zowat tegen zijn catalogusprijs verkoopt (i.e. £43K) en ook de 3.5i houdt zijn waarde redelijk.
De 3.0d krijgt een £5k korting en de "aim-to-pay" prijs voor een 50i is £41 vergeleken met £53 catalogus !! Hoeveel is zo een 50i nieuw in Belgie ?
Comment