Oorspronkelijk geplaatst door Bond007
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5 Serie Gran Turismo
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk BerichtenKomt hij dan toch vanaf de voorstelling in 540d uitvoering?
Foutje van mij , ik vroeg hem waarom hij niet voor de 540d ging en hij wist niet dat die al te bestellen was ...
is nog niet te bestellen ook
Comment
-
@ toerke: @ BMW 5 GT liefhebbers:
Blijkbaar draait de roddelpers weer op volle toeren. Niet alleen in regio Kortrijk maar eveneens aan de Belgische Kust doen die wilde verhalen over een toekomstige BMW 5 GT - 540d ook de ronde.
Om alle misverstanden van de baan te ruimen, bij BMW heeft men GEEN WEET (m.a.w geen informatie...) over hogervernoemde motorisatie wat de 5 GT betreft. Zoals reeds eerder vermeld, een ActiveHybrid staat wel op het programma maar is nog niet voor onmiddellijk.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk BerichtenTer info aan de BMW 5 GT liefhebbers
Première weekend BMW dealernet: 24 & 25 oktober 2009
Het belooft een druk weekend te worden en uiteraard is iedereen van harte welkom.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenIs de X1 voor hetzelfde weekend voorzien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk BerichtenJa, heb een uitnodiging van mijn dealer gehad. In het weekend is het opendeur, de donderdag voordien is het de eigenlijke voorstelling (X1 en 5GT) waarvoor je je moet registreren.
Comment
-
Vandaag ben ik een ganse kolomme GT tegengekomen, allemaal met Z platen, en in het gezelschap van een witte 3 35d/35i facelift met performance bumpers/velgen.
Vermoedelijk dan ook voor een gamma test van autowereld of gids.
Er reden een stuk of 5 wagens voorbij, gaande van de 30d, 35i tot de 50i.
Edit: er zijn blijkbaar maar 3 motorisatiesalle 3 dus.
Ik zag hem vandaag voor de eerste keer en moet zeggen, het is toch een vreemde auto. Van veraf gezien dacht ik eerst dat het een 7 was.
Toen dichtbij vooraan een gewone 5, maar dan kwam die poep, en in eerste instantie is het niet mijn ding.
Al zou ik hem eerst eens rustig en van dichtbij moeten kunnen bekijken.
Misschien dat ik dan mijn mening zou herzien.
O ja 10 minuten later volgden een X1 of 3 ook nog niet gezien, allemaal diesels, the usual stuf dus, die vond ik dan weer wel dik in orde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenHeb ik ook ontvangen.Nora!
Comment
Comment