Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5 Serie Gran Turismo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk Berichten
    @ Maxime S:

Première weekend BMW 5 GT - BELUX dealernet: weekend: 24 & 25 oktober 2009.
    bedankt!

Comment

• vandaag de eerste gezien aan de kruising a12 ring brussel
      een witte met ZZ.... nummerplaat, die achterkant is toch wennen ze
      4 rings driver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk Berichten
        Komt hij dan toch vanaf de voorstelling in 540d uitvoering?

Foutje van mij , ik vroeg hem waarom hij niet voor de 540d ging en hij wist niet dat die al te bestellen was ...
        is nog niet te bestellen ook

Comment

• @ toerke: @ BMW 5 GT liefhebbers:

Blijkbaar draait de roddelpers weer op volle toeren. Niet alleen in regio Kortrijk maar eveneens aan de Belgische Kust doen die wilde verhalen over een toekomstige BMW 5 GT - 540d ook de ronde.

Om alle misverstanden van de baan te ruimen, bij BMW heeft men GEEN WEET (m.a.w geen informatie...) over hogervernoemde motorisatie wat de 5 GT betreft. Zoals reeds eerder vermeld, een ActiveHybrid staat wel op het programma maar is nog niet voor onmiddellijk.

Comment

• Ok, thx Bond.

Comment

• Testvideo BMW 530d GT
              Last edited by ; 04/10/2009, 21:26.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                Zo in het blauw met die velgen vind ik hem wel vet en zou ik er wel gelukkig van worden om even te refereren naat het filmpje.

Comment

• 'k heb hem altijd lelijk gevonden maar na het zien van het filmpje toch even men mening herzien Mooie wagen met een prachtig interieur!

Comment

• Ter info aan de BMW 5 GT liefhebbers

Première weekend BMW dealernet: 24 & 25 oktober 2009

Het belooft een druk weekend te worden en uiteraard is iedereen van harte welkom.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk Berichten
                      Ter info aan de BMW 5 GT liefhebbers

Première weekend BMW dealernet: 24 & 25 oktober 2009

Het belooft een druk weekend te worden en uiteraard is iedereen van harte welkom.
                      Is de X1 voor hetzelfde weekend voorzien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                        Is de X1 voor hetzelfde weekend voorzien?
                        Ja, heb een uitnodiging van mijn dealer gehad. In het weekend is het opendeur, de donderdag voordien is het de eigenlijke voorstelling (X1 en 5GT) waarvoor je je moet registreren.

Comment

• @ Wes:

Kan uw toelichting alleen maar beamen.

NB. Nog even voor alle duidelijkheid. De voorstellingsavond van beide modellen (X1 & 5 GT) is bij het BMW dealernet voorzien op donderdag 22 oktober 2009 maar louter op uitnodiging (registratie verplicht).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
                            Ja, heb een uitnodiging van mijn dealer gehad. In het weekend is het opendeur, de donderdag voordien is het de eigenlijke voorstelling (X1 en 5GT) waarvoor je je moet registreren.
                            Heb ik ook ontvangen.

Comment

• Vandaag ben ik een ganse kolomme GT tegengekomen, allemaal met Z platen, en in het gezelschap van een witte 3 35d/35i facelift met performance bumpers/velgen.
                              Vermoedelijk dan ook voor een gamma test van autowereld of gids.
                              Er reden een stuk of 5 wagens voorbij, gaande van de 30d, 35i tot de 50i.
                              Edit: er zijn blijkbaar maar 3 motorisaties alle 3 dus.

Ik zag hem vandaag voor de eerste keer en moet zeggen, het is toch een vreemde auto. Van veraf gezien dacht ik eerst dat het een 7 was.
                              Toen dichtbij vooraan een gewone 5, maar dan kwam die poep, en in eerste instantie is het niet mijn ding.
                              Al zou ik hem eerst eens rustig en van dichtbij moeten kunnen bekijken.
                              Misschien dat ik dan mijn mening zou herzien.

O ja 10 minuten later volgden een X1 of 3 ook nog niet gezien, allemaal diesels, the usual stuf dus , die vond ik dan weer wel dik in orde.
                              2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                              2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• @ Bert:

U bent van harte welkom op het première weekend bij een BMW concessiehouder naar keuze in jouw regio. Dan kan je de BMW 5 GT onder de loupe nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                  Heb ik ook ontvangen.
                                  Alléé,proficiat.
                                  Nora!

Comment

• Ter info:

Het is nu officieel, de BMW 5 GT krijgt er een broertje bij in de toekomst, namelijk de BMW 3 GT. Meer informatie hieromtrent later.

Comment

• Ik was al vergeten dat deze er ging komen bahahahahahahahaha

Comment

• Maak toch gewoon een csl, kutmerk

Comment

• vorige week voor het eerst een zien rijden
                                          word een flop denk ik
                                          2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Working...
                                          X