Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5 Serie Gran Turismo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik blijf dit een echte verschrikking vinden.....als je dan naar de scoops van de nieuwe 5 kijkt....daar verwacht ik dan weer wel iets heel knaps....nee ook irl kan deze wagen me absoluut niet bekoren evenals zijn eventuele functionaliteit....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
      Ik blijf dit een echte verschrikking vinden.....als je dan naar de scoops van de nieuwe 5 kijkt....daar verwacht ik dan weer wel iets heel knaps....nee ook irl kan deze wagen me absoluut niet bekoren evenals zijn eventuele functionaliteit....
      Reeds IRL gezien?

Comment

• Deze avond is het voorstelling van de 5 GT bij Monserez ( en andere BMW dealers)
        Ik moest mij registreren met een code op de site en ik ben dat wel vergeten zeker

Comment

• Toerke,

Bel uwe verkoper op, die arrangeert dat wel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
            Toerke,

Bel uwe verkoper op, die arrangeert dat wel...

Nu kan ik daar toch niet meer voor bellen

Kieken dat ik ben dat ik dat zomaar vergeten ben

Comment

• Enfin , morgen eens gaan loeren dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
                Reeds IRL gezien?
                Ja, dat wou ik eerst doen alvorens een definitieve mening te vellen. Wil wel leren over het doelpubliek, dat interesseert me gewoon.....

Waarom (buiten budget) kiest een koper voor deze wagen en niet voor X5 X6 of 7 reeks (of aankomende nieuwe 5). Dat houdt me bezig.

Comment

• Net naar de voorstelling geweest bij Daeninck, hier in de buurt. Zeker geen lelijke wagen in het echt, maar ik zou hem toch niet direct kopen.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                    Ja, dat wou ik eerst doen alvorens een definitieve mening te vellen. Wil wel leren over het doelpubliek, dat interesseert me gewoon.....

Waarom (buiten budget) kiest een koper voor deze wagen en niet voor X5 X6 of 7 reeks (of aankomende nieuwe 5). Dat houdt me bezig.
                    Misschien omdat de drie modellen die jij daar noemt allemaal duurder zijn. En hoger en zwaarder.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Lap, mijn pa vindt hem mooi!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                        Lap, mijn pa vindt hem mooi!

Naar Monserez geweest ?

Comment

Hier van 't zelfde.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                            Hier van 't zelfde.

Dat zal met de leeftijd te maken hebben want ik vind hem ook mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                              Op mijn foto's van op de IAA valt hij nog wel mee vind ik, dit aanzicht:

Comment

• Is vooral interieur en neus dat mij wat tegensteekt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                  Is vooral interieur en neus dat mij wat tegensteekt.

Ik heb hem nog niet gezien in real-life , maar interieur niet mooi ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                    Is vooral interieur en neus dat mij wat tegensteekt.
                                    Ik heb er in gezeten en vond het interieur toch helemaal niet lelijk. En de neus ... Ik vrees dat, als je die lelijk vindt, je zowat alle toekomstige Bimmers van de eerste paar jaar lelijk zal vinden. Moest je het nu nog over die te hoge kont hebben ...

Eigenlijk ... Die toevoeging "GT" past toch niet echt voor een wagen met zo'n hoge achterkant. Ware het nu nog een rechtstreekse concurrent voor de Mercedes CLS geweest ... Maar nee hoor. Een 5 GT heeft helemaal niets met een coupé te maken. Ze hadden hem net zo goed "5 Big Back" kunnen noemen.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik heb hem nog niet gezien in real-life , maar interieur niet mooi ?
                                      In het interieur stoor dit mij:

En je zit te hoog vind ik, interieur van de 7 vind ik duusd keer beter.

Comment

Mijn vader ook al...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                          Ik vrees dat, als je die lelijk vindt, je zowat alle toekomstige Bimmers van de eerste paar jaar lelijk zal vinden.
                                          Qua styling misschien wel, maar iedere BMW-neus heeft een ander karakter, en ik vind de voorkant van de GT iets te braaf.

Als je dan de Z4 zijn neus ziet...

Comment

Working...
                                          X