Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5 Serie Gran Turismo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• is dit de nieuwe SangYong Action?
    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten

Camionette-style driving

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten

is dit de nieuwe SangYong Action?
        Pffff, iets origineler uit de hoek komen mag ook. Op deze idiote opmerking staat ondertussen haar genoeg!

Comment

• Al heeft ie ergens wel gelijk

Comment

• Ik vind het ook welletjes geweest met SsangYong belachelijk te maken!

Comment

• Vandaag mijn eerste gezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                Ik vind het ook welletjes geweest met SsangYong belachelijk te maken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                  Al heeft ie ergens wel gelijk
                  Bwah, 't is hoe ge het bekijkt. IRL valt heel het concept "mooi in de plooi" . Bon, het is zeker niet moeders mooiste, maar objectief gezien klopt het plaatje wel, imho.

Comment

• Ik kom net terug van de voorstelling bij de dealer. 'k Moet zeggen dat ik toch mijn mening op verschillende vlakken heb moeten veranderen. Het exterieur is nu niet echt moeders mooiste, maar er zitten wel een aantal knappe elementen in. De voorkant vind ik bijvoorbeeld heel mooi, lekker aggressieve koplampen, en een kleine voor-overhang. In profiel valt vooral de lange wielbasis op. En dan achteraan.. met zijn kont zal hij nooit schoonheidsprijzen winnen vrees'k. Al valt alles beter mee irl dan op foto. Toch vind ik dat er teveel "laagjes" te vinden zijn in het kofferpaneel, en dat zorgt ervoor dat de auto niet echt elegant oogt achteraan. De achterklep die in twee delen open kan, is dan wel weer erg handig!

En dan komen we bij het interieur. Op zich is het een bijzonder geslaagd interieur. Mooie materialen (het matte inleghout is heel knap!), veel zitruimte. Toch vind ik - net zoals sommigen al aanhaalden - dat de opzet wel erg monovolumeachtig is. Bovendien is de hoofdruimte misschien wel iets té groot.

Dit zal volgens mij geen supersucces worden (als bv de X6, die eerst ook heel veel kritiek te verwerken kreeg), maar het lijkt met een leuk alternatief voor mensen die eens iets anders willen dan een 7-Reeks.
                    freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                      Camionette-style driving

Dat heeft ook z'n charmes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten

is dit de nieuwe SangYong Action?
                        Dit zijn wel de mooiste velgen voor deze wagen.

Ook geen lelijke kleur trouwens.
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Met grote wielen heeft hij presence. Het is geen mooie saloon zoals een Mercedes CLS, maar binnenin is het eigenlijk eerder een 7, en dan past onderstaande foto perfect: manchetknopen in het hemd, duur horloge om de pols... Zo een mensen gaan een 5GT rijden

Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                            Vandaag mijn eerste gezien

oei oei zeg

Comment

• Deze namiddag ben ik ook eens gaan piepen naar deze GT en in tegenstelling tot velen die hem mooier vinden in real-life dan op foto is het omgekeerd van mij

Interieur is zeer prachtig , voorkant ook maar de kont valt serieus tegen .
                              Koffer ruimte is zelfs veel kleiner dan de huidige 5 touring , door de aflopende daklijn zal je niet teveel moeten stapelen in de koffer

Prijs is naar BMW normen goe geprijsd , en persoonlijk zou ik voor dat geld liever uitkijken voor een dikke 7 serie die 100 keer mooier is
                              Last edited by ; 24/10/2009, 20:01.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                                Ik kom net terug van de voorstelling bij de dealer. 'k Moet zeggen dat ik toch mijn mening op verschillende vlakken heb moeten veranderen. Het exterieur is nu niet echt moeders mooiste, maar er zitten wel een aantal knappe elementen in. De voorkant vind ik bijvoorbeeld heel mooi, lekker aggressieve koplampen, en een kleine voor-overhang. In profiel valt vooral de lange wielbasis op. En dan achteraan.. met zijn kont zal hij nooit schoonheidsprijzen winnen vrees'k. Al valt alles beter mee irl dan op foto. Toch vind ik dat er teveel "laagjes" te vinden zijn in het kofferpaneel, en dat zorgt ervoor dat de auto niet echt elegant oogt achteraan. De achterklep die in twee delen open kan, is dan wel weer erg handig!

En dan komen we bij het interieur. Op zich is het een bijzonder geslaagd interieur. Mooie materialen (het matte inleghout is heel knap!), veel zitruimte. Toch vind ik - net zoals sommigen al aanhaalden - dat de opzet wel erg monovolumeachtig is. Bovendien is de hoofdruimte misschien wel iets té groot.

Dit zal volgens mij geen supersucces worden (als bv de X6, die eerst ook heel veel kritiek te verwerken kreeg), maar het lijkt met een leuk alternatief voor mensen die eens iets anders willen dan een 7-Reeks.

Ik wil hier toch even op reageren. Toen de BMW X6 het levenslicht zag werd BMW AG te München bedolven onder bakken kritiek. Ik citeer, de mensen van de design afdeling alsook de ingenieurs moesten dringend opgenomen worden in een psychiatrische instelling, sterker nog... BMW mocht zelfs voorgoed de deuren sluiten...! Nu...anno 2009 zijn al die schreeuwers of bullebakken van destijds met de noorderzon verdwenen. Waarom...? Om de heel eenvoudige reden dat de BMW X6 een commercieel succes is en wel degelijk een auto die in de smaak valt bij het kapitaalskrachtige publiek.

Nu reeds conclusies trekken wat betreft de BMW 5 GT is voorbarige taal. Wij zullen de resultaten (verkoopstatistiek) dan ook evalueren in oktober 2010. Met andere woorden, na een introductiejaar.

Comment

• Dat wil nog steeds niet zeggen dat beide wagens esthetische hoogvliegers zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk Berichten
                                    Ik wil hier toch even op reageren. Toen de BMW X6 het levenslicht zag werd BMW AG te München bedolven onder bakken kritiek. Ik citeer, de mensen van de design afdeling alsook de ingenieurs moesten dringend opgenomen worden in een psychiatrische instelling, sterker nog... BMW mocht zelfs voorgoed de deuren sluiten...! Nu...anno 2009 zijn al die schreeuwers of bullebakken van destijds met de noorderzon verdwenen. Waarom...? Om de heel eenvoudige reden dat de BMW X6 een commercieel succes is en wel degelijk een auto die in de smaak valt bij het kapitaalskrachtige publiek.

Nu reeds conclusies trekken wat betreft de BMW 5 GT is voorbarige taal. Wij zullen de resultaten (verkoopstatistiek) dan ook evalueren in oktober 2010. Met andere woorden, na een introductiejaar.
                                    idd, de reacties in 2003 waren ook zo op de E60... en kijk nu, iedereen is er zot van!

Comment

• Zo controversieel was de E60 toch niet?

Comment

• Mja, oké, daar hebben jullie een punt.

Ik stond ook in 't begin niet zot van de X6, terwijl ik 't nu één van de mooiste BMW's vind juist door zijn speciaal design.

Maar ik heb een ander gevoel bij deze 5 GT, niet een gevoel van een geheel nieuw design dat ik niet aan ben, maar zoals 't hier al eerder verteld is, een vergelijking met SsangYong.

En ik denk dat zal blijven.

Maar who knows...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Vrijdag de 5GT ook gaan bekijken...
                                          Ik ben er helemaal niet weg van
                                          En dat ze allemaal zeggen dat dat interieur zo prachtig is en het dashboard bijna hetzelfde is als dat van de 7
                                          Sorry, maar dan ziet het dashboard van onze 7 er toch heel anders uit
                                          Ik had zowat het gevoel in een monovolume te zitten...
                                          Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

Working...
                                          X