Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
In de wintermaanden of als het regent hebben de inzittenden achteraan geen last van regen/sneeuw/wind/koude als de koffer open moet.
Allé mensen, is dat zo moeilijk te bedenken? Ik bedenk onmiddellijk één groot voordeel : in een ondergrondse garage zit je niet tegen het plafond met je koffer, en hoef je deze dus niet met de hand tegen te houden. Daarvoor is het ideaal. Kijk maar hoe hoog die gewone kofferklep gaat.
Allé mensen, is dat zo moeilijk te bedenken? Ik bedenk onmiddellijk één groot voordeel : in een ondergrondse garage zit je niet tegen het plafond met je koffer, en hoef je deze dus niet met de hand tegen te houden. Daarvoor is het ideaal. Kijk maar hoe hoog die gewone kofferklep gaat.
hij is een stuk groter dan de 5. je moet hem eerder bekijken als de praktischere variant van de 7serie. Als je naar de kont kijkt, een BMW 7-compact.
Ik moet zeggen dat ik hem in het echt wel mooi vind, maar ik zou het zelf nooit kopen (als ik de centen kon missen).
Ik wist niet dat hij ruimer was. Dus een soort R klasse by BMW?
Bwah, ik vond dat behoorlijk goed meevallen. Ik doelde eerder op het feit van "zien staan" en "bleiten", ik vind dat redelijk opervlakkig . Het uiterlijk is controversieel, akkoord, maar zoals hij hier een paar pagina's terug staat, in het zwart, vind ik hem best te genieten. Alleen het prijskaartje als je hem deftig uitrust is er wat over, dan zou ik eerder terug naar een 7 neigen... Time will tell
Zo dus:
zou ik hem prefereren, gewoon al om het feit dat ik niet met de tigste 5 berline of touring zou rijden. Ik ben nu éénmaal niet zo'n kuddeschaap, if you know what I mean. Plus het vrouwtje apprecieert hem ook, al rijdt zij niet zo dikwijls met mijn auto's, maar toch...
Ik heb de test ook gelezen , en eigenlijk hoe meer ik hem zie hoe mooier ik hem vind ( ik passeer dagelijks aan de BMW dealer waar hij aan het venster staat )
In de wintermaanden of als het regent hebben de inzittenden achteraan geen last van regen/sneeuw/wind/koude als de koffer open moet.
Als ik de kofferklep van mijnen touring open doe hebben de inzittenden achteraan toch geen last van regen/wind voor die paar seconden dat het open staat hoor
Allé mensen, is dat zo moeilijk te bedenken? Ik bedenk onmiddellijk één groot voordeel : in een ondergrondse garage zit je niet tegen het plafond met je koffer, en hoef je deze dus niet met de hand tegen te houden. Daarvoor is het ideaal. Kijk maar hoe hoog die gewone kofferklep gaat.
Komt dit hoger dan van een E61 ?
Zelf nog nooit last van gehad dat de kofferklep te hoog kwam .
Allé mensen, is dat zo moeilijk te bedenken? Ik bedenk onmiddellijk één groot voordeel : in een ondergrondse garage zit je niet tegen het plafond met je koffer, en hoef je deze dus niet met de hand tegen te houden. Daarvoor is het ideaal. Kijk maar hoe hoog die gewone kofferklep gaat.
Akkoord. Alhoewel hier ook alternatieven voor zijn, elektrisch bedienbare klep met instelbare max hoogte speciaal voor het openen in garages. (echt ideaal wordt dat echter nooit)
Ik verschoot er wel van dat de 5GT achteraan net zo groot zou zijn als een 7. Het lijkt erop dat BMW mikt op directie met chauffeur die zich geen 7 mogen/willen aanschaffen
Ik heb de test ook gelezen , en eigenlijk hoe meer ik hem zie hoe mooier ik hem vind ( ik passeer dagelijks aan de BMW dealer waar hij aan het venster staat )
Maar er achter staat een 730d en die is toch veel mooier hoor
Natuurlijk vind ik een 7 mooier dan zo'n 5GT, en nog niet een beetje.
Zo'n 5GT staat op het onderstel van de BMW 7. Hierdoor is deze even breed en maar een paar cm korter dan de BMW 7. Ook weegt deze 5 GT even veel als een BMW 7. Ik moet eerlijk toegeven dat ik dat gisteren pas voor de eerste keer heb opgemerkt.
Ik wilde eigenlijk zeggen dat hiermee bevestigd is wat ik altijd al heb gezegd. Dat is dat deze 5GT wel heerlijk zal rijden...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Akkoord. Alhoewel hier ook alternatieven voor zijn, elektrisch bedienbare klep met instelbare max hoogte speciaal voor het openen in garages. (echt ideaal wordt dat echter nooit)
Het kan inderdaad zijn dat zo'n achterklep openzwaait tot tegen het plafond van een lagere garage. Daarom vind ik bij een break het principe van de opengaande acherruit veel beter. Ik weet niet of een 5 touring dat heeft.
Uiteindelijk zal dit probleem minder zijn bij een 5 touring of 5GT dan bij een X5, want dat beest is sowieso nog een stuk hoger.
Ik verschoot er wel van dat de 5GT achteraan net zo groot zou zijn als een 7. Het lijkt erop dat BMW mikt op directie met chauffeur die zich geen 7 mogen/willen aanschaffen
Yep, de 5 GT staat op hetzelfde onderstel als de BMW 7. Door het iets andere concept zou deze 5 GT voor de achterste passagiers nog meer beenruimte hebben dan bij een 'korte' 7.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Gisteren mijn eerste in reality gezien. Conclusie: niet mooi. Ben echt niet te vinden voor het design. Het interieur daarentegen . Prachtig design en zeer goed afgewerkt, zover ik dat van de buitenkant kon beoordelen... Belooft veel goeds voor de nieuwe 5
Comment