Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
IRL niet echt lelijk vind ik maar toch blij dat ik er geen besteld heb (stond lang bovenaan mijn lijstje maar had eigenlijk liever voor de nieuwe 5 Touring gegaan, kon niet meer wachten)
ben er wel zeker van dat hij goed zal rijden
Vannacht m'n eerste in 't echt gezien. (was ff schrikken, omdat ik er niet van op de hoogte was dat dit model bestond )
Het was 'n 535i of 'n 550i , allezins geen dieselke
Vannacht m'n eerste in 't echt gezien. (was ff schrikken, omdat ik er niet van op de hoogte was dat dit model bestond )
Het was 'n 535i of 'n 550i , allezins geen dieselke
Als het links en rechts een enkele ronde uitlaat was, een 35i, de 50i is een platte uitlaat links en rechts.
Gisteren ook voor het eerst één in het echt gezien. Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was. Het is zeker niet de mooiste BMW, maar tis wel een indrukwekkende verschijning.
Ik heb vrijdag (06/11) de eerste verkoopresultaten bekeken betreffende de BMW 5 GT. Met andere woorden, de rapportering sinds de première van hogervernoemd model.
Ik spreek hier wel over resultaten binnen Europa (niet specifiek voor België) en moet eerlijk bekennen dat we overal behoorlijk uit de startblokken gekomen zijn. Een mooi bewijs dat er wel degelijk cliënteel is voor deze wagen.
Natuurlijk en zoals ik reeds eerder schreef zullen we een eerste grondige evaluatie maken in oktober 2010, na een introductiejaar.
Khebbet nooit ne lelijke auto gevonden, in't echt valt em ook nog wel mee. Ik vind alleen die 2 uitlaatjes links zo belachelijk.
Onlangs eerste gezien bij Garage Ottevaere in Boortmeerbeek (in 't zwart) en deze voormiddag één op de viaduct van Vilvoorde (in mottig goudkleur, sic).
Enfin smaken & goestingen verschillen (gelukkig maar anders zouden ze allemaaal met mijn vriendin........) maar ik blijf dit een lelijk ding vinden, van een merk als BMW verwacht ik toch beter. Maar hij zal wel goed zijn, daar heb ik geen twijfels rond, alleen mooi is anders !
Comment