Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5 Serie Gran Turismo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren eentje gezien. Ik vond het beter meevallen als op foto maar hij is nog steeds niet mooi. Het was een zilvere wat hem redelijk stond. Volgens mij gaat dit ding zodra het gedateerd is echt afgrijselijk zijn.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten
        Toch blij dat ik er geen besteld heb als ik da zo zie.
        Interieur wel knap en zal wel goed rijden maar daar stopt het vrees ik.
        Zal nu nog wat verkopen tot de 5 Touring er is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk Berichten
          De nieuwe 5 zal toch veel mooier zijn dan dit denk ik

Comment

• Daar twijfel ik niet aan.

Comment

• gisteren ene zien rijden

valt echt wel tegen achteraan

bmw kan beter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                Sorry, maar ik vind dit behoorlijk knap! Ok, hij staat op mooie velgen
                en heeft de "goede" kleur, maar ik vind het toch wel iets hebben.
                Mijn eerste indruk op foto was ook niet goed, maar na een aantal testritten vind ik de wagen schitterend, een ongelooflijk comfort, enorm veel ruimte voor chauffeur en alle passagiers, ook indien nodig enorm veel laadruimte. Rijdt enorm soepel, zit iets hoger dan een standaardwagen.
                Opvallend is dat er van de mensen die er één besteld hebben een groot percentage jonge mensen zijn. Dus het concept slaat wel degelijk aan, zeker nadat je meer dan alleen een foto van de wagen gezien hebt.

De mijne komt eraan in week 52...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT5 Bekijk Berichten
                  Mijn eerste indruk op foto was ook niet goed, maar na een aantal testritten vind ik de wagen schitterend, een ongelooflijk comfort, enorm veel ruimte voor chauffeur en alle passagiers, ook indien nodig enorm veel laadruimte. Rijdt enorm soepel, zit iets hoger dan een standaardwagen.
                  Opvallend is dat er van de mensen die er één besteld hebben een groot percentage jonge mensen zijn. Dus het concept slaat wel degelijk aan, zeker nadat je meer dan alleen een foto van de wagen gezien hebt.

De mijne komt eraan in week 52...
                  Bagageruimte is toch heel wat minder dan dat BMW oorspronkelijk voorgesteld had hoor bij presentatie van dit concept!
                  In verhouding tot afmetingen van de wagen zelf eerder klein.
                  Zal nu wel nog redelijk verkopen tot de touring er is en dan vrees ik dat de verkoop een serieuze terugval zal kennen. Ik moest ook eind dit jaar mijn E61 wegdoen en heb ook tijd gedacht om de GT te bestellen. Indien de touring er al was had ik deze 100% zeker besteld. Nu heb ik voor de concurrentie gekozen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
                    Bagageruimte is toch heel wat minder dan dat BMW oorspronkelijk voorgesteld had hoor bij presentatie van dit concept!
                    In verhouding tot afmetingen van de wagen zelf eerder klein.
                    Zal nu wel nog redelijk verkopen tot de touring er is en dan vrees ik dat de verkoop een serieuze terugval zal kennen. Ik moest ook eind dit jaar mijn E61 wegdoen en heb ook tijd gedacht om de GT te bestellen. Indien de touring er al was had ik deze 100% zeker besteld. Nu heb ik voor de concurrentie gekozen.
                    Bagageruimte valt vrij goed mee hoor. Je hebt wel een punt dat het voor de grootte van de wagen het nog iets meer mocht zijn...
                    Enfin, ik ben totaal geen autofreak of kenner, om u een voorbeeld te geven, voor 1 November had ik nog nooit gehoord van de GT...Ik had gewoon de kenmerken opgesomd van wat ik wou in een wagen en een vriend vertelde me dat GT iets zou zijn voor me.

En ik moet toegeven als ik de eerste foto's toen zag twijfelde ik ook eerst, maar die twijfel is omgeslagen en die testritten hebben ervoor gezorgd dat ik echt wel uitkijk naar de levering van de wagen ;-) Nooit gedacht van mezelf !

Comment

Bagageruimte valt vrij goed mee hoor. Je hebt wel een punt dat het voor de grootte van de wagen het nog iets meer mocht zijn...
                      Enfin, ik ben totaal geen autofreak of kenner, om u een voorbeeld te geven, voor 1 November had ik nog nooit gehoord van de GT...Ik had gewoon de kenmerken opgesomd van wat ik wou in een wagen en een vriend vertelde me dat GT iets zou zijn voor me.

En ik moet toegeven als ik de eerste foto's toen zag twijfelde ik ook eerst, maar die twijfel is omgeslagen en die testritten hebben ervoor gezorgd dat ik echt wel uitkijk naar de levering van de wagen ;-) Nooit gedacht van mezelf !
                      Ik denk toch dat je beter op de nieuwe 5 had gewacht. Qua design is de GT toch zeker van achteren bezien niet moeders mooiste...
                      Last edited by iricky; 23/11/2009, 00:10.
                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Veel plezier er mee ! Hoewel ik hem nog steeds moeilijk kan plaatsen en ik denk dat je idd je misschien eerst beter wat had verdiept met wat er op de markt was......als je binnen BMW blijft denk ik dat je rond deze wagen (X6, nieuwe 5 reeks die er aan komt, 7 reeks) allemaal wagens hebt die in zijn buurt komen en waar je toch meer zou aan hebben?

Nu goed, persoonlijke mening.

Comment

• Vrijdag en vandaag voor't eerst in 't echt gezien op de luchthaven in Zaventem:
                          Neus vind ik best ok, interieur ook, maar dat achterwerk is afschuwelijk...
                          Het zal echt lang duren vooraleer ik daar ga aan kunnen wennen
                          2009 BMW E91 320d
                          2002 BMW E46 M3
                          2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                          2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                            Veel plezier er mee ! Hoewel ik hem nog steeds moeilijk kan plaatsen en ik denk dat je idd je misschien eerst beter wat had verdiept met wat er op de markt was......als je binnen BMW blijft denk ik dat je rond deze wagen (X6, nieuwe 5 reeks die er aan komt, 7 reeks) allemaal wagens hebt die in zijn buurt komen en waar je toch meer zou aan hebben?

Nu goed, persoonlijke mening.

X6 is inderdaad ook mooi, maar is nog altijd een coupé model, sportief. Achteraan is er veel minder plaats dan bvb in deze wagen en ik rijd wel regelmatig met voorname mensen, die ik dan een mooie plaats wil bieden in de wagen. Een 7 reeks is dan te laag bij de grond, had graag iets hoger gehad, iets meer overzicht op de baan. Dat is een persoonlijke smaak. Ik begrijp best dat de die-hard autoliefhebbers/BMW fans dit qua uitzicht niet de meest sportieve wagen vinden, maar daar is het mij persoonlijk niet om te doen.

Hierboven zoals de mijne eruit zal zien qua kleur...ik kijk er eerlijk gezegd al naar uit !
                            Last edited by ; 23/11/2009, 12:41.

Comment

• Ik reed net achter een aan. In 't echt valt de achterkant beter mee dan op foto.
                              Het was wel donker...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
                                Gisteren voor de eerste keer gezien in het testcentrum van bornem.
                                Ik snap echt niet wat voor doelpubliek ze hiermee proberen te bereiken.
                                Ben ik trouwens de enige die de nieuwe generatie niertjes veel te groot vind?

Kvind het jammer voor bmw, de x1, nieuwe 7 (er stond een 760Li btw ) de 5 gt...
                                Achterlichten en niertjes trekken op geen bal.
                                Soms weet je dat je er aan moet wennen, maar die drie nieuwe modellen zijn imho gewoon weg lelijk.
                                X1 mits juiste kleur (zwart past hem niet zoals bleek op de demo van Jorssen die stond op Aper'eau)

5GT heb ik nog niet tegengekomen, maar je hebt hem nu een keer gezien in Bornem dus echt gewenning kan er nog niet zijn hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                                  X1 mits juiste kleur (zwart past hem niet zoals bleek op de demo van Jorssen die stond op Aper'eau)

5GT heb ik nog niet tegengekomen, maar je hebt hem nu een keer gezien in Bornem dus echt gewenning kan er nog niet zijn hé
                                  Ik kom de 5GT praktisch elke dag tegen op E40. Meestal nog één met Z plaat van Van Avondt. En ook in Brussel aan de louizalaan ontbreekt hij niet. Ik moet zeggen dat ik hem wel geslaagd vind Toch veel geslaagder dan de R klasse van Mercedes. Alleen vind ik de meerprijs niet gerechtvaardigd, maar liever dit dan een...

Comment

Hierboven zoals de mijne eruit zal zien qua kleur...ik kijk er eerlijk gezegd al naar uit !

Hoi GT5,

Ik vind 'm werkelijk PRACHTIG zoals jij 'm besteld hebt!

Trek je niks aan van al die conservatievelingen die je ronduit in jouw gezicht zeggen dat ze jouw wagen lelijk vinden. Ze zijn niet te vinden voor vernieuwing....
                                    Jij zal tenminste niet rijden met een auto waarvan je er 1000 tegenkomt in 1 straat.

'k Wens je alvast veel rijplezier met je nieuwe wagen.

Greetz,

Stelo

Comment

• ik heb hem een week of 2 geleden van dichtbij kunnen bekijken in de piramide van het Louvre, hij is dus even lelijk in 't echt als op papier. Hij leek me ook buitensporig groot. schuif hem maar gerust in het rijtje van de R-klasse, Rodius en andere gedrochten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                                        Toch veel geslaagder dan de R klasse van Mercedes.
                                        Ik vind de R-klasse knapper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stelo Bekijk Berichten
                                          Hoi GT5,

Ik vind 'm werkelijk PRACHTIG zoals jij 'm besteld hebt!

Trek je niks aan van al die conservatievelingen die je ronduit in jouw gezicht zeggen dat ze jouw wagen lelijk vinden. Ze zijn niet te vinden voor vernieuwing....
                                          Jij zal tenminste niet rijden met een auto waarvan je er 1000 tegenkomt in 1 straat.

'k Wens je alvast veel rijplezier met je nieuwe wagen.

Greetz,

Stelo
                                          Ieder zijn gedacht toch?

Comment

Working...
                                          X