Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5 Serie Gran Turismo
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenLijkt er voor geen meter op en een c6 is een heel knappe wagen.
Maar de lijn komt meer overeen met de C6 dan met de C5 die eerder vernoemd werd, maar zoals ik al zei de gelijkenis is heel klein.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenBinnenin is de 5 GT toch 1000 keer mooier dan een C5 hoor , van buiten is de C5 indien een mooie velg eronder wel een prachtige goedkope berline tov deze 5GT.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk BerichtenVanuit die hoek (wel in andere kleur) valt hij wel nog mee.) zijn om deze wagen mooi te vinden. Toch aan de buitenzijde, de binnenzijde is idd wel in orde, al vind ik het toch ook weer niet de top hoor, want er bestaat mooiers imo (maar das maar mijn slechte smaak zeker?
) .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MiniCooper Bekijk BerichtenWij hebben de onze besteld op 21 oktober en mijn vader rijdt er ondertussen al 2 weken mee rond.
Ik zal ook wel eens foto's posten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MiniCooper Bekijk BerichtenWij hebben de onze besteld op 21 oktober en mijn vader rijdt er ondertussen al 2 weken mee rond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door V-zesserke Bekijk BerichtenMaar je moet imo een BMW die hard-fan (en dat ben jij wel denk ik) zijn om deze wagen mooi te vinden. Toch aan de buitenzijde, de binnenzijde is idd wel in orde, al vind ik het toch ook weer niet de top hoor, want er bestaat mooiers imo (maar das maar mijn slechte smaak zeker?
) .
Voor de rest vind ik hem niet mooi.
Ben zeker geen die-hard fan aangezien ik binnenkort mijn E61 inruil voor een Mercedes E350CDI break.
Voor ik de 5GT IRL gezien had stond hij wel op mijn keuzelijstje maar niet meer toen ik naar de voorstelling in Bornem ben geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk BerichtenStraks afhaling 5GT van schoonpapa, bestelbon ondertekend op 28 oktober, nu al hier!!
Ik post wel eens een fotootje.
Maar zo'n korte levertermijn zegt wel iets over de verkoopcijfers van deze wagen.
Comment
-
Bij BMW wordt elke auto afgeleverd binnen de 8 weken na bestelling normaal gezien. Een BMW 3 van iemand die ik ken werd op 5 weken geleverd, dus het verhaaltje van 'korte levertermijn door onpopulair model' is zever imo, aangezien een 3-reeks toch wel behoorlijk populair is.
Ik ben er de afgelopen 4 dagen reeds 3 tegengekomen, en het zullen er wel rap nog meer worden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenBij BMW wordt elke auto afgeleverd binnen de 8 weken na bestelling normaal gezien. Een BMW 3 van iemand die ik ken werd op 5 weken geleverd, dus het verhaaltje van 'korte levertermijn door onpopulair model' is zever imo, aangezien een 3-reeks toch wel behoorlijk populair is.
Ik ben er de afgelopen 4 dagen reeds 3 tegengekomen, en het zullen er wel rap nog meer worden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenToen ik mijn E90 had besteld heb ik er toch ook 3maand achter moeten wachten hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten't Is nog maar een kleine 2 jaar dacht ik dat BMW die snelle leveringstermijnen probeert te realiseren.
ik denk dat ze liever hadden niet te kunnen volgen
idem dito Mercedes... ze zwemmen in de stockwagens
Comment
Comment