Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
correction : kan realiseren...
ik denk dat ze liever hadden niet te kunnen volgen
idem dito Mercedes... ze zwemmen in de stockwagens
Ik rij reeds met mijn vierde bmw en heb nog nooit langer moeten wachten dan 8 weken. Ga nu waarschijnlijk een GLK bestellen, waarop ik 4 tot 5 maanden zal moeten wachten, dus wat je zegt is BS. No offence...
Ik rij reeds met mijn vierde bmw en heb nog nooit langer moeten wachten dan 8 weken. Ga nu waarschijnlijk een GLK bestellen, waarop ik 4 tot 5 maanden zal moeten wachten, dus wat je zegt is BS. No offence...
de GLK blijft een recente niche-produkt waarvan de produktie op de nieuwe verkooptempo kon afgesteld worden
bij Mercedes komt het nooit op een maand, dat maakt deel uit van hun filosofie...
ik kreeg nog ooit van een Mercedes verkoper de volgende reaktie toen ik zei geen 6 maanden te willen wachten op een nieuwe wagen : "Maar Meneer, de meeste van onze klanten bestellen hun wagen meer dan een jaar op voorhand. Het volstaat wat vooruitziend te zijn !"
Misschien waar, maar psychologisch toch iets misplaatst. Ik heb toen een Saab gekocht
Gisteren ben ik er op enkele minuten 2 tegengekomen. De eerste was een zwarte en de tweede was een beige. Ik moet zeggen dat ik dat beige een knappe kleur vind voor deze 5 GT. Deze had trouwens ook die prachtige vijfspaaks 20" velgen, en er zat een schoon madam achter het stuur...
Zo te zien zal deze 5Gt toch wegoed verkocht worden. Het is qua design een echt buitenbeentje. Blijkbaar zijn er toch eel wat mensen die het wel knap vinden. Als daarbij dan nog eens het gigantische ruimte-aanbod en rijplezier bijtelt, dan heb je inderdaad een vet machien.
In de garage staat mijn 740d naast een donkergrijze (sophistogrey) 530d GT. Ik vind mijn 7 veel knapper, maar zo'n 5 GT vind ik dan weer 'jonger' van uitstraling. Ik ben er bijna zeker van dat meer dan de heflt van de mensen van mijn leeftijd voor de 5 GT zouden kiezen.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
20" oncomfortabel? Dat verwondert mij. De 730d waarmee ik begin dit jaar reed was ook voorzien van 20" velgen. Tov onze 530d was die wagen veel comfortabeler afgeveerd. Nadien heb ik nog met de 740d van de ouders van G-Power gereden en ook hier heb ik hetzelfde moeten vaststellen.
Heeft de 5GT dan niet dezelfde ophanging als de 7?
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Volgens mij niet dezelfde ophanging als de 7, nee... Naar het schijnt een pak harder afgeveerd. Wouter van autoblog heeft het erover in de test op www.abhd.nl
Comment