Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5 Serie Gran Turismo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• banale achterkant, BMW onwaardig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V-zesserke Bekijk Berichten
          1000 keer, amaai de kunst van het overdrijven heb jij alvast erg goed onder de knie .
          Indien nodig ben ik een kampioen daarin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
            correction : kan realiseren...
            ik denk dat ze liever hadden niet te kunnen volgen
            idem dito Mercedes... ze zwemmen in de stockwagens

Ik rij reeds met mijn vierde bmw en heb nog nooit langer moeten wachten dan 8 weken. Ga nu waarschijnlijk een GLK bestellen, waarop ik 4 tot 5 maanden zal moeten wachten, dus wat je zegt is BS. No offence...

Comment

• Zo'n 5 GT heeft eigenlijk wel veel grotere velgen nodig om toch nog een beetje mooi te zijn.

Maar ik kan mij wel voorstellen dat als je vaak mensen moet vervoeren, het een ideale wagen is. In alle andere gevallen veel liever de gewone 5.

Comment

• Vanmiddag nog eentje zien rijden, die angel eyes geven irl veel licht.

Ik vind het nog steeds geen mooie auto, maar ik kan me wel voorstellend dat er een markt voor is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
                  Ik rij reeds met mijn vierde bmw en heb nog nooit langer moeten wachten dan 8 weken. Ga nu waarschijnlijk een GLK bestellen, waarop ik 4 tot 5 maanden zal moeten wachten, dus wat je zegt is BS. No offence...
                  de GLK blijft een recente niche-produkt waarvan de produktie op de nieuwe verkooptempo kon afgesteld worden
                  bij Mercedes komt het nooit op een maand, dat maakt deel uit van hun filosofie...
                  ik kreeg nog ooit van een Mercedes verkoper de volgende reaktie toen ik zei geen 6 maanden te willen wachten op een nieuwe wagen : "Maar Meneer, de meeste van onze klanten bestellen hun wagen meer dan een jaar op voorhand. Het volstaat wat vooruitziend te zijn !"
                  Misschien waar, maar psychologisch toch iets misplaatst. Ik heb toen een Saab gekocht

Comment

• Deze voormiddag een 5GT gezien hier in Kortrijk , als je die ziet afkomen is het toch een indrukwekkende verschijning hoor

Jammer van die achterkant

Comment

• Gisteren ben ik er op enkele minuten 2 tegengekomen. De eerste was een zwarte en de tweede was een beige. Ik moet zeggen dat ik dat beige een knappe kleur vind voor deze 5 GT. Deze had trouwens ook die prachtige vijfspaaks 20" velgen, en er zat een schoon madam achter het stuur...

Zo te zien zal deze 5Gt toch wegoed verkocht worden. Het is qua design een echt buitenbeentje. Blijkbaar zijn er toch eel wat mensen die het wel knap vinden. Als daarbij dan nog eens het gigantische ruimte-aanbod en rijplezier bijtelt, dan heb je inderdaad een vet machien.

In de garage staat mijn 740d naast een donkergrijze (sophistogrey) 530d GT. Ik vind mijn 7 veel knapper, maar zo'n 5 GT vind ik dan weer 'jonger' van uitstraling. Ik ben er bijna zeker van dat meer dan de heflt van de mensen van mijn leeftijd voor de 5 GT zouden kiezen.
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• edit ...
                        Last edited by MiniCooper; 15/12/2009, 21:27.

Comment

• Knappe 5GT... van binnen. van de buitenkant ben ik nog altijd niet overtuigd.

Comment

• Familielid van vriendin heeft een 530d gt.

Reactie na wat gewenning.
                            Binnenkant: dik
                            Buitenkant: oei

Comment

• Knappe kar AMVDVD, al vind ik dat ie iets grotere velgen kan verdragen! Dat zou 'm af maken!
                              Wat een bak !
                              freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                                Knappe kar AMVDVD, al vind ik dat ie iets grotere velgen kan verdragen! Dat zou 'm af maken!
                                Wat een bak !
                                Spijtig genoeg niet van mij hé

Inderdaad, grotere velgen zouden hem af maken, maar we hebben testgereden met de 20"ers en het is echt wel heel oncomfortabel!

Comment

• 20" oncomfortabel? Dat verwondert mij. De 730d waarmee ik begin dit jaar reed was ook voorzien van 20" velgen. Tov onze 530d was die wagen veel comfortabeler afgeveerd. Nadien heb ik nog met de 740d van de ouders van G-Power gereden en ook hier heb ik hetzelfde moeten vaststellen.

Heeft de 5GT dan niet dezelfde ophanging als de 7?
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Volgens mij niet dezelfde ophanging als de 7, nee... Naar het schijnt een pak harder afgeveerd. Wouter van autoblog heeft het erover in de test op www.abhd.nl

edit: http://www.abhd.nl/video/bmw-530d-gt/
                                    Last edited by Roox; 14/12/2009, 21:59.
                                    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Vandaag op de E40 ene gepasseerd, een zwarte, echt wel knap in een donker kleur
                                      1982 BMW E28 528i
                                      2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                                        Vandaag op de E40 ene gepasseerd, een zwarte, echt wel knap in een donker kleur
                                        Damast rood vind ik ook wel heel mooi

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X