Oorspronkelijk geplaatst door Wabe
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5 Serie Gran Turismo
Collapse
X
-
Vandaag 1 in het echt gezien, die hoge bult op de rug zag er niet uit
De huidige 5 en ook de vorige vond ik nochtans knap qua design, de GT is niet knap maar een afknapper.2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk BerichtenVandaag 1 in het echt gezien, die hoge bult op de rug zag er niet uit
De huidige 5 en ook de vorige vond ik nochtans knap qua design, de GT is niet knap maar een afknapper.
Wat een lelijk ding!! Veel te logge achterkant en toen hij achter mij reed vond ik'm te hoog in vergelijking met z'n breedte.
1000 x liever een gewone 5.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenWit is zo 2008!
Comment
-
Ik heb op het autosalon er eens rond gesnuffeld...
Buitenkant vind ik nog steeds niet te pruimen, maar binnenin is dit heel wat anders. Knap en ruim + praktisch interieur.
Enkel die dubbele kofferklep vind ik misplaatst. Vooral omdat die dan binnenin een extra tussenschot creëert achter de achterzetels. Als je de achterzetels wil omklappen, moet je nog een extra handeling doen om die panelen erachter ook nog eens weg te klappen. Een compleet overbodige en ingewikkelde materie, als je het mij vraagt...
Comment
-
Voor wie zich afvraagt wàt het nu eigenlijk is!
Comment
-
Vorige week een gepasseerd op de snelweg s'nachts. Reeds van ver herkenbar door de grote lichtblokken. Indrukwekkende verschijning. Alleen spijtig dat de binnenste angeleyes nu ook in xenon (of led) uitgevoerd zijn. Het typische "2kleuren" angeleyes (buitenkant xenon, binnenkant "geel") karakter is weg, wat het wat minder agressief maakt van uitzicht...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMooie velgen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door acqua Bekijk BerichtenVorige week een gepasseerd op de snelweg s'nachts. Reeds van ver herkenbar door de grote lichtblokken. Indrukwekkende verschijning. Alleen spijtig dat de binnenste angeleyes nu ook in xenon (of led) uitgevoerd zijn. Het typische "2kleuren" angeleyes (buitenkant xenon, binnenkant "geel") karakter is weg, wat het wat minder agressief maakt van uitzicht...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDe lichtringen in één koplamp zijn bij alle modellen tot nu toe altijd aangestuurd door één en hetzelfde peertje. Bij de X5, de '3 coupé, de '5 e.d. De binnenste lichtring schijnt vaak wat feller dan de buitenste, maar ze zijn wel hetzelfde kleur (of zouden dat toch moeten zijn).
Comment
Comment