Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X1

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Breng een virtueel bezoek aan een stuk van de BMW stand op de IAA

Comment

• Net terug van de IAA in Frankfurt. Kmoet zeggen wat mij betreft is hem goed gekeurd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90 driver Bekijk Berichten
        Net terug van de IAA in Frankfurt. Kmoet zeggen wat mij betreft is hem goed gekeurd...
        Toevallig geen foto's genomen van die witte want ben die bruine ondertss wel beu gezien?

Comment

• Ik heb zelf geen fotos getrokken.

Kmoet wel zeggen dat da bruin irl er nog wel goed uit ziet.

Comment

• Volgens de foto's ziet het er puik uit. Ben benieuwd om deze X1 in realiteit te zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Proseat Bekijk Berichten
              Lijkt me even groot als X3.
              Dat dacht ik dus ook. Als je niet echt veel op details let lijkt hij zelfs groter. Ik vraag me af of de X3 nog wel een reden van bestaan heeft naast deze auto want hij begint ondertussen door het destijds moderne design er redelijk gedateerd uit te zien.

Er zijn auto's geweest waarvan de nieuwe versie harder gegroeid is dan wat het verschil is tussen deze X1 en de X3. De nieuwe X3 zal dus waarschijnlijk wel een beetje groter worden dan het huidige model.

Comment

• Een vraagje aan de kenners :
                Ik rij voor het ogenblik met een X3 3.0d aut van 2004 met 204pk en 400Nm.
                Ik moet binnenkort veranderen (afgeschreven) en zie de X1 wel zitten.
                Voor de nieuwe X3 kan ik helaas niet wachten want die komt maar uit begin 2011.
                De X1 23xd heeft ook 204pk en 400Nm en automatisch geschakeld.
                Kan je het rijcomfort en de prestaties met elkaar vergelijken ?
                Persoonlijk denk ik wel dat een 6 cilinder soepeler en minder luidruchtig rijdt dan een
                4 cilinder of ben ik verkeerd ?
                Ben benieuwd hoe hij rijdt en of ik niet teleurgesteld zal zijn in vergelijking met de vorige.

Comment

• Lijkt me dat 'ie niet zoveel trager zal zijn dan je X3, en qua soepelheid zit dat ook zeker snor. Maar je gaat wel een stapje achteruit wat Laufkultur betreft... geen idee of je daarmee vrede kan nemen. Testrijden lijkt me de enige optie ; de testwagens in Bornem zijn zeer binnenkort beschikbaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk Berichten
                    Een vraagje aan de kenners :
                    Ik rij voor het ogenblik met een X3 3.0d aut van 2004 met 204pk en 400Nm.
                    Ik moet binnenkort veranderen (afgeschreven) en zie de X1 wel zitten.
                    Voor de nieuwe X3 kan ik helaas niet wachten want die komt maar uit begin 2011.
                    De X1 23xd heeft ook 204pk en 400Nm en automatisch geschakeld.
                    Kan je het rijcomfort en de prestaties met elkaar vergelijken ?
                    Persoonlijk denk ik wel dat een 6 cilinder soepeler en minder luidruchtig rijdt dan een
                    4 cilinder of ben ik verkeerd ?
                    Ben benieuwd hoe hij rijdt en of ik niet teleurgesteld zal zijn in vergelijking met de vorige.
                    Dit klopt, prestaties zullen ongeveer hetzelfde zijn maar zoals ge vermoedt zullen de loopcultuur en het raffinement wat verschillen, al heeft zo een 23d ook wel power onderin hoor. Ik heb wel geen ervaring met deze motoren, wat ik aangeef is maar het verschil dat ge meestal hebt tussen een 4 cil en een 6 cilinder.

Comment

• ... zoals kermit al zei

Comment

• Heb even een vergelijkende test opgevraagd en de facelift van de X3 heeft nu 218pk/160kW en 500nM.
                        Acceleratie van 0-100 in 7.7 sec. en top van 210 voor de X3 en voor de X1 7.3 sec. en top van 205.
                        Iets sneller in optrekken en iets trager in snelheid dus.

Comment

• Kan die nog gechiptuned worden en wat is de opbrengst ervan ?

Comment

Heb even een vergelijkende test opgevraagd en de facelift van de X3 heeft nu 218pk/160kW en 500nM.
                            Acceleratie van 0-100 in 7.7 sec. en top van 210 voor de X3 en voor de X1 7.3 sec. en top van 205.
                            De 205 km voor de X1 -204PK- is net zoals voor de 163Pk versie maar
                            zou via de boordcomputer of in optie naar 225 km kunnen gebracht worden ?
                            Ik heb deze info ergens gelezen - duitse forum - ?

Comment

Kan die nog gechiptuned worden en wat is de opbrengst ervan ?
                              Er zijn al tuners die deze motor in de 123d tunen, en daarbij komt deze toch makkelijk op 245 pk en 500 Nm.

De limiet op 205 km/u (die te belachelijk voor woorden is) zal ook wel verwijderd kunnen worden vermoed ik.

Comment

• Heb deze gezien in Frankfurt en het exterieur is redelijk knap maar het interieur... Enorm veel gelijkenis van knopjes, stuur en... met de 3 reeks => Dus binnen 3 jaar is dit al verouderd! Ook de hoeveelheid gebruikte harde plastiek viel mij ook op, dit kan niet voor een wagen van 60.000€!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                                  Heb deze gezien in Frankfurt en het exterieur is redelijk knap maar het interieur... Enorm veel gelijkenis van knopjes, stuur en... met de 3 reeks => Dus binnen 3 jaar is dit al verouderd! Ook de hoeveelheid gebruikte harde plastiek viel mij ook op, dit kan niet voor een wagen van 60.000€!
                                  Ik ben vorig weekend gaan kijken op de sneak-preview in Utrecht, en mij viel het ook tegen. Het was wel een pré-productiemodel, maar dan nog. Zou ook met de combinatie kleur / interieur te maken kunnen hebben. Was een witte met stoffen interieur.

Comment

Heb even een vergelijkende test opgevraagd en de facelift van de X3 heeft nu 218pk/160kW en 500nM.
                                    Qua gevoel zal dat ongeveer hetzelfde zijn, vermoed ik. En hoeveel keer rijd je effectief 210 km/u met je X3?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door swiebo Bekijk Berichten
                                      Ik ben vorig weekend gaan kijken op de sneak-preview in Utrecht, en mij viel het ook tegen. Het was wel een pré-productiemodel, maar dan nog. Zou ook met de combinatie kleur / interieur te maken kunnen hebben. Was een witte met stoffen interieur.
                                      Op het salon stond er een basis X1 en een "Full option" X1 en het viel mij bij alle 2 op...

Comment

• Ik vond 't interieur van die "white edition" (of hoe dat nu ook weer exact heet) erg knap. Zou 'm meteen zo bestellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Ik vond 't interieur van die "white edition" (of hoe dat nu ook weer exact heet) erg knap. Zou 'm meteen zo bestellen.
                                          Heb je niet op de middenconsole gelet?

Comment

Working...
                                          X