Breng een virtueel bezoek aan een stuk van de BMW stand op de IAA
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw X1
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90 driver Bekijk BerichtenNet terug van de IAA in Frankfurt. Kmoet zeggen wat mij betreft is hem goed gekeurd...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Proseat Bekijk BerichtenLijkt me even groot als X3.
Er zijn auto's geweest waarvan de nieuwe versie harder gegroeid is dan wat het verschil is tussen deze X1 en de X3. De nieuwe X3 zal dus waarschijnlijk wel een beetje groter worden dan het huidige model.
Comment
-
Een vraagje aan de kenners :
Ik rij voor het ogenblik met een X3 3.0d aut van 2004 met 204pk en 400Nm.
Ik moet binnenkort veranderen (afgeschreven) en zie de X1 wel zitten.
Voor de nieuwe X3 kan ik helaas niet wachten want die komt maar uit begin 2011.
De X1 23xd heeft ook 204pk en 400Nm en automatisch geschakeld.
Kan je het rijcomfort en de prestaties met elkaar vergelijken ?
Persoonlijk denk ik wel dat een 6 cilinder soepeler en minder luidruchtig rijdt dan een
4 cilinder of ben ik verkeerd ?
Ben benieuwd hoe hij rijdt en of ik niet teleurgesteld zal zijn in vergelijking met de vorige.
Comment
-
Lijkt me dat 'ie niet zoveel trager zal zijn dan je X3, en qua soepelheid zit dat ook zeker snor. Maar je gaat wel een stapje achteruit wat Laufkultur betreft... geen idee of je daarmee vrede kan nemen. Testrijden lijkt me de enige optie ; de testwagens in Bornem zijn zeer binnenkort beschikbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk BerichtenEen vraagje aan de kenners :
Ik rij voor het ogenblik met een X3 3.0d aut van 2004 met 204pk en 400Nm.
Ik moet binnenkort veranderen (afgeschreven) en zie de X1 wel zitten.
Voor de nieuwe X3 kan ik helaas niet wachten want die komt maar uit begin 2011.
De X1 23xd heeft ook 204pk en 400Nm en automatisch geschakeld.
Kan je het rijcomfort en de prestaties met elkaar vergelijken ?
Persoonlijk denk ik wel dat een 6 cilinder soepeler en minder luidruchtig rijdt dan een
4 cilinder of ben ik verkeerd ?
Ben benieuwd hoe hij rijdt en of ik niet teleurgesteld zal zijn in vergelijking met de vorige.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk BerichtenHeb even een vergelijkende test opgevraagd en de facelift van de X3 heeft nu 218pk/160kW en 500nM.
Acceleratie van 0-100 in 7.7 sec. en top van 210 voor de X3 en voor de X1 7.3 sec. en top van 205.
Iets sneller in optrekken en iets trager in snelheid dus.
zou via de boordcomputer of in optie naar 225 km kunnen gebracht worden ?
Ik heb deze info ergens gelezen - duitse forum - ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk BerichtenKan die nog gechiptuned worden en wat is de opbrengst ervan ?
De limiet op 205 km/u (die te belachelijk voor woorden is) zal ook wel verwijderd kunnen worden vermoed ik.
Comment
-
Heb deze gezien in Frankfurt en het exterieur is redelijk knap maar het interieur... Enorm veel gelijkenis van knopjes, stuur en... met de 3 reeks => Dus binnen 3 jaar is dit al verouderd! Ook de hoeveelheid gebruikte harde plastiek viel mij ook op, dit kan niet voor een wagen van 60.000€!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenHeb deze gezien in Frankfurt en het exterieur is redelijk knap maar het interieur... Enorm veel gelijkenis van knopjes, stuur en... met de 3 reeks => Dus binnen 3 jaar is dit al verouderd! Ook de hoeveelheid gebruikte harde plastiek viel mij ook op, dit kan niet voor een wagen van 60.000€!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steven33 Bekijk BerichtenHeb even een vergelijkende test opgevraagd en de facelift van de X3 heeft nu 218pk/160kW en 500nM.
Acceleratie van 0-100 in 7.7 sec. en top van 210 voor de X3 en voor de X1 7.3 sec. en top van 205.
Iets sneller in optrekken en iets trager in snelheid dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door swiebo Bekijk BerichtenIk ben vorig weekend gaan kijken op de sneak-preview in Utrecht, en mij viel het ook tegen. Het was wel een pré-productiemodel, maar dan nog. Zou ook met de combinatie kleur / interieur te maken kunnen hebben. Was een witte met stoffen interieur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk vond 't interieur van die "white edition" (of hoe dat nu ook weer exact heet) erg knap. Zou 'm meteen zo bestellen.
Comment
Comment