En ja hoor er zijn ondertussen al officiële foto's van de X1, maar op vraag van onze uitgevers (AW-AG), vragen we om zeker te wachten tot 2 juli, alvorens hier, of ergens anders op het forum, foto's te publiceren.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw X1
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten't Begint lachwekkend te worden, al die verschillende modellen. Diversiteit !
Je zou denken dat men in tijden van crisis de ontwikkelingskosten voor telkens maar nieuwe modellen (die maar een zeer kleine extra omzet genereren) beperkt houdt...
Nu nog een 7-reeks cabrio op X6-onderstel !
Als de prijs wat meevalt, wordt deze wel een succes denk ik.
Comment
-
Gelekt: BMW X1
1 juli 2009 | Tekst: Alexander Inia Print Mail Houd me op de hoogteGoh, dat werd tijd! Na een enorme stroom teasers en een concept-car is BMW de controle op de informatie van de X1 kwijtgeraakt. Hier brengen wij u een eerste fotoshow van de productieversie van BMW's nieuwe cross-over!
De definitieve specificaties van de X1 heeft de fabrikant zelf nog niet vrijgegeven, maar dankzij wij kunnen u dankzij de importeur toch een goed beeld schetsen van wat er vanaf oktober zoal in de showroom komt te staan.
Begin september staat de auto op de IAA in Frankfurt. In oktober volgt de Nederlandse dealerintroductie. Bij de introductie zijn er drie versies beschikbaar: de sDrive 20d, de xDrive 23d, en de xDrive 28i. BMW Nederland wilde niet de vermogens van deze motoren bevestigen, maar als we naar de andere BMW’s kijken, kunnen we de specificaties goed invullen.
De sDrive20d heeft een 2,0-liter turbodiesel onder de kap, goed voor 177 pk en 350 Nm. Deze versie is ook beschikbaar met xDrive-vierwielaandrijving. De xDrive23d heeft een diesel met twee turbo’s onder de kap, die 204 pk en 400 Nm mobiliseert. De xDrive28i krijgt volgens de internet-tam-tam een topsnelheid van 230 kilometer per uur en sprint in 6,7 seconden naar 100 kilometer per uur.
De importeur bevestigt dat niet lang na de dealerintroductie de sDrive18i en de sDrive20i volgen, beiden met achterwielaandrijving. De sDrive18i heeft een 2,0-liter viercilinder onder de kap met 143 pk en 190 Nm. De sDrive18d lijkt te profiteren van een 2,0-liter turbodiesel met 143 pk en 300 Nm.
BMW ziet de X1 zelf als een auto die opereert tussen de 3-serie Touring en de X3. Dus voor mensen die een ‘ruigere’ versie van de 3-serie willen met hogere instap of de rijders die een cross-over willen die compacter en sportiever is dan een X3. Mede daarom is de X1 als eerste X-model leverbaar met de sDrive-achterwielaandrijving.
Bron: www.autoweek.nlfreude am fahren
Comment
-
Als de prijs een meevaller is gaat dit zeker een kandidaat zijn om mijn 3 touring te vervangen wanneer die volgend jaar einde contract is. Weer een 3 zie ik niet zitten vermits in 2011 het nieuw model er zit aan te komen. Bovendien lijkt het me beter om na mijn hernia op zoek te gaan naar een wagen met een hogere instap en zit positie ;-).
Ik weet hem alvast te smaken, zeker in een donkere kleur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk BerichtenIk ben toch precies niet echt overtuigd van de achterlichten.. voor de rest dikke kar met oa zeer knap interieur!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenEn ja hoor er zijn ondertussen al officiële foto's van de X1, maar op vraag van onze uitgevers (AW-AG), vragen we om zeker te wachten tot 2 juli, alvorens hier, of ergens anders op het forum, foto's te publiceren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenIk vind 'm lelijk!
Op het interieur valt er dan weer niets op aan te merken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenEn ja hoor er zijn ondertussen al officiële foto's van de X1, maar op vraag van onze uitgevers (AW-AG), vragen we om zeker te wachten tot 2 juli, alvorens hier, of ergens anders op het forum, foto's te publiceren.
Wat voor een zever is me dat !
Alle andere bekende autosites en autoforums tonen de foto's alleen hier willen AW en AG het niet.
Als dat zo verder gaat dan heeft dit forum geen nieuwswaarde meer.
En wat krijg je dan, men blijft de foto's hier toch maar posten bvb. http://www.autoforum.be/showthread.php?t=39773
Zoiets hou je heden ten dag toch niet tegen !
Comment
-
Ik vind hem minder lelijk dan verwacht, wat nog niet wil zeggen dat het een enorm mooie wagen is natuurlijk.
Als ik de foto's zo zie dan denk ik dat men een kans gemist heeft, de algemene lijn zit goed maar het is eerder de keuze van de vorm van lichten e.a. die het geheel twijfelachtig maakt...
Enfin, in de lijn dus van de BMW's van de laatste generatie die geen van allen esthetisch enorm hoge toppen scheert.
Toch chapeau dat men bij BMW tenminste durft designkeuzes te maken, vergelijk met Audi waar men altijd netjes binnen de lijntjes blijft en niet-lelijke wagens blijft afleveren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichtenmaar dankzij wij kunnen u dankzij de importeur toch een goed beeld schetsen van wat er vanaf oktober zoal in de showroom komt te staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichtenmaar op vraag van onze uitgevers (AW-AG), vragen we
...blablabla....American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenWat voor een zever is me dat !
Alle andere bekende autosites en autoforums tonen de foto's alleen hier willen AW en AG het niet.
Als dat zo verder gaat dan heeft dit forum geen nieuwswaarde meer.
En wat krijg je dan, men blijft de foto's hier toch maar posten bvb. http://www.autoforum.be/showthread.php?t=39773
Zoiets hou je heden ten dag toch niet tegen !
bron: autowereld.com
Comment
Comment