Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X1

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door E90 driver Bekijk Berichten
    Op dit moment zijn nog niet alle kleuren die op de site staan leverbaar. wanneer ge via configurator ene samnesteld zie je de kleuren die op dit moment al bestelbaar zijn. Spacegrau zit daar nog niet tussen.

Klopt, deze komen er pas tegen het einde van het jaar dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
      Als ik de X1 23d configureer met zoveel mogelijk dezelfde uitrusting als onze '08 X3 3.0d, dan kom ik toch 8.000 euro prijsverschil uit.

Geven ze géén extra voordelen op de X3?
      Nora!

Comment

• Bmw X1

HOE groot ga je in godsnaam je banden moeten nemen om die wielkasten iets of wat opgevuld te krijgen? Op vorige pagina lukt het nauwelijks bij die witte X1 (met al serieuse velg erop). Durf er niet aan te denken HOE die er gaat uitzien met een standaardvelg... Definetly not my favorite BMW!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oli4dm Bekijk Berichten
          HOE groot ga je in godsnaam je banden moeten nemen om die wielkasten iets of wat opgevuld te krijgen? Op vorige pagina lukt het nauwelijks bij die witte X1 (met al serieuse velg erop). Durf er niet aan te denken HOE die er gaat uitzien met een standaardvelg... Definetly not my favorite BMW!
          ??? IS dit dan de bedoeling. Dit is een wagen die wat hoger op zijn poten staat en dus altijd wat marge zal hebben tss de banden en de wielkassen... Standaard liggen er 17'ers op, de velgen op de witte zijn trouwens 18'ers...

Comment

• Bmw X1

Is kijken wat het resultaat gaat zijn binnenkort bij de Audi Q3... Ben alvast benieuwd, voor deze ben ik alvast niet gewonnen.

Comment

• Heb er gisteren eentje zien staan. Was er van verschoten hoe compact die was Zeker in vergelijking met de 3 Touring die er naast stond
              1982 BMW E28 528i
              2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Jij hebt het concept van een BMW X helemaal gesnapt

Comment

Is kijken wat het resultaat gaat zijn binnenkort bij de Audi Q3... Ben alvast benieuwd, voor deze ben ik alvast niet gewonnen.
                  Zo binnenkort zit die Q3 er niet aan te komen.

Oorspronkelijk geplaatst door oli4dm Bekijk Berichten

Het feit dat de wielkasten niet gevuld worden heeft ook te maken met de uitsnijding die niet rond is en het wiel dus niet volgt.
                  Bij de X1 heeft men dezelfde lelijke uitsnijding genomen die je ook op een VW Tiguan aantreft.
                  Rond was veel mooier geweest.
                  Last edited by ; 04/10/2009, 20:39.

Comment

• Artikel van Autobild X1 VS 3 Touring. De eerste keer dat ik de X1 en 3 touring samen op een foto zie. X1 ziet er een stuk groter uit

Mit dem neuen BMW X1 bekommen nicht nur Tiguan und Co einen starken Konkurrenten, sondern auch der 3er Touring. Denn der X1 kann praktisch alles so gut wie der Kombi, ist aber viel billiger. Ein Vergleich der Zweiliter-Diesel.

"Der X1 hat das richtige Format, sieht schick aus und fährt dynamisch, wie wir es von BMW erwarten. Dagegen sieht der 3er-Touring ganz schön alt aus. Vor allem beim Blick in die Preisliste. Da haben die Bayern sich einen kleinen Kannibalen im eigenen Haus herangezüchtet"
                    Last edited by ; 07/10/2009, 22:27.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Aartslelijk in het wit als je het mij vraagt En idd, die Tiguan achtige wielkastuitsnijdingen doen hem geen goed.
                      Interieur is wel te smaken en wat ik in Frankfurt gezien heb, gaf in ieder geval een betere afwerking (materiaalkeuze) weer dan de huidige en verouderde X3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                        Aartslelijk in het wit als je het mij vraagt En idd, die Tiguan achtige wielkastuitsnijdingen doen hem geen goed.
                        Interieur is wel te smaken en wat ik in Frankfurt gezien heb, gaf in ieder geval een betere afwerking (materiaalkeuze) weer dan de huidige en verouderde X3.
                        Snap dat wit en bruin ook niet goed. Hoop dat er bij de voorstelling andere kleuren gaan staan.

Comment

• Er zijn vanaf deze week ook roadshows over heel het land waar je de X1 al kan zien; Waar en wanneer kan je vinden op de site van bmw.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
                            Er zijn vanaf deze week ook roadshows over heel het land waar je de X1 al kan zien; Waar en wanneer kan je vinden op de site van bmw.

Hier dus^^ Ik ben gisterenavond de mijne, in Marrakech bruin, gaan halen. Dat kleur trekt nog extra de aandacht denk ik, vandaag redelijk wat kilometers autostrade gedaan en je merkt wel dat hij opvalt bij de mensen. Rijdt super in ieder geval

Comment

• Vandaag er een X1 irl gezien, tegenvaller imho. De X6 is een gedrocht, maar nog speciaal te noemen, dat kan ik van de X1 niet zeggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door paac Bekijk Berichten
                                http://www.bmwx1.be/NL/Roadshow-Bing.aspx?Invited=
                                Hier dus^^ Ik ben gisterenavond de mijne, in Marrakech bruin, gaan halen. Dat kleur trekt nog extra de aandacht denk ik, vandaag redelijk wat kilometers autostrade gedaan en je merkt wel dat hij opvalt bij de mensen. Rijdt super in ieder geval
                                Foto's?

Comment

• Ben net even gaan kijken op de roadshow in Hasselt. Stonden er eindelijk eens in een andere kleur oa zwart en blauw. De zwarte was gewoon af; mooie 17 duims velgen (moet voor mij niet meer zijn), Xenon, zonnewerend glas, pano schuif dak, Pro navi, Sportzetels in roodbruin leder (super!!!!), sierlijsten in zwart pianolak, enz... Denk dat er een dynamic line of performance line pack op zat. Enkel het X-line pack vind ik minder. Vooral die lap alu op de achterbumper is er teveel aan. Maar in ieder geval, zo was ie super en zou ik hem wel zien zitten. Had enkel mijn GSM bij, maar de foto's zijn niet echt geweldig vermist het al wat duister was...

Comment

http://www.bmwx1.be/NL/Roadshow-Bing.aspx?Invited=
                                    Proficiat trouwens. Heb al verschillende tests gelezen en ze zijn tot nu toe allemaal zeer lovend in tegenstelling tot die van de A5 sportback waar ik ook interesse in heb.In de nieuwe autoweek staat oa één van de eerste echte test verslagen. Ze noemen de X1 in heerlijke rijdersauto in de traditie van BMW...

Comment

• Net ook even eens snel op en af hasselt gereden om met de baas des huizes eens gaan te kijken. Die zwarte was inderdaad goed uitgerust.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
                                        Proficiat trouwens. Heb al verschillende tests gelezen en ze zijn tot nu toe allemaal zeer lovend in tegenstelling tot die van de A5 sportback waar ik ook interesse in heb.In de nieuwe autoweek staat oa één van de eerste echte test verslagen. Ze noemen de X1 in heerlijke rijdersauto in de traditie van BMW...
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
                                        Ben net even gaan kijken op de roadshow in Hasselt. Stonden er eindelijk eens in een andere kleur oa zwart en blauw. De zwarte was gewoon af; mooie 17 duims velgen (moet voor mij niet meer zijn), Xenon, zonnewerend glas, pano schuif dak, Pro navi, Sportzetels in roodbruin leder (super!!!!), sierlijsten in zwart pianolak, enz... Denk dat er een dynamic line of performance line pack op zat. Enkel het X-line pack vind ik minder. Vooral die lap alu op de achterbumper is er teveel aan. Maar in ieder geval, zo was ie super en zou ik hem wel zien zitten. Had enkel mijn GSM bij, maar de foto's zijn niet echt geweldig vermist het al wat duister was...
                                        Voor de duidelijkheid, ik heb hem niet gekocht hé, ik doe er gewoon die roadshow mee in regio Brussel Rijdersauto is in ieder geval wel het woord, ik vind hem echt super rijden.

Collega uit mijn team rijdt trouwens met identiek dezelfde X1 als de zwarte die je hier beschrijft, is ook 1 van mijn favoriete combinaties..

Comment

Voor de duidelijkheid, ik heb hem niet gekocht hé, ik doe er gewoon die roadshow mee in regio Brussel Rijdersauto is in ieder geval wel het woord, ik vind hem echt super rijden.

Collega uit mijn team rijdt trouwens met identiek dezelfde X1 als de zwarte die je hier beschrijft, is ook 1 van mijn favoriete combinaties..
                                          tik uw collega van "het Antwerpse" dan maar serieus op de vingers.

ik zaterdag naar Lier voor de X1-roadshow .... helemaal niks te zien
                                          Freude am Fahren

Comment

Working...
                                          X