Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vandaag nog eens bij de BMW dealer geweest, vandaag bestellen is productie eerste week januari en levering in februari.
Dit was voor een sDrive18d, gaat pas in januari in productie.
Vandaag nog eens bij de BMW dealer geweest, vandaag bestellen is productie eerste week januari en levering in februari.
Dit was voor een sDrive18d, gaat pas in januari in productie.
Ben vandaag een uigebreidere test rit gaan maken, even zalig om mee te rijden als mijn 3 serie. Nu bestellen is inderdaad leveren in januari (2 liter diesel)
Juist terug van een testrit in Bornem met een X1 Xdrive2.0d 163pk manueel
Check de rubriek testverslagen voor het verslag
Vandaag ook gaan rijden en deel de mening van in je verslag voor een stuk. Het stuurgevoel is ook zonder servotronic wat gevoelloos. Een probleem wat de facelift 3 ook heeft vind ik. Ik wil deze wagen ook in leaing nemen, maar ze geef hier geen corporate koringen (fleet) op vermits het een nieuw model is. Dat maakt de 3 terug heel wat interessanter.
Ik vond het wel aangenaam vertoeven in de wagen, meer dan in mijn huidige 3 touring. Het ziet er allemaal wat dynamischer uit. De kleine teller, overgenomen uit de X6, vond ik zeer mooi. Ik stoorde me eigenlijk niet aan het minder materiaal van de midden tunnel, vermits het geheel kwalitatief aandoet. Ik heb dan zelf nog gereden met een basic model, gewone stoffen zetel, geen navi, standaard radio, enz... Vind de wagen ruim vanbinnen, met mijn 1m86 had ik nog meer dan genoeg been ruimte achter mezelf. Mijn vrouw vindt hem ook veel mooier dan de 3 wat uiteraard een plus is. Heb prijs laten maken voor een Sdrive 2.0 D met performance line, lederen interieur (donker bruin), spacegrau buiten kleur, connectivity pack met navi pro, zonnewerend glas, verwarmde zetels, donkere hemelbekleding,...
Vandaag ook gaan rijden en deel de mening van in je verslag voor een stuk. Het stuurgevoel is ook zonder servotronic wat gevoelloos. Een probleem wat de facelift 3 ook heeft vind ik. Ik wil deze wagen ook in leaing nemen, maar ze geef hier geen corporate koringen (fleet) op vermits het een nieuw model is. Dat maakt de 3 terug heel wat interessanter.
Ik vond het wel aangenaam vertoeven in de wagen, meer dan in mijn huidige 3 touring. Het ziet er allemaal wat dynamischer uit. De kleine teller, overgenomen uit de X6, vond ik zeer mooi. Ik stoorde me eigenlijk niet aan het minder materiaal van de midden tunnel, vermits het geheel kwalitatief aandoet. Ik heb dan zelf nog gereden met een basic model, gewone stoffen zetel, geen navi, standaard radio, enz... Vind de wagen ruim vanbinnen, met mijn 1m86 had ik nog meer dan genoeg been ruimte achter mezelf. Mijn vrouw vindt hem ook veel mooier dan de 3 wat uiteraard een plus is. Heb prijs laten maken voor een Sdrive 2.0 D met performance line, lederen interieur (donker bruin), spacegrau buiten kleur, connectivity pack met navi pro, zonnewerend glas, verwarmde zetels, donkere hemelbekleding,...
Ik heb ze na vandaag alle 3 gehad die op mijn lijstje stonden: GLK, XC60 en X1, en die laatste is mij toch wat tegengevallen. Was ook de standaard versie in stof en zonder navi, en het algemeen gevoel lag me niet goed. Begrijp me niet verkeerd, prima auto en alles zoals het moet maar in vergelijking met de GLK en XC60 toch een niveau lager, en dan bedoel ik niet kwaliteit, afwerking of rijeigenschappen maar gewoon een segment lager. Je krijgt bij MB en Volvo letterlijk gewoon 'meer' auto voor je geld. Zeker nu met de grote acties en promoties op beide, terwijl op de BMW enkel de standaard korting. Mijn top drie: XC60, GLK en dan de X1. En o ja, Q5 is geen optie. 4 jaar lief en vooral leed met een A6 heeft me doen besluiten: nooit geen Audi meer.
Ik heb ze na vandaag alle 3 gehad die op mijn lijstje stonden: GLK, XC60 en X1, en die laatste is mij toch wat tegengevallen. Was ook de standaard versie in stof en zonder navi, en het algemeen gevoel lag me niet goed. Begrijp me niet verkeerd, prima auto en alles zoals het moet maar in vergelijking met de GLK en XC60 toch een niveau lager, en dan bedoel ik niet kwaliteit, afwerking of rijeigenschappen maar gewoon een segment lager. Je krijgt bij MB en Volvo letterlijk gewoon 'meer' auto voor je geld. Zeker nu met de grote acties en promoties op beide, terwijl op de BMW enkel de standaard korting. Mijn top drie: XC60, GLK en dan de X1. En o ja, Q5 is geen optie. 4 jaar lief en vooral leed met een A6 heeft me doen besluiten: nooit geen Audi meer.
Bij mij staat de GLK ook nog op 1 hoor ;-), maar die zit ook wel in een iets hogere prijsklasse en is samen met de XC60 in concurrent van de X3 en niet van de X1
Vrij gewone wagen zoals er zoveel rondbollen. Misschien nuttig voor mensen die een opvolger voor hun Lada Niva zoeken. Zit in dezelfde categorie.
Begin je het zelf nog niet beu te geraken? Al je posts gelijken zo op mekaar. In het begin waren ze nog grappig, nu is het telkens een herkauwde versie van de vorige.
Je begint net zo amusant te worden als de zoveelste herhaling van FC De Kampioenen. Probeer misschien eens een andere formule...
Aantrekkelijke aanbiedingen op o.a. de 3-serie las ik op : bmwopzijnslimst.be
Iemand enig idee of deze acties ook voor fleet gelden of enkel particulieren? En zijn deze acties cummuleerbaar met de bestaande fleet kortingspercentages ?
Aantrekkelijke aanbiedingen op o.a. de 3-serie las ik op : bmwopzijnslimst.be
Iemand enig idee of deze acties ook voor fleet gelden of enkel particulieren? En zijn deze acties cummuleerbaar met de bestaande fleet kortingspercentages ?
Heb dit weekend een offerte voor ee nieuwe 3 laten maken en vandaag een mailtje gestuurd naarde dealer omdat ik deze site ook gezien heb. Voor leasing zijn er najaarsacties die lopen toeind januari. Voor de 3 was die 1250 euro extra korting. Heb ook eens offerte voor een 5 laten maken, niet normaal wat een koring ze daar op geven. Nu kan je ene 5 bestellen voor de prijs van een vergelijkbare 3. Enkel rij je vanag volgende jaar wel met een ouwe bak rond, vandaar dat ik twijfel.
Heb dit weekend een offerte voor ee nieuwe 3 laten maken en vandaag een mailtje gestuurd naarde dealer omdat ik deze site ook gezien heb. Voor leasing zijn er najaarsacties die lopen toeind januari. Voor de 3 was die 1250 euro extra korting. Heb ook eens offerte voor een 5 laten maken, niet normaal wat een koring ze daar op geven. Nu kan je ene 5 bestellen voor de prijs van een vergelijkbare 3. Enkel rij je vanag volgende jaar wel met een ouwe bak rond, vandaar dat ik twijfel.
Maar wel 'n auto waar de kinderziektes uitzijn
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Heb dit weekend een offerte voor ee nieuwe 3 laten maken en vandaag een mailtje gestuurd naarde dealer omdat ik deze site ook gezien heb. Voor leasing zijn er najaarsacties die lopen toeind januari. Voor de 3 was die 1250 euro extra korting. Heb ook eens offerte voor een 5 laten maken, niet normaal wat een koring ze daar op geven. Nu kan je ene 5 bestellen voor de prijs van een vergelijkbare 3. Enkel rij je vanag volgende jaar wel met een ouwe bak rond, vandaar dat ik twijfel.
de 3 is ook niet meer van de jongste, ondanks de face-lift
ik zou geen second aarzelen : meteen de 5, dat is (ook volgend jaar) een klassebak !
de 3 is ook niet meer van de jongste, ondanks de face-lift
ik zou geen second aarzelen : meteen de 5, dat is (ook volgend jaar) een klassebak !
Je zal wel al gemerkt hebben dat ik het echt niet meer weet ;-). GLK, X1, 3 touring, 5 touring, XC60, C-klasse break,...
De 3 zou toch nog minstens een jaar of 2 meegaan is me gezegd. de 5 is vanaf volgend jaar een "oude bak". Los daarvan zie ik me nog niet dadelijk in een 5 rijden. Ik vind de 3 toch wat sportiever en jonger (ben nog maar 31 hé). Bovendien ben ik echt wel uitgekeken op de 5, dit heb ik bij de 3 niet. De fcelift heeft deze echt goed gedaan. Waar ik deze vroeger OK vond, vind ik het nu de knapste in zijn segment.
Gelukkig moet ik pas tegen het einde van het jaar beslissen, maar puur rationeel geef ik je gelijk wat de 5 betreft. Zoveel wagen voor zo "weinig" geld... De 520 touring met business line (lederen interieur, navi pro) is op de moment de goedkoopste, zelfs minder dan een X1 (wel met performance line) :-)
Eergisteren eerste X1 zien voorbij rijden. Toen ik voorkant zag was ik er best weg van maar WAT hebben ze met de achterkant gedaan? Kleine "drama" daar naar mijn mening... Jammer want had best geslaagd model kunnen zijn!
Comment