zalig stuurtje
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw X1
Collapse
X
-
-
Na al die teasers zijn deze foto's geen verrassing meer.
Ik vind 'm alleszins zeer knap. Mooi design, herkenbaar BMW.
Wel vraag ik mij nog steeds af hoe groot (of hoe klein) deze X1 is tov de huidige X3. Mij lijkt deze X1 niet kleiner.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenWat voor een zever is me dat !
Alle andere bekende autosites en autoforums tonen de foto's alleen hier willen AW en AG het niet.
Als dat zo verder gaat dan heeft dit forum geen nieuwswaarde meer.
En wat krijg je dan, men blijft de foto's hier toch maar posten bvb. http://www.autoforum.be/showthread.php?t=39773
Zoiets hou je heden ten dag toch niet tegen !Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenEn ja hoor er zijn ondertussen al officiële foto's van de X1, maar op vraag van onze uitgevers (AW-AG), vragen we om zeker te wachten tot 2 juli, alvorens hier, of ergens anders op het forum, foto's te publiceren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenVolledig akkoord! Zeker nu ik zie dat de pics die ik vanmorgen om 9u in dit topic plaatste om 9u05 al verwijderd waren door een mod. Terwijl andere mods nu doen alsof er niks aan de hand is en rustig meebomen over de X1. Moeilijk te snappen eigenlijk
Intussen is er een ander topic hier hier ook nog steeds open.
Je kan geen autosite opendoen of de foto's staan erop.
Inderdaad, wie begrijpt dit hier nog allemaal?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenEn ja hoor er zijn ondertussen al officiële foto's van de X1, maar op vraag van onze uitgevers (AW-AG), vragen we om zeker te wachten tot 2 juli, alvorens hier, of ergens anders op het forum, foto's te publiceren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenIk had deze morgen net voor jou ook al een resem gepost en die werd ook direct weggehaald.
Intussen is er een ander topic hier hier ook nog steeds open.
Je kan geen autosite opendoen of de foto's staan erop.
Inderdaad, wie begrijpt dit hier nog allemaal?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk BerichtenZeg tegen de uitgever dat ie zijn zak kan opblazen.
Zoals ik al eerder zei, ik vind dit een heel mooie auto. Alles zit goed, interieur is ook mooi... echt niets op aan te merken. Toppie!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenAub, 'k weet dat je graag rebelleert, maar dat taalgebruik is voor niks nodig. We doen wat er van ons gevraagd werd eh. De vrees bestond dat foto's zouden lekken met het te perse gaan van het AW magazine, want de officiële lancering is voor morgen. Blijkbaar werden ze elders gelekt, dan heb je dit vanzelfsprekend niet meer in de hand. AW zal blij zijn dat niet hun coverfoto over het web circuleert, daar was het 'em maar om te doen.
Zoals ik al eerder zei, ik vind dit een heel mooie auto. Alles zit goed, interieur is ook mooi... echt niets op aan te merken. Toppie!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
Dat ziet er toch alles behalve premium uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenDie achterbank kon wel van een Dacia zijn
Dat ziet er toch alles behalve premium uit.
Kijk maar naar Audi, het ziet er goed uit, maar daar blijft het bij
Comment
Comment