Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X1

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Eens gaan bekijken op het autosalon en niks voor mij.
    Basic niet om aan te zien en als hij er mooi uitziet stijgt de prijs enorm.

Veel te klein en er kan zo goed als geen passier meer op de achterbank zitten als ik comfortabel zit achter het stuur.

Comment

• De achterkant vind ik zeer mooi, en direct herkenbaar BMW. De voorkant daar heb ik het moeilijk mee. Vooral de manier waarop de voorbumper geintergreerd is vind ik problematisch. De wagen lijkt daardoor veel overhang te hebben vooraan. Het is (o.a.) net het ontbreken van die overhang die veel BMWs aantrekkelijk maakt.

Dat het een kleine auto is daar vind ik niks mis mee. Wie groter wilt moet maar afwachten op de volgende X3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten

Ik heb gisteren zo kleurtje zien rijden. Héél appart!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
          Ik heb gisteren zo kleurtje zien rijden. Héél appart!
          Dit vind ik zelfs een van de meest geslaagde kleuren voor op een X1!
          freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
            Dit vind ik zelfs een van de meest geslaagde kleuren voor op een X1!
            Daar sluit ik me volledig bij aan. Het is eens wat anders dan de verschillende grijs-soorten, en het is toch sober.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• 00:52 -> wat een knullig gemonteerd hendeltje voor zo'n bak.

Vanaf 3:10 -> wtf is dat met dat stuurkolomomhulsel ?
                Precies 2 verschillende kleuren/materialen, 't ligt bijna uiteen en 't heeft een knoert van een spleet tussen boven- en onderkant.

't Geluid is wel ontegensprekelijk 6-in-lijn BMW.

-edit-
                Vette G-klasse op 03:08 overigens... toeval, zo vlak na zijn speechke over 't nut van 4WD ?
                Last edited by sibi; 22/01/2010, 17:47.
                Life's too short. Not to. Live it.
                1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Wat een vreselijke voorkant.

Beetje combinatie van dit:

met dit:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                    Wat een vreselijke voorkant.

Beetje combinatie van dit:

met dit:

Inderdaad een goed gevuld spaarvarken is hiervoor nodig.

Comment

• 3 weken geleden een testritje gemaakt met deze nieuwe BMW en ik was zwaar onder de indruk van de rijprestaties... Deze auto geeft je vanaf het ogenblik dat je de gas aanraakt een goed gevoel, het rijcomfort is gewoon subliem!
                      Bij de 3 serie heb ik nooit een wow gevoel gehad, met de 1 serie wel en nu met de X1 opnieuw!

De looks zijn natuurlijk subjectief, zelf begin ik deze wagen hoe langer hoe mooier te vinden (had hetzelfde bij de 1 serie). Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik dit in het begin een mottig exemplaar vond

Bon, Mijn zwarte X1 met comfort pack, donkere dakbekleding, 318 17" velgen en pro radio is besteld :-D

Nu nog hopen dat ik hem na een maand niet oerlelijk ga vinden :-D

Comment

• Alvast een dikke proficiat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                          Alvast een dikke proficiat

Nu nog hopen dat de wachttijden een beetje beperkt zijn want ik heb nog geen leverdatum doorgekregen (gaat via lease firma)

Comment

• Welke motorisatie hebt ge gekozen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90 driver Bekijk Berichten
                              Welke motorisatie hebt ge gekozen?
                              Da's de enige downside aan 't verhaal... om deze met de nodige opties in m'n leasebudget te krijgen ben ik voor de 18d sdrive moeten gaan... zolang hij onder de 10s tot 100 gaat ben ik al tevreden

Zal misschien eens bij de powerplus moeten passeren als 't te traag uitvalt

Comment

• Ik heb hem zelf in dezelfde motorisatie besteld, de 18d modellen zijn tegenwoordig tot 185 pk op te kietelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90 driver Bekijk Berichten
                                  Ik heb hem zelf in dezelfde motorisatie besteld, de 18d modellen zijn tegenwoordig tot 185 pk op te kietelen.
                                  Nice, maar ik heb die prijzen van powerplus eens bekeken en weet niet of ik er zoveel geld wel voor overheb.

Veel succes met dieje van u! Wanneer besteld, welke kleur, wanneer geleverd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door decois Bekijk Berichten
                                    Veel succes met dieje van u! Wanneer besteld, welke kleur, wanneer geleverd?

Comment

• Dan zijn er nu reeds 3 BMW X1 modellen op het forum
                                      Allemaal een sDrive 18D.

Comment

• X1

@irtimit : Mijne X1 is een 23d X drive..

Comment

• Lelijke auto ... BMW is allang het spoor bijster

Comment

Working...
                                          X