Oorspronkelijk geplaatst door RUBN
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw X1
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MeRidiaN Bekijk BerichtenHoi,
weet iemand van jullie wat de gemiddelde levertijd is van een X1?
Alvast bedankt,
Sven
Comment
-
Ik lees heel weinig over de s drive versie, heeft iemand hier ervaring mee? De dealer meent dat ie sportiever rijdt dan de x drive terwijl men bij alle tests vol lof is over de x drive ...
Heeft iemand er ervaring mee? Also... sportophanging of niet? Ik vind het wat stom om te moeten bijbetalen om het weg te laten uit het sportpakket. Heeft ie ook een verlaagde vering dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGe begint ze te zien in 't straatbeeld.
Helaas, zou ik zeggen, want ik vind 't alvast een lelijke auto.
Neemt wel wat volume van de 3 touring af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenZe verkopen idd vlot !
Neemt wel wat volume van de 3 touring af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGe begint ze te zien in 't straatbeeld.
Helaas, zou ik zeggen, want ik vind 't alvast een lelijke auto.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Je ziet hem idd veel rondrijden. Hier in Lier, op een doorsnee dag, spot je er een vijftal (standaard)
Als het mag, we testten de X1 enkele weken geleden. http://www.autofans.be/content/rijtest-bmw-x1-xdrive20d
Comment
-
Je ziet hem inderdaad al wat rijden,eerst vond ik hem mooi maar hij springt toch niet echt uit tussen de andere wagens.
Heb hem in de showroom uitgebreid betast en ik vond hem niet echt ruim ook het uitzicht naar buiten toe is ook maar magertjes (kleine achterruit en smalle zijruiten).
De instap,je voelt lichtjes dat hij hoger staat maar niet méér eigenlijk.
Qua basisprijs valt hij wel nog mee maar na een klets opties (want die heeft hij echt nodig)is het géén koopje.
Ik versta uiteindelijk het concept van de X1 niet.Tis zo van kwille maar ik kan niet.
Je gaat dus beter voor een 3touring of de nieuwe X3 dan voor een mosselen nog vis X1.Last edited by Gene Hackman; 28/03/2010, 23:26.Nora!
Comment
-
Wij vinden het ook een zeer mooie wagen, daarom 1.5 weken geleden eentje besteld...
De X1 18d XDrive
Opties:
Comfortline
PDC
Automaat
Leren zetels
Performance Control
X-Line
Navi Business
Dakrails aluminium gesatineerd
Volgens de bestelbon zou ie geleverd worden in de 21e week, zou dus redelijk snel zijn.
Laten we hopen dat het waar is.
Grtjs
Meridian
Comment
-
Interessante test met de X1 xDrive23d:
De X-familie van BMW heeft sinds kort een vierde lid: de X1, en die moet de drempel naar de premium SUV’s ernstig verlagen. De wagen sluit dicht aan bij de 3-Reeks en moet daarnaast dus ook rijplezier bieden. De BMW X1 als een volwaardige SUV omschrijven zou misschien een brug te ver zijn, de X1 […]
Comment
Comment