Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X1

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• die vormgeving doet mij altijd denken aan een baseballpetje, vindt hem nog steeds afgrijselijk.

Had er een ander badgeke (type SangYong) opgekleefd dan had iedereen hem per default wel afgekeurd. Nu zijn er toch nog aanhangers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk Berichten
      die vormgeving doet mij altijd denken aan een baseballpetje, vindt hem nog steeds afgrijselijk.

Had er een ander badgeke (type SangYong) opgekleefd dan had iedereen hem per default wel afgekeurd. Nu zijn er toch nog aanhangers
      Nu niet overdrijven he.

Comment

• iedereen heeft natuurlijk zijn mening,maar zo lelijk is een x1 nu toch ook niet he,integendeels zelf vind ik,er rijden toch heel veel lelijker auto's rond dan een x1,ook in het bmw sigment

Comment

• dat er nog lelijkere zijn zoals een Aixam, Ssang Yong. Lelijk blijft lelijk hoor.

Zo lelijk misschien niet, van hetzelfde niveau dan als een Fiat Croma (hoewel die dan net meer stijl heeft en nog eens een pak goedkoper is om hetzelfde te leveren).

Comment

• Comment

• toch niet slecht vind ik persoonlijk

Comment

• Met de nodige grote velgen en x-line pakketje met xenon zal hij aantrekkelijk zijn maar in basis opstelling is het maar een zwakke verschijning in het verkeer.
                Nora!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door v-ice Bekijk Berichten
                  toch niet slecht vind ik persoonlijk
                  dat is nu toch vlees noch vis

het is geen SUV, het is geen break, dat is eerder een Scenic maar dan met een lange snuit

je kan alles zo gaan pimpen tot hij er uiteindelijk vetter uitziet, kun je anders eens even het prijskaartje vermelden, want dan ga ik nog sneller weglopen denk ik.

Comment

• zal ergens rond de 33000 euro liggen voor die uitvoering

Comment

• Knap! Mooier dan de X5 vooraan!

Comment

het is geen SUV, het is geen break, dat is eerder een Scenic maar dan met een lange snuit
                        Kan je dat van de BMW 5 GT niet eveneens zeggen? Niet echt een SUV, maar toch ook geen break...

Persoonlijk vind ik de X1 erg geslaagd, mooier dan een BMW 3 break of dan een X3 of zelfs X5. Echt een van de mooiere BMW's, na de X6 en de 5 GT, naar mijn mening.
                        2007 Citroën C4 -> 2008 VW Golf -> 2007? Peugeot 407sw -> 2009 Lexus IS 220d -> 2011 Mercedes C200 -> 2014 BMW 218d -> 2015 Lexus IS 300h

Comment

Het is een cross-over
                          Een SUV is op zich ook al een kruising tussen een alle-terreinsvoertuig en een break.
                          En een monovolume bijvoorbeeld is de kruising tussen een gewone auto en een busje.
                          Dus dat zijn dan ook vis-noch-vlees auto's.

Persoonlijk denk ik dat er zeker een markt is voor deze X1. Het is wat hoger (om een of andere duistere reden geloven veel mensen dat dit wenselijk is) met toch een beetje het sportieve uiterlijk van een SUV, en zonder het brave huisvader-imago van elke monovolume.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ludovic_ Bekijk Berichten
                            Kan je dat van de BMW 5 GT niet eveneens zeggen? Niet echt een SUV, maar toch ook geen break...
                            Inderdaad, elke auto is een kruising tussen 2 of meer andere type wagens.

Comment

je kan alles zo gaan pimpen tot hij er uiteindelijk vetter uitziet, kun je anders eens even het prijskaartje vermelden, want dan ga ik nog sneller weglopen denk ik.
                              En wat kost dit in die uitvoering?

Gelukkig zie je de achterkant niet
                              MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Waarom moet een wagen in een vakje gestoken worden?
                                BMW is expert in het verzinnen van nieuwe vakjes
                                Laat ze maar doen, de 5 GT vind ik ook superknap.
                                Ze geven karakter aan hun wagens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door irtimit Bekijk Berichten
                                  Waarom moet een wagen in een vakje gestoken worden?
                                  BMW is expert in het verzinnen van nieuwe vakjes
                                  Laat ze maar doen, de 5 GT vind ik ook superknap.
                                  Ze geven karakter aan hun wagens.

Geen problemen met nieuwe vakjes maken. De X6, 5 GT zijn ook wagens die een nieuw segment aangeboord hebben.

5GT, 3coupe FL en nieuwe 5 hebben leds in hun lichten, die ronde leds vind ik verschrikkelijk lelijk.
                                  MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Niet zagen. Een Qashqai is precies hetzelfde.

Comment

• Of een Dacia Duster. Moeilijk het verschil te zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten
                                        Geen problemen met nieuwe vakjes maken. De X6, 5 GT zijn ook wagens die een nieuw segment aangeboord hebben.
                                        Ze zijn goed in het inspelen op trends. Het segment van de X6 is niet uitgevonden door BMW. Denken we even aan de Infiniti (EX?? can't recall). Er is op zich niks mis mee en ik vind de X6 wel een fijn machientje.

Wat de X1 betreft blijf ik bij m'n eerdere statement: eerder een concurrent voor de A4 Allroad dan een SUV. Een verhoogde break dus. Een E91 on steroids of zo.
                                        American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• En dus: zolang er een markt voor is, zullen de marketingbonzen (en ze zijn daarin heel sterk bij BMW) nieuwe vakjes blijven uitvinden. Of we ze nu mooi vinden of niet. Dat maakt er het automobiele aanbod op de markt alleen maar leuker en gevariëerder door.

Persoonlijk snap ik hoegenaamd niet wat er nu aantrekkelijk (je moet er al een heel hoop budget tegen aansmijten om hem iets of wat interessant aan te kleden en beter af te werken), praktisch (het blijft een heel kleine auto binnenin) of goed (de 3 touring rijdt beter) is aan deze X1, maar zoals steeds is dat puur een kwestie van smaak. Gelukkig voor BMW denkt de markt daar anders over, want ik meen toch te weten dat de verkoop van dit model goed loopt. Iemand die het beu is om met een "gewone" break rond te rijden, wil wel eens wat anders dan de buurman

Comment

Working...
                                          X