Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X1

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
    Die X1's liggen dan ook enorm goed in de bedrijfswagen markt .
    ah, nu begrijp ik waarom ik er zo weinig op straat tegenkom : ze staan waarschijnlijk de hele dag op de parking van deze bedrijven...

Comment

• M Sport Package voor BMW X1

donderdag 21 oktober 2010
      Omdat er niet van iedere BMW een M komt is het M Sport Package bedacht en samengesteld. Inhoudelijk niet een echte BMW M, wel de looks. Binnenkort kun je ook zo’n optisch pakket voor de X1 bestellen. Het is in de maak. Het M Sport Package voor de BMW X1 bestaat uit de gebruikelijke ex- en interieuroptooiingen zoals een aerodynamische voor- en achterbumper, aangedikte zij-skirts en een optische diffuser. M-emblemen her en der op de carrosserie aangebracht indiceren het populaire sportpakket, tenminste als het grotere speciale lichtmetaal dit al niet heeft gedaan.

Interieur
      Binnenin wordt de toegenomen sportieve toon doorgezet met een sportstuurwiel waarbij de rand lekker dik is uitgevoerd voor een betere greep. Geprofileerde sportstoelen en enkele inlegstrips verhogen de sfeer en de versnellingspook, handremgreep en deurpanelen zullen aannemelijk bekleed zijn met leer of een stof afwijkend van dat van de reguliere modellen. Als het op rijden aankomt zou het onderstel stugger aanvoelen voelen. Reden daarvan is het aanwezige sportonderstel op de BMW X1 M Sport Package.

Bron: www.autowereld.com
      freude am fahren

Comment

• freude am fahren

Comment

• freude am fahren

Comment

• bakkes wat een kar.
            Last edited by ; 23/10/2010, 19:42.

Comment

• Ik vind hem wel héél mooi

Alleen is deze als gezinswagen totaal niet geschikt, vind ik dan weer persoonlijk.

Al het gerief van de kleine kan gewoon onmogelijk in die koffer en geloof me, ik vind het spijtig :-D

Comment

• edith

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                  edith

??????????????

Comment

• Volgens mij is het een auto.

Comment

• wat zijn de voorwaarden om van een suv te spreken ?
                      verbruik + 8 liter ?

Comment

• Het ding is hoger dan strikt nodig, en is met 4x4 te krijgen = SUV wat mij betreft.

Comment

• Is zeker geen s.u.v.,dan is de audi alroader ook een s.u.v. zeker?De bmw x1 is veel te sportief voor een s.u.v. en heeft zuinige en snelle dieselmotoren,kijk naar een instapmodel 18d sdrive,gaat van 0-100 in maar 9,6 sec met een verbruik van om de 5 liter,daar kunnen suv,s gelijk kuga"s en antarra's alleen maar van dromen om maar een voorbeeld te nemen.

Comment

• een alroader is een verhoogde break

dit is als een sub forrester een beetje mss

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fam_delaere@ Bekijk Berichten
                              Vraag me af waarom er zoveel zijn , die deze auto willen vergelijken met een SUV of zelfs een Volvo XC60 ?
                              Dit is helemaal geen SUV en gelukkig maar , SUV is zo passé als iets.
                              Wie wil nu nog een auto die meer dan 8l verbruikt en CO2-uitstoot tot in de hemel ?

Binnenkort met de komende linkse regering wordt de autobelasting hervormd en wordt in plaats van de fiscale pk , de CO2 uitstoot genomen.

Er zijn zo goed als geen concurrenten in dit segment dus kun je hem niet vergelijken ,tenzij met bvb. Peugeot 3008 en Quasquai, die hij met verve overtreft.
                              En als je moet kiezen tussen een break die reeds > 5jaar op de markt is en deze dan weet ik het wel.

Heb hier al veel zever gelezen , misschien eerst eens een deftige proefrit maken.
                              Zodus een crossover= nageaapt van een Qashqai!!!
                              Was er geen Qashqai geweest was er nooit een X1 geweest.
                              Op welk gebied overtreft hij deze dan?
                              Nissan QQ driver.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door v-ice Bekijk Berichten
                                18d sdrive,gaat van 0-100 in maar 9,6 sec met een verbruik van om de 5 liter
                                gooi die eens een paar keren per dag naar 100 in 9,6 sec en je gaat zien wat de wagen werkelijk verbruikt als je niet permanent aan eco-run doet
                                om zo maar van sportief rijden vs zuinigheid te spreken
                                een diesel is maar echt zuinig als je hem zachtjes gebruikt, anders is het .... zuipen
                                natuurlijk minder dan een benzine .... maar toch gemakkelijk dubbel zoveel als deze onbereikbare normverbruik
                                tel maar dan hoeveel je echt aan CO2 uitstoot !

Comment

• Het heeft geen zin.

Comment

• aja, elk merk zal een nog kleiner jeepke brengen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fam_delaere@ Bekijk Berichten
                                      Vermoedelijk geldt dit voor iedere auto dat het normverbruik niet gehaald wordt als je telkemale volle gas rijdt.
                                      Face it , BMW motoren zijn kwa verbruik , prestaties en soepelheid ver voor op Quasquai en andere soortgenoten.
                                      De prijs is navenant maar zeker zijn geld waard.
                                      Mijn broer kan geenszins confortabel in een 3-reeks achteraan (1m95) maar in deze X1 had hij net plaats genoeg achteraan.
                                      De X1 zit gewoon in een apart segment , wedden dat de "echte" concurrentie dra ook dit paard zal springen.
                                      Blijf toch niet negeren dat ze in het zelfde water zitten dan Qashqai(enz...) man kom nu toch niet vertellen dat ze een nieuw segment hebben uitgevonden!!!
                                      Als je een vergelijkendetest ziet zijn ze ook niet bij de beste , wat plaats betreft je kan er comfortabel inzitten maar een coffer heb je dan niet groter dan gemiddeld .
                                      Nissan QQ driver.

Comment

• Dit zijn verschillen in afmetingen , vergeleken tussen Qashqai en BMW X1.

Wielbasis : QQ = 2630mm X1 = 2760mm
                                        Lengte : QQ = 4330mm X1 = 4454mm
                                        Breedte : QQ = 1780mm X1 = 1798mm
                                        Hoogte : QQ = 1615mm X1 = 1545mm
                                        Gewicht : QQ = 1503kg X1 = 1670kg
                                        Tank inhoud QQ = 65L X1 = 61L
                                        Verbruik : gecombineerd QQ = 6,4L/100km X1 = 5,7L/100km .

Je zou denken de BMW groter is maar niets is minder waar.
                                        Last edited by jurbe; 24/10/2010, 00:26.
                                        Nissan QQ driver.

Comment

• spritmonitor x1

7.24

QQ

6.73

Comment

Working...
                                          X