Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X1

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hier toch ook eens reageren als bezitter van X1 sedert juni S-drive 2.0 .
    Deze auto is ongelooflijk tof om mee te rijden (vorige wagen was volkswagen passat 5jr oud- wat een verschil !).
    Heb zelf de indruk nu na 5000km dat hij nog wat meer loskomt.
    Het is onze gezinswagen , met 2 kinderen hebben wij meer dan ruimte genoeg.

Heb zowel met de Nissan getest als enkele andere non premium merken en het verschil is enorm groot. Je kan die Nissan toch niet gaan vergelijken met een X1 , toch zeker niet als je met beide gereden hebt.
    Mijn vorige passat kon je ook niet vergelijken met de 3-reeks berline.
    Even getwijfeld met de 3-reeks wegens de superkortingen maar
    zowel looks als rijervaring als ouder model hebben de doorslag gegeven.

Momenteel zie ik geen premium alternatief voor de X1 maar die zullen er wel komen :
    => Q3 : zal typisch Audi(volkswagen) zijn , gulden middenweg van alles en auto die iedereen
    graag ziet
    => Mercedes ? : waarschijnlijk 4-kant model maar oerdegelijk
    => Volvo : XC30 : waarschijnlijk de best aankoop prijs/kwaliteit.

Geef mij dus maar die karakterbak met zijn aggressieve muil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo;4264598QQ

[URL
      http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/33-Nissan/986-Qashqai.html?fueltype=1&powerunit=2[/URL]

6.73
      Daar zitten wel veel 1.5'en bij.
      X1 weegt trouwens bijna 200 kg meer, en is kleiner...

Comment

• Prachtig. Terwijl we toch bezig zijn.

Dacia Duster , moet maar eens opzoeken , 400kg lichter en even groot
        zelfs iets hoger aan zowat 1/3 van de prijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newbee Bekijk Berichten
          Momenteel zie ik geen premium alternatief voor de X1 maar die zullen er wel komen :
          => Q3 : zal typisch Audi(volkswagen) zijn , gulden middenweg van alles en auto die iedereen
          graag ziet
          => Mercedes ? : waarschijnlijk 4-kant model maar oerdegelijk
          => Volvo : XC30 : waarschijnlijk de best aankoop prijs/kwaliteit.

Geef mij dus maar die karakterbak met zijn aggressieve muil.
          Het enige premium alternatief voor de X1 is de A4 allroad
          sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newbee Bekijk Berichten
            Dacia Duster , moet maar eens opzoeken , 400kg lichter en even groot
            Efficient Dynamics op z'n best.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
              Het enige premium alternatief voor de X1 is de A4 allroad
              functioneel wel (in 4x4), qua prijs zal de Allroad een stuk duurder uitvallen bij gelijke uitrusting
              maar beide wagens spreken niet dezelfde bevolking aan , zodat ze eigenlijk geen echte concurrenten zijn

Comment

• Ook mijn gedacht, je kan ze niet echt vergelijken. Ik zou de X1 eerder naast een Tiguan zetten b.v., al is ook dat niet helemaal correct.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                  Efficient Dynamics op z'n best.
                  ed op z'n best met 400 kg zwaarder

uiteraard is een x1 beter als je wil dan een qq, ten zij je fan bent

Comment

• de duster scoort nog beter als de qq

Comment

• Een Duster is ook mooier dan een X1, vind ik.

Maar het moet gezegd: die X1 rijdt verdikke zeer leuk. Op dat vlak zet die zich wel af tegen de massa kleine en stads-SUV's...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Een Duster is ook mooier dan een X1, vind ik.

Maar het moet gezegd: die X1 rijdt verdikke zeer leuk. Op dat vlak zet die zich wel af tegen de massa kleine en stads-SUV's...
                        No surprise. En dat hoort ook zo. Het zou maar erg zijn als dat niet het geval was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          (...) die X1 rijdt verdikke zeer leuk.
                          waarom zou dat niet zijn ? Het is gewoon een anders aangeklede 3
                          vandaar dat ik ook niet begrijp dat men in de X1 een nieuwe wagen ziet
                          de Fransen zeggen "faire du neuf avec du vieux..."
                          alle merken doen dat, zelfs M-Benz

Comment

• Afgelopen donderdag en vrijdag BMW WERK LEIPZIG bezocht : meest modern fabriek van BMW ter wereld ! Prachige rondleiding gehad van bijna 3 uur !
                            X1 + alle versies 1 reeks worden hier gemaakt ...

Comment

• edith....
                              Last edited by jurbe; 02/11/2010, 18:19.
                              Nissan QQ driver.

Comment

• wie weet als je sportophanging aanvinkt in optie lijst als de x1 ook 2cm lager komt te liggen?

Comment

• Dagrijverlichting

Kan iemand mij vertellen of misschien laten zien door middel van foto's hoe de dagrijverlichting er uit ziet van een X1 met normale verlichting, dus geen xenon?

En als je op een X1 geen xenon verlichting neemt dat zijn de achterlichten ook zonder led techniek, in de verkoop documentatie staat van wel, maar volgens mij is het niet zo, maar er rijden er nog te weinig van om het te checken.

We gaan as zaterdag proef rijden in een X1 ben erg benieuwd!

Gr Mario.

Comment

• Vandaag eens gaan kijken in BMW garage voor de X1.
                                    Stond een mooie in het Saphierzwart maar precies of de moterkap was vol met krassen .
                                    Slecht opgeblonken ?

Nog ervaringen met saphierzwart ?

Anders heel mooie auto , is toch zeker niet alledaags , met karakter in zijn snoet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mario-73 Bekijk Berichten
                                      Kan iemand mij vertellen of misschien laten zien door middel van foto's hoe de dagrijverlichting er uit ziet van een X1 met normale verlichting, dus geen xenon?

En als je op een X1 geen xenon verlichting neemt dat zijn de achterlichten ook zonder led techniek, in de verkoop documentatie staat van wel, maar volgens mij is het niet zo, maar er rijden er nog te weinig van om het te checken.

We gaan as zaterdag proef rijden in een X1 ben erg benieuwd!

Gr Mario.

Gisteren ééne gezien zonder xenon en idd 2 kleine lampes die branden achteraan,echt zielig eigenlijk.
                                      Nora!

Comment

• + YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Ik snap het niet.

Er ook 'n paar gezien tijdens 't verlof. Moet zo ongeveer één van de lelijkste auto's zijn die is gelanceerd in 2010. Men zegt soms 'es dat dat goed verkoopt maar ondertussen hoor ik toch steeds vaker 't tegendeel, dat mag toch niet verwonderen?

Ik heb nu ook wel een boontje voor BMW en als 't er een beetje apart uitziet dan heb ik 't zelfs al graag ... maar hoe ik een X1 ook configureer, zowel op 2D als IRL blijft dat m.i. een gewoon compleet mislukte rotbak.

Sorry hé Roger.

En als je ziet wat dat kost ... ANYTIME een 1/2 tot 1 jaar oude BMW '3 touring met bétere uitrusting voor dezelfde prijs dan zo'n misbaksel.

Enfin, enkel maar mijn mening.
                                          Last edited by ; 04/01/2011, 22:35.

Comment

Working...
                                          X