Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X1

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zou het bijster jammer vinden. Zo'n 4-cilinder zal efficienter/zuiniger en al wat je wil zijn, daar twijfel ik niet aan. Ik krijg echter het gevoel dat BMW het een beetje kwijt is...

Gezien ik bijna altijd okkazie zal kopen, stel er zich voor mij niet direct een probleem, maar ik vraag me toch af waar het naartoe gaat?
    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• tenzij je kiest voor de 0.4 seconden tragere achttraps automaat
      Zit die 8-traps ZF-automaat nu ook in de X1??

Comment

• Comment

• 't Is nog altijd verre van een schoonheid, maar het is wel een gigantische verbetering (vooral de voorkant met die hazenlip).

Comment

• Heel jammer dat de zescilinders eruit gaan. De neus van de X1 is lang genoeg ontworpen om een zescilinder te huisvesten en nu blijft die 1/3 leeg...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
              't Is nog altijd verre van een schoonheid, maar het is wel een gigantische verbetering (vooral de voorkant met die hazenlip).
              I agree totally!

Comment

• Dat m-pakket verkloot het anders wel volledig.

Doe mij de nieuwe BMW-modellen allemaal maar zonder trouwens. F10/11, F01,... zien er ook beter uit zonder M-addenda

Comment

• En check die achterlichten, is dat nu ook al zo als je xenon neemt? Want alle X1 die 'k tot nu toe al zag hadden van die kleine oostduitslandpeertjes achteraan.

Comment

• Die achterlichten zijn een onderdeel van de modelupdate blijkbaar, (Had het gezien op bimmerpost) net zoals de biturbo 4cil en het M-pakket...

De middenconsole ziet er ook wat ander uit volgens mij... Rond de pook.
                    Mag er wat sportiever uitzien ook naar aanleiding van het rijgedrag, want wat rijdt die X1 zalig zeg, ervaren uit een testrit met een xdrive 2.0d.
                    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Ik vind hem in deze M uitvoering zeer knap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
                        Dat m-pakket verkloot het anders wel volledig.

Doe mij de nieuwe BMW-modellen allemaal maar zonder trouwens. F10/11, F01,... zien er ook beter uit zonder M-addenda
                        Ik vind bijna(lees bijna) al de M uitvoering vooral de voorbumper een verbetering hebben.

Comment

• hoe gigantisch vet, zelfs in deze ultralelijke kleur

een zwarte of een bruine graag met m-pack

Interieur
                          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Wat zit er in die 'modelupdate'? Vanaf wanneer wordt die doorgevoerd?

*edit, was te rap*

Comment

• Ik vraag me altijd af bij de overdreven motorisaties, wie die koopt.
                              Wie geeft er nu meer dan 50.000 euro aan een X1 waarvoor je nog eens meer dan dubbele tax moet betalen en veel meer aan verzekering en BIV om evengoed in de file te staan als iemand die er 35.000 voor gegeven geeft en met dezelfde auto rijdt.
                              Komt daarenboven nog eens het veel grotere verbruik.

Koop dan een X3 zou ik zeggen.
                              De basismotorisaties bij deze premiummerken voldoen in België ruim.

In 6 seconden aan 100 ? Waarvoor is dat nodig in België ? 9 seconden is ruim voldoende om veilig te kunnen inhalen.

Maar ik wil de kopers van de zware motorisaties toch bedanken voor hun bijdrage aan de staatskist. Wat zij betalen moeten wij niet meer betalen.
                              Vanaf 2013 mogen ze nog een pakske bijleggen met de nieuwe ecotaksen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newbee Bekijk Berichten

In 6 seconden aan 100 ? Waarvoor is dat nodig in België ? 9 seconden is ruim voldoende om veilig te kunnen inhalen.

Newsflash: u zit op een Autoforum!

Comment

.
                                  Sommigen vinden die 6 sec naar 100 zelfs nog te traag !!!

Comment

• Maar ja :

X1 2.8i :

Verkeersbelasting (jaar) : 715,70 € Belasting op inverkeerstelling : 4.957 € Gemid. verbruik (l/100 km) : 9,40 CO2-uitstoot : 219

X1 1.8SD :

Verkeersbelasting (jaar) : 373,30 € Belasting op inverkeerstelling : 495 € Gemid. verbruik (l/100 km) : 5,20 CO2-uitstoot : 136

Zelfs al is dit een autoforum.
                                    Die CO2 uitstoot van 219 gaat een bom geld kosten vanaf 2013.
                                    BIV X10 voor uiterlijk dezelfde auto waar je in België nergen mee kunt doorrijden.
                                    Verbruik x2.

Ben tegen de groene jongens maar dit is toch geld op straat ??

Comment

Lederen elektrisch verstelbare zetels, een gps, audio-installatie, airco, en nog 1001 andere opties gaande van het soort inleg, tot bekerhoudertje hier en daar, tot wat sfeerverlichting. Ben geen groene jongen, maar dat is toch overdreven eh seg.

Comment

Maar ja :

X1 2.8i :

Verkeersbelasting (jaar) : 715,70 € Belasting op inverkeerstelling : 4.957 € Gemid. verbruik (l/100 km) : 9,40 CO2-uitstoot : 219

X1 1.8SD :

Verkeersbelasting (jaar) : 373,30 € Belasting op inverkeerstelling : 495 € Gemid. verbruik (l/100 km) : 5,20 CO2-uitstoot : 136

Zelfs al is dit een autoforum.
                                        Die CO2 uitstoot van 219 gaat een bom geld kosten vanaf 2013.
                                        BIV X10 voor uiterlijk dezelfde auto waar je in België nergen mee kunt doorrijden.
                                        Verbruik x2.

Sinds wanneer is de verkeersbelasting voor een 2.0 715euro ?

Comment

• 2.8

Comment

Working...
                                          X