Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X1

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• onze pa zijn exemplaar
    Bijgevoegde Bestanden
    Freude am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door titanliner Bekijk Berichten
      onze pa zijn exemplaar

Mooi , hij zal het zich niet beklagen.
      Hij rijdt super deze wagen.

Comment

onze pa zijn exemplaar

De opening tussen de band en de wielkas is zo overdreven groot dat je op de foto (boven achterwiel) gewoon losweg naar de andere kant kan kijken. Mooi is anders.

Comment

• Knappe bak, mooie kleur ook.
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
            De opening tussen de band en de wielkas is zo overdreven groot dat je op de foto (boven achterwiel) gewoon losweg naar de andere kant kan kijken. Mooi is anders.
            1. staat nog op "transportblokken"
            2. is niet "de andere kant" die je ziet, maar de binnenkant van de wielkast (2 verschillende kleuren)
            Freude am Fahren

Comment

• Een kleur met klinkerpatroon?

Comment

• Knappe velgen ook.
                freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                  Een kleur met klinkerpatroon?
                  = koetswerkkleur = spacegrau

als je op die plaats "door" je auto kan kijken zit je wel met een meer ernstig probleem dan dat hij wat hoog op z'n poten staat denk ik
                  Freude am Fahren

Comment

= koetswerkkleur = spacegrau

als je op die plaats "door" je auto kan kijken zit je wel met een meer ernstig probleem dan dat hij wat hoog op z'n poten staat denk ik
                    2nd that!
                    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Waarom zou dat in godsnaam meegespoten zijn?
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

Waarom zou dat in godsnaam meegespoten zijn?
                        Je ziet gewoon klinkers, niks van lakkleur.

Comment

Waarom zou dat in godsnaam meegespoten zijn?
                          omdat een (deels) ge-assembleerd koetswerk in zijn geheel in een verfbad / kleurbad (electrostatisch denk ik) wordt gedompeld om het koetswerk te lakken. Het is dus logisch dat elke cm² van het koetswerk, of het nu bij de afgewerkte auto zichtbaar zal zijn of niet, in koetswerkkleur is.

Later bij de assemblage worden vaak dan de wielskasten langs binnen bekleed (plastic, vilt) om opspattend water en vuil zoveel mogelijk uit de koetswerkplooien te houden, om zo roest te voorkomen. D'er valt misschien wel iets voor te zeggen dat het "cheap" is van BMW om niet de ganse wielkast te bekleden

en moest er op die plaats geen plaatwerk zijn dan:
                          - zou de veerpoot bij het eerste kiezelsteentje dat je tegenkomt afbreken denk ik
                          - je geen plaats hebben voor een benzinetank / achterbank

maar kom, ik heb de boodschap begrepen, hij staat wat te hoog van de grond voor sommigen .... wat natuurlijk ook een logisch gevolg is van zijn "concept", en nu net "het" verkoopsargument was voor mijn vader om voor een X1 te kiezen i.p.v. voor een 3-touring
                          Freude am Fahren

Comment

• Ik heb nog geen enkele auto gezien waar dat stuk (waar de pijl naar wijst) meegespoten is, en moest het nog zo zijn: het zou er op die plaats volgens mij veel donkerder moeten uitzien.
                            Het zijn de klinkers die je daar ziet, lijkt me toch duidelijk?
                            Nu, het kan mij niet schelen, ik wou alleen maar even joodoo gelijk geven.

Comment

• Duidelijk klinkers.

Comment

• Maar allez gasten.

Die achterwielaandrijving en zo, waar loopt die dan? Via de dakbogen? En de benzinetank? Een echte 1:1 auto ziet er onderaan wel een beetje anders uit dan een speelgoeduitootje waar de achteras "twee wielen op een lang stokje" is dat "vastzit in twee clipsen aan het chassis".

Er moeten hier dringend 'es een paar gasten in een garage onder een moderne auto gaan staan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Maar allez gasten.

Die achterwielaandrijving en zo, waar loopt die dan? Via de dakbogen? En de benzinetank? Een echte 1:1 auto ziet er onderaan wel een beetje anders uit dan een speelgoeduitootje waar de achteras "twee wielen op een lang stokje" is dat "vastzit in twee clipsen aan het chassis".

Er moeten hier dringend 'es een paar gasten in een garage onder een moderne auto gaan staan...
                                  Ik geef gTa gelijk. Ik heb nog nooit een auto gezien waar je op een dergelijke plaats door de wielkastbehuizing heen kunt kijken . Het zijn duidelijk geen klinkers die je ziet (nutteloze discussie) Moest het wel zo zijn, dan zou ik de vader van Titanliner willen adviseren om hem aan de garage over te laten
                                  sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Vind ik ook, de X1 zou dan een wel héél kleine koffer hebben, moest je op die plaats door hem heen kunnen kijken.

Comment

• Hmm, allemaal heel logisch, en deze foto bevestigt het enigszins:

Excuses voor mijn halsstarrigheid, 't is wel een ferm staaltje gezichtsbedrog.

Comment

Hmm, allemaal heel logisch, en deze foto bevestigt het enigszins:

Excuses voor mijn halsstarrigheid, 't is wel een ferm staaltje gezichtsbedrog.
                                        Een auto is inderdaad meer een badkuip dan een plaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
                                          Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                          Een kleur met klinkerpatroon?
                                          Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                          Ik heb nog geen enkele auto gezien waar dat stuk (waar de pijl naar wijst) meegespoten is, en moest het nog zo zijn: het zou er op die plaats volgens mij veel donkerder moeten uitzien.
                                          Het zijn de klinkers die je daar ziet, lijkt me toch duidelijk?
                                          Nu, het kan mij niet schelen, ik wou alleen maar even joodoo gelijk geven.

Das al even dom als onderstaande

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Working...
                                          X