onze pa zijn exemplaar
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw X1
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door titanliner Bekijk Berichtenonze pa zijn exemplaar
Mooi , hij zal het zich niet beklagen.
Hij rijdt super deze wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door titanliner Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk BerichtenDe opening tussen de band en de wielkas is zo overdreven groot dat je op de foto (boven achterwiel) gewoon losweg naar de andere kant kan kijken. Mooi is anders.
2. is niet "de andere kant" die je ziet, maar de binnenkant van de wielkast (2 verschillende kleuren)Freude am Fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenEen kleur met klinkerpatroon?
als je op die plaats "door" je auto kan kijken zit je wel met een meer ernstig probleem dan dat hij wat hoog op z'n poten staat denk ikFreude am Fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door titanliner Bekijk Berichten= koetswerkkleur = spacegrau
als je op die plaats "door" je auto kan kijken zit je wel met een meer ernstig probleem dan dat hij wat hoog op z'n poten staat denk iksigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Waarom zou dat in godsnaam meegespoten zijn?Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenWaarom zou dat in godsnaam meegespoten zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenWaarom zou dat in godsnaam meegespoten zijn?
Later bij de assemblage worden vaak dan de wielskasten langs binnen bekleed (plastic, vilt) om opspattend water en vuil zoveel mogelijk uit de koetswerkplooien te houden, om zo roest te voorkomen. D'er valt misschien wel iets voor te zeggen dat het "cheap" is van BMW om niet de ganse wielkast te bekleden
en moest er op die plaats geen plaatwerk zijn dan:
- zou de veerpoot bij het eerste kiezelsteentje dat je tegenkomt afbreken denk ik
- je geen plaats hebben voor een benzinetank / achterbank
maar kom, ik heb de boodschap begrepen, hij staat wat te hoog van de grond voor sommigen .... wat natuurlijk ook een logisch gevolg is van zijn "concept", en nu net "het" verkoopsargument was voor mijn vader om voor een X1 te kiezen i.p.v. voor een 3-touringFreude am Fahren
Comment
-
Ik heb nog geen enkele auto gezien waar dat stuk (waar de pijl naar wijst) meegespoten is, en moest het nog zo zijn: het zou er op die plaats volgens mij veel donkerder moeten uitzien.
Het zijn de klinkers die je daar ziet, lijkt me toch duidelijk?
Nu, het kan mij niet schelen, ik wou alleen maar even joodoo gelijk geven.
Comment
-
Maar allez gasten.
Die achterwielaandrijving en zo, waar loopt die dan? Via de dakbogen? En de benzinetank? Een echte 1:1 auto ziet er onderaan wel een beetje anders uit dan een speelgoeduitootje waar de achteras "twee wielen op een lang stokje" is dat "vastzit in twee clipsen aan het chassis".
Er moeten hier dringend 'es een paar gasten in een garage onder een moderne auto gaan staan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMaar allez gasten.
Die achterwielaandrijving en zo, waar loopt die dan? Via de dakbogen? En de benzinetank? Een echte 1:1 auto ziet er onderaan wel een beetje anders uit dan een speelgoeduitootje waar de achteras "twee wielen op een lang stokje" is dat "vastzit in twee clipsen aan het chassis".
Er moeten hier dringend 'es een paar gasten in een garage onder een moderne auto gaan staan...sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Hmm, allemaal heel logisch, en deze foto bevestigt het enigszins:
Excuses voor mijn halsstarrigheid, 't is wel een ferm staaltje gezichtsbedrog.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenHmm, allemaal heel logisch, en deze foto bevestigt het enigszins:
Excuses voor mijn halsstarrigheid, 't is wel een ferm staaltje gezichtsbedrog.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk BerichtenDe opening tussen de band en de wielkas is zo overdreven groot dat je op de foto (boven achterwiel) gewoon losweg naar de andere kant kan kijken. Mooi is anders.Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenEen kleur met klinkerpatroon?Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenIk heb nog geen enkele auto gezien waar dat stuk (waar de pijl naar wijst) meegespoten is, en moest het nog zo zijn: het zou er op die plaats volgens mij veel donkerder moeten uitzien.
Het zijn de klinkers die je daar ziet, lijkt me toch duidelijk?
Nu, het kan mij niet schelen, ik wou alleen maar even joodoo gelijk geven.
Das al even dom als onderstaande
+ YouTube Video
Comment
Comment