Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw X1
Collapse
X
-
-
Mjah, ik vind 'm niet mis. Klassieke verhoudingen, daar ben ik wel voor (de "lijn" van de Volvo XC60 b.v., of die van de BMW X6, vind ik over 't algemeen duidelijk minder mooi). Achterzijde vind ik erg knap, zeker met 'n donkerder kleur (dan vallen die 'hoog' geplaatste, donkere knipperlichten niet zo hard op). Voor/zij-aanzicht ook okay, zit karakter in de snuit en ziet er dynamisch uit. Vooraanzicht vind ik iets minder. Oplopende gordellijn achteraan, à la X3, vind ik ook mooi. 't Interieur lijkt me wel oké, er zijn dingen die me liggen en er zijn dingen die ik minder mooi vind. De getoonde versie met lichtgekleurd leder ligt me alvast.
Ik ben vooral benieuwd naar foto's van de X1 samen met andere auto's, om z'n grootte wat (visueel) in te kunnen schatten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenKomt hier ook een M van?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMjah, ik vind 'm niet mis. Klassieke verhoudingen, daar ben ik wel voor (de "lijn" van de Volvo XC60 b.v., of die van de BMW X6, vind ik over 't algemeen duidelijk minder mooi). Achterzijde vind ik erg knap, zeker met 'n donkerder kleur (dan vallen die 'hoog' geplaatste, donkere knipperlichten niet zo hard op). Voor/zij-aanzicht ook okay, zit karakter in de snuit en ziet er dynamisch uit. Vooraanzicht vind ik iets minder. Oplopende gordellijn achteraan, à la X3, vind ik ook mooi. 't Interieur lijkt me wel oké, er zijn dingen die me liggen en er zijn dingen die ik minder mooi vind. De getoonde versie met lichtgekleurd leder ligt me alvast.
Ik ben vooral benieuwd naar foto's van de X1 samen met andere auto's, om z'n grootte wat (visueel) in te kunnen schatten.
De verhoudingen van deze X1 trekken op geen bal.
Ze halen in geen duizend jaar de elegante lijnen van bijvoorbeeld de X5.
Die lelijke gekromde uitsnijdingen van de wielkasten zoals we die ook kennen van de VW Tiguan vind ik verschrikkelijk.
De zetels in stof (en dan vooral die achtrebank) zoals ze worden getoond zijn van het zieligste wat ik de laatste jaren in een premiumauto heb gezien.
De BMW 7 en de X5 zijn knappe staaltjes van design; de 5GT en deze X1 staan daar echter lijnrecht als voorbeelden van non-design.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten*zucht* 't Is al goed, Jan. Ik was vergeten dat er eerst toelating moet worden gevraagd aan je, voor we hier iets mooi mogen vinden, of niet.
Ieder zijn of haar mening.
Ik de mijne jij de jouwe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenHelemaal niet.
Ieder zijn of haar mening.
Ik de mijne jij de jouwe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten*zucht* 't Is al goed, Jan. Ik was vergeten dat er eerst toelating moet worden gevraagd aan je, voor we hier iets mooi mogen vinden, of niet.
Het interieur (niet met de stoffen afwerking daar) vind ik wel mooi vormgegeven. Het is een gevoelige verbetering tegenover sommige andere modellen.
Maar qua geheel vind ik deze X1 toch een gemiste kans, net als sommige andere modellen van de laatste jaren. Je haalt de X6 aan om deze te vergelijken met de XC60, maar ik moet zeggen dat ik deze laatste toch een toonbeeld van geslaagd modern design vind. Enkel de lichten achteraan konden beter, verder kan je daar weinig op aanmerken, al mag je daar natuurlijk ook je mening over hebben.
De X6 daarentegen vind ik hélemaal niet geslaagd. Het gehele concept van de X6 trouwens staat me niet aan, maar dat is dan weer mijn mening
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenBen niet direct een fan. Interieur is zeer knap maar het exterieur ... kont doet nogal japans aan
Toch een énorm verschil met vroeger...
Deze valt nog mee, in de lijn van de 3 serie.
De 7 echter, dat is een Lexus achterkant...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenZou de 3.5d motor erin komen?
De 204pk versie (2.3d Xdrive) zal volgens mij de zwaarste diesel worden.
Deze geeft toch ook al knalprestaties hoor voor een soort SAV/SUV !
Natuurlijk allemaal niet vergelijkbaar met 6cilinders, klopt.
Comment
Comment