Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X1

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• leuker dan de huidige X3 van uiterlijk. Alleen weer zo typisch BMW-SUV hé (ik wed erop dat ie niks terreincapaciteieten heeft). Ik dus bv niet de meerwaarde van de achterwieltrekker tov een 1 of 3 reeks.
    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Comment

• Comment

• Enkele kleurtjes uitgeprobeerd. Stukken beter dan dat bruin en wit... Vooral het spacegrau en graphitblau staan me wel aan
          Bijgevoegde Bestanden
          Last edited by ; 03/07/2009, 00:32.

Comment

• Vind hem zeker niet lelijk...zeker zoals Tulpje and Co die foto is hem wel netjes
            Alleen vrees'k dat je hem zo nauwelijks gaat zien..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
              Vind hem zeker niet lelijk...zeker zoals Tulpje and Co die foto is hem wel netjes
              Alleen vrees'k dat je hem zo nauwelijks gaat zien..
              Idd, zulke gedurfde kleuren zijn niet zo populair.

Comment

• vind hem nog best meevallen eigenlijk

Comment

• Video X1
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Ik vind hem ook goed meevallen. De achterkant vind ik het minst mooi. Ze hebben daar precies goed naar Audi gekeken, met die nummerplaatuitsparing.
                    De grootte kan ik ook niet goed inschatten...

Comment

• Ziet er helemaal niet slecht uit, al ben ik niet te vinden voor SUV/SAV-nesten. Tegenover de X3 wel en enorme verbetering. Ben benieuwd naar het prijskaartje dat deze gaat meekrijgen. Iemand een idee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                        Ziet er helemaal niet slecht uit, al ben ik niet te vinden voor SUV/SAV-nesten. Tegenover de X3 wel en enorme verbetering. Ben benieuwd naar het prijskaartje dat deze gaat meekrijgen. Iemand een idee?
                        Heb op verschillende plaatsen gelezen dat het instapmodel Sdrive1.8 rond de 31 a 32K zou zijn, wat te vergelijken is met een 318D touring. Zeker niet slecht, als het klopt uiteraard. Voor een Xdrive zouden de prijzen ongeveer 7,5-10% lager liggen dan een vergelijkbare X3 wat dan weer ongeveer uit komt op de prijs van een 3 serie X drive. Als ik een X1 kan hebben voor het zelfde buget dan mijn huidige touring, twijfel ik geen seconde.
                        Last edited by ; 03/07/2009, 13:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                          leuker dan de huidige X3 van uiterlijk. Alleen weer zo typisch BMW-SUV hé (ik wed erop dat ie niks terreincapaciteieten heeft). Ik dus bv niet de meerwaarde van de achterwieltrekker tov een 1 of 3 reeks.
                          Ik denk ook niet dat er ooit iemand een X-serie gekocht heeft voor zijn tereincapaciteiten ;-). Zelf 90% van de Land Rovers, die dit uiteindelijk wel hebben, heeft volgens mij nog nooit een onverhard stuk weg gezien...

Comment

• Lijjkt die achterkant niet op een Q5?Voor de rest mooie wagen,een kanshebber.
                            Nora!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten
                              Lijjkt die achterkant niet op een Q5?Voor de rest mooie wagen,een kanshebber.

Pas op, misschien vatten de Audi-fans de wel op als een belediging ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                Ik vind hem ook goed meevallen. De achterkant vind ik het minst mooi. Ze hebben daar precies goed naar Audi gekeken, met die nummerplaatuitsparing.
                                De grootte kan ik ook niet goed inschatten...
                                Jaja, helemaal hetzelfde....

Die van Audi vind ik wel mooier... Bij BMW is alles te rond/uitpuilend...

Comment

• In grote lijnen gaat het er wat naartoe, maar da's wat een segment vormt hé

Comment

• Die X1 achterbumper... Op geen enkele foto is die in koetswerkkleur te zien... Net zoals die lelijke plastieke wielkastrand.

Comment

• Op die bruine komt die zilvergrijze lip hoger, M-pack?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door moyalis Bekijk Berichten
                                        Die X1 achterbumper... Op geen enkele foto is die in koetswerkkleur te zien... Net zoals die lelijke plastieke wielkastrand.

Mij stoort dat hier niet. Bij de eerste versie dan de X3 was dat wel het geval.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                                          Op die bruine komt die zilvergrijze lip hoger, M-pack?
                                          De bovenste heeft ook zwarte dakrails en een enkele uitlaat. De onderste heeft dakrails in chrome en een dubbele uitlaat. Misschien het verschil tss de S en Xdrive?

Comment

Working...
                                          X