Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X1

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
    Enkele kleurtjes uitgeprobeerd. Stukken beter dan dat bruin en wit... Vooral het spacegrau en graphitblau staan me wel aan
    ja, zo kan ik 'm wel smaken

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
      ja, zo kan ik 'm wel smaken

Samen met Spacegrau ook 1 van mijn favorieten

Comment

De bovenste heeft ook zwarte dakrails en een enkele uitlaat. De onderste heeft dakrails in chrome en een dubbele uitlaat. Misschien het verschil tss de S en Xdrive?
        Hmm, dubbele uitlaat zal misschien gekoppeld zijn aan een zwaardere motor (bij BMW momenteel bij de x25 en x30-modellen).

Dakrails misschien als onderdeel van Chrome Line? CC zal uitsluitsel moeten geven.

Comment

Heb op verschillende plaatsen gelezen dat het instapmodel Sdrive1.8 rond de 31 a 32K zou zijn, wat te vergelijken is met een 318D touring. Zeker niet slecht, als het klopt uiteraard. Voor een Xdrive zouden de prijzen ongeveer 7,5-10% lager liggen dan een vergelijkbare X3 wat dan weer ongeveer uit komt op de prijs van een 3 serie X drive. Als ik een X1 kan hebben voor het zelfde buget dan mijn huidige touring, twijfel ik geen seconde.
          Als je hiervoor een 3 Serie hebt, vind ik deze X1 veel geld vinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
            Als je hiervoor een 3 Serie hebt, vind ik deze X1 veel geld vinden.
            Dat ligt er aan. Wil hem eerst zien natuurlijk, maar als hij niet te klein uitvalt.... Hij heet wel X1, maar heeft meer gemeen met een 3 serie dan een 1 serie. Lijkt me dan ook logisch dat de prijs in de buurt van de 3 serie zit. Bovendien moet ik begin volgend jaar een nieuwe wagen bestellen. Vermits de 3 tegen 2011 vervangen zal worden zie ik het niet zitten om nog een 3 te bestellen. Andere kanshebbers zijn de XC60, maar deze zal iets buiten het budget liggen en de Passet CC. Dit is iets heel anders, maar ben gek van deze wagen. Collega heeft zo eentje als vervang wagen gehad en deze was super. Enige nadeel is het koffer. Ben nu een break gewoon en met een kleine van bijna 2 is dat geen overbodige luxe. Ik ben nooit een liefhebber geweest van SUV's maar deze of de XC60 zouden me kunnen verleiden. Ook al omdat ik met mijn rug sukkel en ik dus voor een wagen zou willen gaan weer ik iets minder in 'lig' :-)

Comment

Dat ligt er aan. Wil hem eerst zien natuurlijk, maar als hij niet te klein uitvalt.... Hij heet wel X1, maar heeft meer gemeen met een 3 serie dan een 1 serie. Lijkt me dan ook logisch dat de prijs in de buurt van de 3 serie zit. Bovendien moet ik begin volgend jaar een nieuwe wagen bestellen. Vermits de 3 tegen 2011 vervangen zal worden zie ik het niet zitten om nog een 3 te bestellen. Andere kanshebbers zijn de XC60, maar deze zal iets buiten het budget liggen en de Passet CC. Dit is iets heel anders, maar ben gek van deze wagen. Collega heeft zo eentje als vervang wagen gehad en deze was super. Enige nadeel is het koffer. Ben nu een break gewoon en met een kleine van bijna 2 is dat geen overbodige luxe. Ik ben nooit een liefhebber geweest van SUV's maar deze of de XC60 zouden me kunnen verleiden. Ook al omdat ik met mijn rug sukkel en ik dus voor een wagen zou willen gaan weer ik iets minder in 'lig' :-)
              Idd. logica met types en grote is er niet. Hij zal zekers qua grote niets gemeen hebben met een 1 Serie. Als je sowieso volgend jaar van auto moet vervangen, dan zou ik deze X1 ook zekers verkiezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door moyalis Bekijk Berichten
                Bijna zo veel X modellen dan gewone sedans, toch maar raar

Comment

• Als ik hem naast zijn concurrent de VW Tiguan zet, dan zie je pas hoe klein de VW wel is.
                  Korte snuit, korte koffer.

Comment

• Inderdaad .

Concurrenten X1 zijn vooral Tigian, XC60, Kuga, Qashqai, RAV4 en toekomstige Q3 zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                      Inderdaad .

Concurrenten X1 zijn vooral Tigian, XC60, Kuga, Qashqai, RAV4 en toekomstige Q3 zeker?
                      De Volvo XC60 is een concurrent voor de X3 en Kuga, Qashqai, RAV4 zitten in een lagere prijsklasse.

Comment

• mja wat is zijn concurrentie? ik vind hem toch een dikke 10 cm te laag voor een SUV. en ik kan het best waarderen! ben benieuwd hoe hij zal rijden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
                          mja wat is zijn concurrentie? ik vind hem toch een dikke 10 cm te laag voor een SUV. en ik kan het best waarderen! ben benieuwd hoe hij zal rijden!
                          Voor BMW is het gene SUV maar een SAV, wat gewoon iets meer (BMW)rijplezier geeft.

Concurrentie is wat men vindt in dezelfde prijsklasse/grote.
                          Last edited by ; 03/07/2009, 16:21.

Comment

De Volvo XC60 is een concurrent voor de X3 en Kuga, Qashqai, RAV4 zitten in een lagere prijsklasse.
                            Klopt. In deze prijsklasse gaf je voorlopig (tot de Q3 er komt) enkel de X1 hebben.

Comment

Als ik hem naast zijn concurrent de VW Tiguan zet, dan zie je pas hoe klein de VW wel is.
                              Korte snuit, korte koffer.
                              Volgens mij wordt de X1 niet veel groter of langer.

Het lijkt wel zo omdat ie precies lager is door het design + oplopende lijn naar achteren (beetje zoals bij de X6).

Comment

Klopt. In deze prijsklasse gaf je voorlopig (tot de Q3 er komt) enkel de X1 hebben.
                                Een BLK van Mercedes zal er ook komen als concurrent voor deze X1 .....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door moyalis Bekijk Berichten
                                  Volgens mij wordt de X1 niet veel groter of langer.

Het lijkt wel zo omdat ie precies lager is door het design + oplopende lijn naar achteren (beetje zoals bij de X6).

Mooi vergelijk. Het is ook hoe ze hem tekenen waarschijnlijk. VW met dat kleine zijachteruit toont ook heel klein. Ik vind de X1 optisch(niet onbelangrijk) groter overkomen dan.

Comment

Hallo,

Ik weet niet precies hoe groot deze X1 is, maar ik neem aan zeker niet groter dan de huidige X3, en die is nog wel een pakje kleiner dan de XC60 hoor. Ik heb deze wagens vergeleken met elkaar en visueel zie je al een groot verschil. Niet moeilijk, de X3 staat op het onderstel van de 3-serie, de XC60 op dat van de V70. Als je dus een wagen wil van redelijke grootte dan moet je niet deze X1 nemen vermoed ik. Ik denk dat de nieuwe X3 qua grootte ongeveer gelijk zal zijn met de XC60, maar de nieuwe X3 is er nog niet.

Wij hebben uiteindelijk een XC60 gekocht na vergelijk ook met de Audi Q5. We hebben er nog geen spijt van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Methusalem Bekijk Berichten
                                      Hallo,

Ik weet niet precies hoe groot deze X1 is, maar ik neem aan zeker niet groter dan de huidige X3, en die is nog wel een pakje kleiner dan de XC60 hoor. Ik heb deze wagens vergeleken met elkaar en visueel zie je al een groot verschil. Niet moeilijk, de X3 staat op het onderstel van de 3-serie, de XC60 op dat van de V70. Als je dus een wagen wil van redelijke grootte dan moet je niet deze X1 nemen vermoed ik. Ik denk dat de nieuwe X3 qua grootte ongeveer gelijk zal zijn met de XC60, maar de nieuwe X3 is er nog niet.

Wij hebben uiteindelijk een XC60 gekocht na vergelijk ook met de Audi Q5. We hebben er nog geen spijt van
                                      S60 en V70 zitten toch op hetzelfde onderstel!? Het is gewoon een andere(om het moeilijk te maken) letter en cijfer om de stationwagen van de S60 te noemen.

Comment

S60 en V70 zitten toch op hetzelfde onderstel!? Het is gewoon een andere(om het moeilijk te maken) letter en cijfer om de stationwagen van de S60 te noemen.
                                        Neen hoor, de oude S60 zit op een ander onderstel. De V70, S80, XC70 en XC60 zitten allemaal op hetzelfde onderstel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Methusalem Bekijk Berichten
                                          Neen hoor, de oude S60 zit op een ander onderstel. De V70, S80, XC70 en XC60 zitten allemaal op hetzelfde onderstel.
                                          Welk is dan de stationwagen/5deurs versie van de S60?

Comment

Working...
                                          X