Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X1

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
    Welk is dan de stationwagen/5deurs versie van de S60?
    En bij de S40? Daar is dan toch de V50 al stationwagenversie van de S40!?

Logica is ver zoek bij Volvo precies.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
      Ik vind hem ook goed meevallen. De achterkant vind ik het minst mooi. Ze hebben daar precies goed naar Audi gekeken, met die nummerplaatuitsparing.
      De grootte kan ik ook niet goed inschatten...
      Oorspronkelijk geplaatst door moyalis Bekijk Berichten
      Volgens mij wordt de X1 niet veel groter of langer.

Het lijkt wel zo omdat ie precies lager is door het design + oplopende lijn naar achteren (beetje zoals bij de X6).

Even in perspectief zetten:

Lengte Tiguan: 4427 mm
      Lengte X1: 4457 mm
      Lengte X3: 4570 mm

Het is dus vooral omdat hij zo laag is dat hij groter lijkt...
      Last edited by ; 03/07/2009, 23:05.

Comment

• Ik begin em trouwens echt prachtig te vinden.

Die witte van hierboven, in die configuratie is hij echt knap. En dan dat interieur, zeer fris van design.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
          Even in perspectief zetten:

Lengte Tiguan: 4427 mm
          Lengte X1: 4457 mm
          Lengte X3: 4570 mm

Het is dus vooral omdat hij zo laag is dat hij groter lijkt...
          Heb het ook eens nagekeken. De X1 heeft tov de Tiguan wel een langere wielbasis. Dat geeft dan wel de indruk dat hij langer is en waarschijnlijk ruimer is vanbinnen
          Last edited by ; 04/07/2009, 00:28.

Comment

• Deze X1 zal voor een BMW een goudhaan worden...
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
              Heb het ook eens nagekeken. De X1 heeft tov de Tiguan wel een langere wielbasis. Dacht geeft dan wel de indruk dat het langer is en waarschijnlijk ruimer is vanbinnen
              Idd, Autogids vond em ruimer dan een 3-Reeks...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Deze X1 zal voor een BMW een goudhaan worden...
                Inderdaad, en ik ga misschien wel helpen die goudhaan te spijzen!
                Van zodra ik de conceptfoto's zag in Parijs was ik al verkocht.
                Vele die hier als eerste reactie posten, "bah lelijk' of "dit is geen design" zullen wel nog bijdraaien.
                Het is echt een super ontwerp en een ideale wagen voor degene die eens iets anders willen dan een 3-touring.
                Langs alle kanten oogt hij fantastisch naar mijn mening, en we hebben hem dan nog niet gezien met een M-pack... Dat het maar snel september is.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                            En bij de S40? Daar is dan toch de V50 al stationwagenversie van de S40!?

Logica is ver zoek bij Volvo precies.
                            Volvo is een piepklein merk wereldwijd, je kan de modellen bijna op de vingers van één hand tellen, dit in tegenstelling tot BMW maar vooral Audi en Mercedes.

Er is geen rechtstreeks verband tussen de typeaanduiding en de grootte of de luxe. Over het algemeen kan je zeggen dat hoe hoger het nummer hoe groter de wagen, maar het is niet steeds zo. Er zit dus geen logica in.

En de S60 heeft geen break-model. Dat is er gewoon niet. V70 van de vorige generatie zal te weinig afgeweken hebben zeker? Van de nieuwe S60 (komt in 2010) zou er wel een V-versie komen, en die zou V60 gaan noemen.

Comment

• Knappe wagen; maar de achterkant kan me - net als bij de 5 GT - minder bekoren.
                              Het interieur van de X1 is daarentegen wel prachtig; het modern en fris design uit de Z4 wordt goed doorgetrokken,
                              maar is in tegenstelling tot bij audi verschillend genoeg om
                              de modellen te onderscheiden
                              Alleen de achterkant... Daar zal ik aan moeten wennen

Comment

• Andere velgjes:

Comment

• Kan al niet wachten op de brochures en om hem eens te configureren.

Echt zeer geslaagd...

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                      Kan al niet wachten op de brochures en om hem eens te configureren.

Echt zeer geslaagd...
                                      Tot de achterkant zou ik op de plaats van de puntjes gezet hebben
                                      Ik zou ook wel is willen zien wat er te personaliseren valt
                                      Kan misschien nog wat moois opleveren...

Comment

• Het is iets raars die achterkant, van het ene aanzicht vind ik het razend knap, van het andere aanzicht dan weer spuuglelijk... Maar meestal knap.

Comment

• Zeer knappe wagen vind ik, ben benieuwd hoe de Q3/Q1 er zal uitzien.

Comment

Working...
                                          X