Heel geslaagd design...zal wel goed in de markt liggen hier, net als de 1 Cabrio. Ik vind het bijna ongeloofwaardig als je de prijzen bekijkt. En de wagens die je tegenkomt zijn meestal niet karig uitgerust. Dit moet toch betekenen dat de grotere reeksen het heel wat minder doen tegenwoordig in de verkoop (3 - 5 - 6 - 7 in al zijn varianten).
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw X1
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk BerichtenHeel geslaagd design...zal wel goed in de markt liggen hier, net als de 1 Cabrio. Ik vind het bijna ongeloofwaardig als je de prijzen bekijkt. En de wagens die je tegenkomt zijn meestal niet karig uitgerust. Dit moet toch betekenen dat de grotere reeksen het heel wat minder doen tegenwoordig in de verkoop (3 - 5 - 6 - 7 in al zijn varianten).
En dan de prijzen vs. de crisis; niet moeilijk dat ze als zoete broodjes worden verkocht, ook als 'basis' BMW's (instapmodellen ) .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door moyalis Bekijk BerichtenJaja, helemaal hetzelfde....
Die van Audi vind ik wel mooier... Bij BMW is alles te rond/uitpuilend...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cies Bekijk BerichtenInderdaad, en ik ga misschien wel helpen die goudhaan te spijzen!
Van zodra ik de conceptfoto's zag in Parijs was ik al verkocht.
Vele die hier als eerste reactie posten, "bah lelijk' of "dit is geen design" zullen wel nog bijdraaien.
Het is echt een super ontwerp en een ideale wagen voor degene die eens iets anders willen dan een 3-touring.
Langs alle kanten oogt hij fantastisch naar mijn mening, en we hebben hem dan nog niet gezien met een M-pack... Dat het maar snel september is.
Deze X1 vind ik noch mooi, noch een gedrocht zoals de nieuwe 5GT of de X6.
Het is echter alweer een BMW die zal verkopen en met hoe hij er nu precies uitziet of wat hij kan presteren, heeft dat in wezen weinig te maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cies Bekijk BerichtenVele die hier als eerste reactie posten, "bah lelijk' of "dit is geen design" zullen wel nog bijdraaien.
Omdat het een BMW is en dat je het daarom goed moet vinden?
Ik vond het een lelijk ding, ik vind het nog altijd een leijk ding en dat zal niet veranderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenEn waarom zou ik moeten bijdraaien?
Ik vond het een lelijk ding, ik vind het nog altijd een leijk ding en dat zal niet veranderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk BerichtenWat hij bedoelt is, foto's =/= werkelijkheid. Is al relatief vaak genoeg bewezen dat men een wagen eerst in het echt moet zien. Ik veronderstelde dat jullie toch zoiets zouden begrijpen...
Het enige wat al vaak genoeg bewezen is, is dat BMW-liefhebbers een aantal stapjes nodig hebben om een BMW mooi te gaan vinden. Ze doen er m.a.w. moeite voor om een model echt te gaan mogen. Het IRL zien is dan het startsein voor de adoratie van het model...
Grappig... een Huyndai of een Kia heeft slechts één kans: lelijke eerste foto = lelijke auto, PUNT! Geen hond die achteraf nog komt posten hoe mooi dat model IRL wel niet is... waar of niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk BerichtenGrappig... een Huyndai of een Kia heeft slechts één kans: lelijke eerste foto = lelijke auto, PUNT! Geen hond die achteraf nog komt posten hoe mooi dat model IRL wel niet is... waar of niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk BerichtenAl vaak genoeg bewezen?
Het enige wat al vaak genoeg bewezen is, is dat BMW-liefhebbers een aantal stapjes nodig hebben om een BMW mooi te gaan vinden. Ze doen er m.a.w. moeite voor om een model echt te gaan mogen. Het IRL zien is dan het startsein voor de adoratie van het model...
Grappig... een Huyndai of een Kia heeft slechts één kans: lelijke eerste foto = lelijke auto, PUNT! Geen hond die achteraf nog komt posten hoe mooi dat model IRL wel niet is... waar of niet?-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenEn waarom zou ik moeten bijdraaien?
Eerlijk gezegd vond ik een xc60 op foto ook een lelijk ding,maar hem irl te zien is een groot verschil met foto Vind hem eigenlijk ook wel mooi nu de xc60
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk BerichtenFout, paar voorbeelden: Bmw z4 vond ik op foto echt knap, in het echt beduidend minder. E-klasse op foto's erg lelijk, in het echt pretty impressive. De reden waarom ik, en ik veronderstel ook de anderen, dit niet doe(n) bij je vernoemde merken, is omdat die merken me bitter weinig interesseren.
Maar bij mij zegt een foto alles. Ligt het aan mij, kan ik een foto goed inschatten? Ik weet het niet, maar als ik een auto op foto lelijk vind dan verandert dat nadien niet. De E-klasse vind ik bv. een lelijke wagen. Nu ik hem IRL gezien heb blijf ik dat vinden. De nieuwe Z4 vond ik een mooie wagen en dat werd bevestigd toe ik hem op de baan zag. Enkel de mate van appreciatie kan bij mij wat afwijken, maar een mooie wagen lelijk vinden na IRL gezien te hebben, of andersom, neen dat kan niet... bij mij toch niet
Comment
-
Ik post dit omdat ik hier al veel op het forum gelezen heb bij de lancering van een nieuw model: "lelijk!", "wat een gedrocht" etc. ... En 2 weken later vinden ze het dan plots wel een mooie wagen.
Ik zeg niet dat jij bij die personen behoord, het is iedereen zijn recht om een wagen mooi te vinden of niet.
Dit is geen discussie waard, er staan hier al genoeg nutteloze discussies rond smaken.
Kortom, ik wou hier niemand mee aanvallen ofzo, back on topic zou ik zeggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenHier steekt de Audi toch wel bovenuit (qua uiterlijke vorm !!)
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk BerichtenJa dat is nu exact wat ik bedoel... je geeft zelf toe dat je BMW en sommige andere merken wat meer kans geeft omdat deze jou interesseren en Kia en Hyundai neem ik aan niet...
Maar bij mij zegt een foto alles. Ligt het aan mij, kan ik een foto goed inschatten? Ik weet het niet, maar als ik een auto op foto lelijk vind dan verandert dat nadien niet. De E-klasse vind ik bv. een lelijke wagen. Nu ik hem IRL gezien heb blijf ik dat vinden. De nieuwe Z4 vond ik een mooie wagen en dat werd bevestigd toe ik hem op de baan zag. Enkel de mate van appreciatie kan bij mij wat afwijken, maar een mooie wagen lelijk vinden na IRL gezien te hebben, of andersom, neen dat kan niet... bij mij toch niet
Jij haalt de E-klasse van Mercedes aan. Die vind ik mooier op foto dan irl. Tja, iedereen heeft een andere mening hé.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenHier steekt de Audi toch wel bovenuit (qua uiterlijke vorm !!)
Het is maar een nuanceverschil, maar een geen onbelangrijk...
Comment
-
Niet dat ik hem direct zou kopen, maar ik vind het wel een knappe wagen. Veel knapper dan de X3 alleszins.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichtensigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
Comment