Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X1

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door swiebo Bekijk Berichten
    Als je dan toch sportzetels wilt nemen, kun je beter het 'Cool Design Elegance' pakket nemen:

Cool Design Elegance

- incl. Oyster Nevada lederen bekleding met afboording in geel, zwart.
    - sport zetels voor bestuurder en voorste passagier,
    - Hout uitvoering Fineline Wave oesterkleur voor instrumentenbord en midden-console.
    - vloer matten in velours met een rand in Oyster en BMW Individual hemelbekleding antraciet

Alleen in combinatie met armleuningen en front seat verwarming.
    Deze uitvoering zegt me niets. Oyster Nevada bekleding, wat moet ik me daar bij voorstellen?

Comment

• Oyster Nevada is het interieur zoals voorgesteld bij de X1 in 'Marakesh Brown' uitvoering tijdens de persvoorstelling. Foto's overal te vinden op internet. Het is eigenlijk een lederkleur tussen beige en grijs in. In de BMW configurator kun je dit kiezen als optie op de X6.

Duitse prijs- en optielijst hier te vinden: http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/...intra_0909.pdf

Comment

Oyster Nevada is het interieur zoals voorgesteld bij de X1 in 'Marakesh Brown' uitvoering tijdens de persvoorstelling. Foto's overal te vinden op internet. Het is eigenlijk een lederkleur tussen beige en grijs in. In de BMW configurator kun je dit kiezen als optie op de X6.

Duitse prijs- en optielijst hier te vinden: http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/...intra_0909.pdf

Dacht het wel. Zeer mooi, enkel vind ik dat wat klassiek in combi met dat hout en lijkt me dit niet zeer onderhoudsvriendelijk. Persoonlijk zie ik nog altijd graag zwarte zetels in combi met alu inleg.

Comment

Oyster Nevada is het interieur zoals voorgesteld bij de X1 in 'Marakesh Brown' uitvoering tijdens de persvoorstelling. Foto's overal te vinden op internet. Het is eigenlijk een lederkleur tussen beige en grijs in. In de BMW configurator kun je dit kiezen als optie op de X6.

Kan het dat de prijzen in Belgie lager liggen??? Op mijn offerte staat de sdrive20d vermeld aan 26.652 zonder btw, in duitsland 27.226...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
            Kan het dat de prijzen in Belgie lager liggen??? Op mijn offerte staat de sdrive20d vermeld aan 26.652 zonder btw, in duitsland 27.226...
            Klopt, 32.250 incl. BTW voor een Sdrive20d

Comment

Klopt, 32.250 incl. BTW voor een Sdrive20d
              Straf, ging er altijd vanuit dat BMW in Duitsland goedkoper was...

Comment

• amai als de prijzen in be goedkoper zijn dan in duitsland, dan gaat de concurrentie afzien als je het mij vraagt.
                ik ben fan!
                4 rings driver

Comment

• 45 Hi-res pics van de X1 te vinden op: http://www.megaupload.com/?d=DTRHDBHJ

Comment

45 Hi-res pics van de X1 te vinden op: http://www.megaupload.com/?d=DTRHDBHJ
                    Hoe kan ik dat bestand openen?

Comment

• ?? Rechtsboven code intikken en klikken op downloaden.

Comment

• Hé, de 23d is standaard 'n automaat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Hé, de 23d is standaard 'n automaat?
                          Jep ! Moet heerlijk rijden ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                            Jep ! Moet heerlijk rijden ..
                            Denk het niet, is een blijf een diesel...

De 3 liter benzine noemt hier 28i? Rare jongens bij BMW

Comment

?? Rechtsboven code intikken en klikken op downloaden.
                              Ja dan krijg ik een .rar-bestand en krijg dit met geen enkel programma open.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cies Bekijk Berichten
                                Ja dan krijg ik een .rar-bestand en krijg dit met geen enkel programma open.
                                Downloda winrar op www.rarlabs.com

is gratis

Comment

• Ik had op autoblog.nl een wedstrijd gewonne om de x1 in preview te gaan zien met 30 anderen en ik kan nie gaan godverdoeme
                                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                                  1991 E30 320i

Comment

• Op de Belgische stie van BMW is de X1 al samen te stellen in de configurator.
                                    2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                                    2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                                    2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                                      Ik had op autoblog.nl een wedstrijd gewonne om de x1 in preview te gaan zien met 30 anderen en ik kan nie gaan godverdoeme
                                      Ik wil wel :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
                                        Op de Belgische stie van BMW is de X1 al samen te stellen in de configurator.
                                        Heb ik dat goed gezien ? Is er geen X1 te verkrijgen waarvan de BIV lager is dan € 2478 ?

Comment

Working...
                                        X