Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X1

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door titanliner Bekijk Berichten
    tik uw collega van "het Antwerpse" dan maar serieus op de vingers.

ik zaterdag naar Lier voor de X1-roadshow .... helemaal niks te zien
    Idem hier. Wou de X1 nog eens irl zien, maar na 3 keer Lier te doorkruisen maar naar huis gereden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door titanliner Bekijk Berichten
      tik uw collega van "het Antwerpse" dan maar serieus op de vingers.

ik zaterdag naar Lier voor de X1-roadshow .... helemaal niks te zien
      Oorspronkelijk geplaatst door swiebo Bekijk Berichten
      Idem hier. Wou de X1 nog eens irl zien, maar na 3 keer Lier te doorkruisen maar naar huis gereden.
      Hmm, da's wel bizar dan, op de site staat idd 10u-13u30 Gasthuisvest Lier en daarna nog van 14-18u op de Grote Markt. Misschien heb je ze net gemist? Ofwel is de planning last minute aangepast natuurlijk, daar kunnen wij ook niets aan doen..

Comment

• Ik heb zaterdag op de Singel in Antwerpen een nieuwe X1 zien rijden. Het is een mooie wagen en een BMW zoals een BMW moet zijn. Dit wordt een commerciëel succes...
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Heb al 2 vrachtwagens vol gezien vorige week, denk dat ze binnenkort veel te zien gaan zijn.

Comment

• Heb vorige week ook eentje zien rijden in Hasselt. Was toch wel even wennen toen ik hem zag. Had hem in ieder geval hoger verwacht...
            2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
            2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
            2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door swiebo Bekijk Berichten
              Ik kom net van de Grote Markt te Roeselare, geen X1 te zien, vandaag zou er daar een roadshow zijn. Niks te zien, ben er om 12u, om 13u en om 14.50u geweest, telkens een teleurstelling. Flauwen boel. Slechte reclame. Snap niet dat ze zich niet houden aan de gecommuniceerde datums, zo stellen ze veel mensen teleur ....

Comment

• AC Schnitzer. Niet echt lelijk...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                  AC Schnitzer. Niet echt lelijk...

Die velgen zijn me iets te PIMP...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    AC Schnitzer. Niet echt lelijk...

Is net een hatch met een te hoge motorkap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dba Bekijk Berichten
                      Ik kom net van de Grote Markt te Roeselare, geen X1 te zien, vandaag zou er daar een roadshow zijn. Niks te zien, ben er om 12u, om 13u en om 14.50u geweest, telkens een teleurstelling. Flauwen boel. Slechte reclame. Snap niet dat ze zich niet houden aan de gecommuniceerde datums, zo stellen ze veel mensen teleur ....
                      Dat is dus echt de miserie, waarschijnlijk hebben ze de dag ervoor nog iets aan de planning veranderd maar dat niet meer aangepast op het kaartje van de roadshow.. Geen goeie reclame idd

Comment

• Ik kom juist van het Muntplein in Brussel. Daar stonden ze dan toch.
                        Er stonden 2 X1, bruin. Op het 1ste zicht toch wel een zeer knappe wagen, zelfs het front is beter irl dan op foto. Je mag er wel niet inzitten, dan maar een praatje gemaakt met één van de 2 "verkopers". Na een gesprek over 3 touring vs X1 en sdrive vs xdrive mocht ik dan toch instappen in degene die full option was.
                        Omdat ik zoveel interesse toonde... .

Nu ja, eenmaal achter het stuur kon ik hem eens vanbinnen keuren. De bleke lederen zetels en houtinleg is niet mijn favo combinatie. De algehele afwerking is ok buiten die plastieke beugel rechts van de versnellingbak. Maar deze hard plastieke rand loopt onder en naast het hele dashboard.
                        Als ik van één ding koud word in de auto dan is het wel van die voze speelgoedplastiek. Ik vroeg dan of het een preproductie model was en hij zie dat er ook iets fout is met de verf en dat de koetswerk naden niet goed aansluiten.. Hopen van wel dus. Om het ruimte aanbod achteraan eens te checken zat ik is achter mezelf. (182cm) Het ging.... De X1 is toch een halve maat kleiner achterin dan de 3serie. Ook in de breedte.

Conclusie; Zeer knap, maar kleiner dan verwacht achteraan. En enkele afwerkingsmissers die hopelijk te wijten zijn aan het preproductie model zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door landroverboy Bekijk Berichten
                          Ik kom juist van het Muntplein in Brussel. Daar stonden ze dan toch.
                          Er stonden 2 X1, bruin. Op het 1ste zicht toch wel een zeer knappe wagen, zelfs het front is beter irl dan op foto. Je mag er wel niet inzitten, dan maar een praatje gemaakt met één van de 2 "verkopers". Na een gesprek over 3 touring vs X1 en sdrive vs xdrive mocht ik dan toch instappen in degene die full option was.
                          Omdat ik zoveel interesse toonde... .

Nu ja, eenmaal achter het stuur kon ik hem eens vanbinnen keuren. De bleke lederen zetels en houtinleg is niet mijn favo combinatie. De algehele afwerking is ok buiten die plastieke beugel rechts van de versnellingbak. Maar deze hard plastieke rand loopt onder en naast het hele dashboard.
                          Als ik van één ding koud word in de auto dan is het wel van die voze speelgoedplastiek. Ik vroeg dan of het een preproductie model was en hij zie dat er ook iets fout is met de verf en dat de koetswerk naden niet goed aansluiten.. Hopen van wel dus. Om het ruimte aanbod achteraan eens te checken zat ik is achter mezelf. (182cm) Het ging.... De X1 is toch een halve maat kleiner achterin dan de 3serie. Ook in de breedte.

Conclusie; Zeer knap, maar kleiner dan verwacht achteraan. En enkele afwerkingsmissers die hopelijk te wijten zijn aan het preproductie model zijn.
                          1 cm smaller om precies te zijn ;-). Ik rij zelf met een 3 en had vooraan in de X1 zelfs de indruk dat deze ruimer was.

Comment

• Volgende week donderdag naar de voorstelling van de X1 en de 5' GT van Daeninck (in Oudenaarde).

Ik vind de X1 geenszins een lelijke wagen. Niet dat ik hem zou moeten, maar puur qua looks is hij alleszins toch knapper dan de X3.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Er stonden ook 3 X1's vandaag in Kortrijk aan de grote markt. Persoonlijk vind ik het wel nog een mooi model, als ik wat meer tijd zou gehad hebben, ging ik ze eens van dichtbij bekijken. Was me wel opgevallen dat niemand er interesse voor toonde (maar waarschijnlijk te wijten aan het slechte weer).

Comment

• Die ASC velgen zijn echt lelijk imo ..

Comment

• vandaag mijn eerste gezien, op de express weg Antwerpen - knokke

en dat op een vrachtwagen, stuk of 6

schooner dan verwacht to be honest
                                  Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
                                    vandaag mijn eerste gezien, op de express weg Antwerpen - knokke

en dat op een vrachtwagen, stuk of 6

schooner dan verwacht to be honest
                                    Ze zijn volop aan het leveren denk ik. Vandaag op weg naar het werk (Hasselt-Brussel), 3 vrachtwagens tegen gekomen vol X1 en 5GT's

Comment

• donderdag 22 oktober naar Cocquyt (Brugge) voor de officiële voorstelling van de X1 en 5GT. Ben benieuwd. Heb al een offerte gekregen. De X1 23d lijkt mij een speciaal met die TwinPower Turbo. Dat zal wel aangenaam rijden, continu vermogen ter beschikking met 204 paardjes. Die wagen gaan ze niet binnen hebben voor een proefrit, alleen de 20d. Misschien es naar Bornem afzakken dan maar.

Comment

• Naast de 5GT ook de X1 gezien op de voorstelling van Daeninck in Oudenaarde.

Ongetwijfeld dat dit een succes zal worden voor BMW, ondanks het toch wel hoge prijskaartje.

Net zoals op de 5GT is de donkere uitvoering wat mij betreft ook hier de knapste.
                                        De blauwe uitvoering met bleek leder interieur viel wat tegen, qua interieurkleur dan toch.

Enkele minpuntjes die me opvielen:
                                        - Beenruimte achteraan is beperkt
                                        - Armsteun is klein, indeling opbergvak in de armsteun is onhandig
                                        - Kofferruimte is klein (zeker als je de huidige X3 gewoon bent)
                                        - Achterruit: die dikke omlijsting vraagt toch wat gewoonwording.

Comment

Working...
                                        X