Oorspronkelijk geplaatst door landroverboy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw X1
Collapse
X
-
voor het eerst op straat gezien : hij stond voor de showroom van de Waterlooselaan in Brussel
ondanks de felle kleur, een vrij onopvallend design
trek de BMW-badge er af en er blijft gewoon de zoveelste verhoogde break met de gebruikelijke "off road"-artefacts" voor, achter en op zij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenvoor het eerst op straat gezien : hij stond voor de showroom van de Waterlooselaan in Brussel
ondanks de felle kleur, een vrij onopvallend design
trek de BMW-badge er af en er blijft gewoon de zoveelste verhoogde break met de gebruikelijke "off road"-artefacts" voor, achter en op zij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk BerichtenMaar wel eentje die rijdt zoals een BMW, wat van de meeste niet gezegd kan worden ;-). .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk BerichtenVandaag een uurtje met rondgereden,heeft me echt aangenaam verrast.Echt een leuke wagen voor met rond te toeren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenHeb je er al mee gereden dan ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90 driver Bekijk BerichtenBen je in Bornem geweest Danny?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenDit wordt em, mijn volgende lease-bak. Zalig ding. Nu nog kiezen tussen blauw en zwart...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk BerichtenWacht tot december, dan komer er veel meer kleuren. In spacegrau is hij heel knap. Op de Duitse configurator kan je al alle kleuren selecteren.
Spacegrau is mooi, maar ik zou het persoonlijk nooit kiezen. Smaken en kleuren
Ik vind dat Tiefseeblau echt wel mooi, maar ik zou het eens IRL moeten zien. Anders
wordt het zwart met eventueel die rood-zwarte stoelen.
Vanavond nog eens naar de dealer zie.
Ga jij er ook één bestellen Wes ? Jij rijdt nu ook met een 3 Touring zeker zoals ik ?
Ik moet volgend jaar weer kiezen, maar ik vind het zo stom dat de huidige 3 touring FL zo weinig verschilt van de PFL. En de nieuwe 3 komt eind 2011 uit.
Dus, iets anders !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk BerichtenMaar wel eentje die rijdt zoals een BMW, wat van de meeste niet gezegd kan worden ;-). Persoonlijk zie ik dit ook meer als een verhoogde break. Dit is volgens mij ook de markt die BMW hier mee wil aanboren, nl mensen die eens iets anders willen dan de zoveelste break, maar dan ook niet te vinden zijn voor een echte SUV.sigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenHij is voor volgend jaar, dus tegen die tijd zal dat wel in de sakosj zijn.
Spacegrau is mooi, maar ik zou het persoonlijk nooit kiezen. Smaken en kleuren
Ik vind dat Tiefseeblau echt wel mooi, maar ik zou het eens IRL moeten zien. Anders
wordt het zwart met eventueel die rood-zwarte stoelen.
Vanavond nog eens naar de dealer zie.
Ga jij er ook één bestellen Wes ? Jij rijdt nu ook met een 3 Touring zeker zoals ik ?
Ik moet volgend jaar weer kiezen, maar ik vind het zo stom dat de huidige 3 touring FL zo weinig verschilt van de PFL. En de nieuwe 3 komt eind 2011 uit.
Dus, iets anders !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zouf Bekijk BerichtenNu bestellen = leveren in mei !!
Comment
Comment