Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X1

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door landroverboy Bekijk Berichten
    klinkt misschien raar maar; Vorige week de X1 gaan bezichtigen, er stond ook een X6. En ik ben in elke auto achter mezelf gaan zitten en ik moet zeggen dat je puur qua beenruimte bijna hetzelfde hebt in de X6 achteraan. Natuurlijk is hij breder en "luchtiger" en heb je meer ruimtegevoel, maar voor je knietjes is het bijna hetzelfde m.i. .
    Qua breedte heb je er niks te zoeken met drie. Toch niet voor lang.
    Ben zelf 1m86 en had voldoende beenruimte achteraan. Hoofdruimte is er uiteraard meer dan voldoende. Qua breedte is hij 1 cm minder dan de 3 touring

Comment

• voor het eerst op straat gezien : hij stond voor de showroom van de Waterlooselaan in Brussel
      ondanks de felle kleur, een vrij onopvallend design
      trek de BMW-badge er af en er blijft gewoon de zoveelste verhoogde break met de gebruikelijke "off road"-artefacts" voor, achter en op zij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
        voor het eerst op straat gezien : hij stond voor de showroom van de Waterlooselaan in Brussel
        ondanks de felle kleur, een vrij onopvallend design
        trek de BMW-badge er af en er blijft gewoon de zoveelste verhoogde break met de gebruikelijke "off road"-artefacts" voor, achter en op zij
        Maar wel eentje die rijdt zoals een BMW, wat van de meeste niet gezegd kan worden ;-). Persoonlijk zie ik dit ook meer als een verhoogde break. Dit is volgens mij ook de markt die BMW hier mee wil aanboren, nl mensen die eens iets anders willen dan de zoveelste break, maar dan ook niet te vinden zijn voor een echte SUV.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
          Maar wel eentje die rijdt zoals een BMW, wat van de meeste niet gezegd kan worden ;-). .
          Heb je er al mee gereden dan ?

Comment

• vandaag men eerste X1 gezien, was echt prachtig

Comment

• Vandaag een uurtje met rondgereden,heeft me echt aangenaam verrast.Echt een leuke wagen voor met rond te toeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk Berichten
                Vandaag een uurtje met rondgereden,heeft me echt aangenaam verrast.Echt een leuke wagen voor met rond te toeren
                Ben je in Bornem geweest Danny?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                  Heb je er al mee gereden dan ?
                  Ja, weliswaar zeer kort. En je moet er maar al de tests die nu volop verschijnen op nalezen., die dit bevestigen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90 driver Bekijk Berichten
                    Ben je in Bornem geweest Danny?
                    Nee,bij Romein in Dendermonde

Comment

• Heb hem daarnet voor het eerst zien rondrijden in Kortenberg en ik vind het toch echt geen mooie auto Misschien met een wat betere uitrusting wel, ik weet het niet. Ik zou hem niet kopen denk ik.

Comment

• ik heb hem gisteren 2 maal mogen aanschouwen, 1 maal in het blauw en 1 maal in dat brons/goud.

ik moet zeggen: FERME wagen, helemaal mijn goesting
                        There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Ik vind hem ook erg mooi. Zeker met de goede aankleding.
                          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Dit wordt em, mijn volgende lease-bak. Zalig ding. Nu nog kiezen tussen blauw en zwart...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                              Dit wordt em, mijn volgende lease-bak. Zalig ding. Nu nog kiezen tussen blauw en zwart...
                              Wacht tot december, dan komer er veel meer kleuren. In spacegrau is hij heel knap. Op de Duitse configurator kan je al alle kleuren selecteren.

Comment

Wacht tot december, dan komer er veel meer kleuren. In spacegrau is hij heel knap. Op de Duitse configurator kan je al alle kleuren selecteren.
                                Hij is voor volgend jaar, dus tegen die tijd zal dat wel in de sakosj zijn.

Spacegrau is mooi, maar ik zou het persoonlijk nooit kiezen. Smaken en kleuren
                                Ik vind dat Tiefseeblau echt wel mooi, maar ik zou het eens IRL moeten zien. Anders
                                wordt het zwart met eventueel die rood-zwarte stoelen.

Vanavond nog eens naar de dealer zie.

Ga jij er ook één bestellen Wes ? Jij rijdt nu ook met een 3 Touring zeker zoals ik ?

Ik moet volgend jaar weer kiezen, maar ik vind het zo stom dat de huidige 3 touring FL zo weinig verschilt van de PFL. En de nieuwe 3 komt eind 2011 uit.

Dus, iets anders !

Comment

Maar wel eentje die rijdt zoals een BMW, wat van de meeste niet gezegd kan worden ;-). Persoonlijk zie ik dit ook meer als een verhoogde break. Dit is volgens mij ook de markt die BMW hier mee wil aanboren, nl mensen die eens iets anders willen dan de zoveelste break, maar dan ook niet te vinden zijn voor een echte SUV.
                                  De X1 is dan ook geen SUV maar een SAV > bron BMW
                                  sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                                    Hij is voor volgend jaar, dus tegen die tijd zal dat wel in de sakosj zijn.

Spacegrau is mooi, maar ik zou het persoonlijk nooit kiezen. Smaken en kleuren
                                    Ik vind dat Tiefseeblau echt wel mooi, maar ik zou het eens IRL moeten zien. Anders
                                    wordt het zwart met eventueel die rood-zwarte stoelen.

Vanavond nog eens naar de dealer zie.

Ga jij er ook één bestellen Wes ? Jij rijdt nu ook met een 3 Touring zeker zoals ik ?

Ik moet volgend jaar weer kiezen, maar ik vind het zo stom dat de huidige 3 touring FL zo weinig verschilt van de PFL. En de nieuwe 3 komt eind 2011 uit.

Dus, iets anders !
                                    Ik zou tegen het eind van het jaar moeten bestellen, maar weet nog niet wat. De X1 is zeker een optie. Perssonlijk twijfel ik nu wel terug een een 3 break vermits ik eerst dacht dat de nieuwe 3 al voor eind 2010 zou zijn. Maar nu hoor ik overal dat deze pas voor eind 2011, begin 2012 zou zijn. Wetende dat de touring meestal nog voor een halfjaar later is, staat de 3 touring ook zeker terug op mijn lijstje (samen met de passat cc, MB GLK, MB C break,...)

Comment

• Nu bestellen = leveren in mei !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zouf Bekijk Berichten
                                        Nu bestellen = leveren in mei !!
                                        Ben blij dat ik op tijd besteld heb dan...

Comment

• Juist terug van een testrit in Bornem met een X1 Xdrive2.0d 163pk manueel

Check de rubriek testverslagen voor het verslag

Comment

Working...
                                          X