Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X1

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind hem best ok, alleen die suv-look gepaard met de afmeetingen van een gewone auto geven een raar geheel.

Comment

• X1 23d

In het topic "mijn duitse auto" staan er enkele foto's van mijn X1.

Winterbanden en wielen zijn besteld maar nog niet binnen.

Comment

• Dit in het zwart

Comment

• De BMW X1 sdrive18i zal beschikbaar zijn vanaf maart 2010 voor de prijs van 27.500€

bmw.be
          Nora!

Comment

• Belachelijke review
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Wat een dwaze kop...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                Wat een dwaze kop...
                terechte opmerking op een auto review!
                Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                  Belachelijke review
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  Zo typisch bij die Engelse repoters. Vandaag een autoprogramma en morgen een tuin-, kookprogramma.

Ik heb zelfs geen zin gehad om deze reportage verder uit te zien. Het zijn van die typische reportages van gasten die nog groen achter hun oren zien en denken dat ze interessant zijn en stoer zullen overkomen.

Ik zou graag eens willen weten met welke auto deze nerd rijdt.
                  Last edited by ; 14/01/2010, 17:51.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                    Zo typisch bij die Engelse repoters. Vandaag een autoprogramma en morgen een tuin-, kookprogramma.

Ik heb zelfs geen zin gehad om deze reportage verder uit te zien. Het zijn van die typische reportages van gasten die nog groen achter hun oren zien en denken dat ze interessant zijn en stoer zullen overkomen.

Een VW Tiguan. Hij zegt het zelf.

Comment

Ik vind het gewoon erg dat ze de auto zo afbreken en dat de kijkers waarschijnlijk ook deze mening zullen overnemen als ze deze wagen nog niet zelf hebben kunnen rijden...
                      Ok, het is een wagen met een identiteitsprobleem. Het is geen touring, geen SAV,...
                      Maar ik ben fan van deze wagen en heb er nu zelf al dikwijls mee kunnen rijden, met de verschillende motorisaties en ik kan allemaal maar zeggen: "prachtige wagen" en mocht ik de kans krijgen eentje te kopen ik zou het meteen doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                        Ik vind het gewoon erg dat ze de auto zo afbreken en dat de kijkers waarschijnlijk ook deze mening zullen overnemen als ze deze wagen nog niet zelf hebben kunnen rijden...
                        Ok, het is een wagen met een identiteitsprobleem. Het is geen touring, geen SAV,...
                        Maar ik ben fan van deze wagen en heb er nu zelf al dikwijls mee kunnen rijden, met de verschillende motorisaties en ik kan allemaal maar zeggen: "prachtige wagen" en mocht ik de kans krijgen eentje te kopen ik zou het meteen doen
                        Ik heb hem ook gereden in 2.8 versie(full option) en vroeg mij af wat de X5 eigenlijk nog meer te bieden had. Het is een bijzondere mooie, ruime, aangename, sportieve, avontuurlijke wagen deze X1.

1 nadeel en dat is het gekend gemis van het watertemperatuurmetertje(moest toch 1 minpuntje opnoemen )

Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                        Idd., zoiets ONTERECHT doet geen goed!
                        Last edited by ; 14/01/2010, 21:42.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                          Een VW Tiguan. Hij zegt het zelf.
                          VW Tiguan? Over een miskoop(duurkoop) gesproken. De wagen zit in dezelfde prijsklasse en is een halve meter korter.
                          Last edited by ; 14/01/2010, 21:42.

Comment

VW Tiguan? Over een miskoop(duurkoop) gesproken. De wagen zit in dezelfde prijsklasse en is een halve meter korter.
                            Is dat een argument om te staven of een wagen al dan niet z'n geld waard is?

Dan moet ik u teleurstellen, een Tiguan is nog geen 3cm korter dan een X1, een pakje goedkoper (beide met dezelfde uitrusting) en even ruim als een X3.

Comment

• Gisteren de X1 op het autosalon gezien en ik vond de afwerking gewoon schandalig.
                              Toch op de 18d die minder goed was uitgerust.
                              2012 E92 Bmw 335i DKG
                              1991 E30 320i

Comment

Als ik hem naast zijn concurrent de VW Tiguan zet, dan zie je pas hoe klein de VW wel is.
                                Korte snuit, korte koffer.

Het geeft idd een vertekend beeld qua lengte, maar die 3 cm dat een Tiguan korter is, lijkt wel een halve meter zoals eerder gepost.

Zelfs vergelijken ze een Q5 met een X1, wat een Q5 eigenlijk met een X3 moet vergeleken worden.
                                Last edited by ; 14/01/2010, 22:15.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                                  Gisteren de X1 op het autosalon gezien en ik vond de afwerking gewoon schandalig.
                                  Toch op de 18d die minder goed was uitgerust.
                                  Welke slechte afwerking?

Het is ook zo dat een standaard uitgeruste wagen altijd 'goedkoper' overkomt.

Ik zou zeggen ga eens naar Bornem en neemt eens plaats in de full option X1 2.8

Comment

Welke slechte afwerking?

Foto's van die X1 2.8i?

Comment

Welke slechte afwerking?

Idd, neem een Xdrive 20D met een lederen interieur en donkere dakhemel en je hebt een prachtige wagen.
                                      Tijdens mijn vakantiewerk op BMW Belux heb ik toen met een X1 van de VIP-afdeling en die was prachtig!
                                      Het was een zwarte X1 Xdrive 20D met een rood lederen interieur, knappe velgen eronder en had redelijk wat opties! Prachtig gewoon!
                                      Laat al die mensen die kritiek hebben maar zeggen, maak gewoon een afspraak en gaat met eentje rijden en nadien zullen we nog eens praten

Comment

• Ik begin hem ECHT graag te zien

Als ik de keuze had tussen een X1 of een 5-deurs 1-serie zou ik voor de X1 gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                          Foto's van die X1 2.8i?
                                          Ja enkel op mijne gsm.

Het was een zwarte buitenkleur, donker gele sportzetels(niet terug te vinden in de optielijst ) met Styling 323 en chrome raamomlijsting + dakrail, donker houtinleg.

Opties: Gewoon full option!

Panoramisch opendak, zwart hemeldak, groot navi, xenons, hifi, elektrische zetels, parkeersensoren + infrarood camera, enz, enz,...

Gewoon:

Comment

Working...
                                          X