Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw X1
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenFoto's van die X1 2.8i?
weliswaar 20d, maar dat verandert niets aan de looks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenKan je ze proberen over te zetten op je PC ?
Comment
-
Zalige wagen ! Thanks voor de foto's !
Wil echt eens rijden met de 23d en 28i !
Ik rijd nu sinds gisteren met de 20d Xdrive manueel! -foto's post ik later- Maar ik vind de motorisatie toch iets te weinig sensatie bieden. Als ik overga tot aankoop, wacht ik toch nog het M-pack op de markt komt.
@ Tulpje en co : Wat vond je van de prestaties van de 28i automaat ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
@ Tulpje en co : Wat vond je van de prestaties van de 28i automaat ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenMoest hier een SangYong badge opgekleefd hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
Alleen is de X1 vele malen mooier.
Net zals ze 5GT was ik niet onmiddelijk overtuigd, maar eens je ze irl gezien hebt (een mooie uitdossing kan natuurlijk helpen..)..!freude am fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenWelke slechte afwerking?
Het is ook zo dat een standaard uitgeruste wagen altijd 'goedkoper' overkomt.
Ik zou zeggen ga eens naar Bornem en neemt eens plaats in de full option X1 2.82012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenJa maar die full-option wat daar stond kostte ook wel 50 000 euro en dan mag eene auto wel mooi afgewerkt zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenWelke slechte afwerking?
Het is ook zo dat een standaard uitgeruste wagen altijd 'goedkoper' overkomt.
Ik zou zeggen ga eens naar Bornem en neemt eens plaats in de full option X1 2.8
Een dacia met leder, gps en houtinleg blijf slecht afgewerkt volgens mij.
Natuurlijk is een fulloption X1 wel mooi gestyleerd maar je mag gewoon niet te veel aan alles aankomen om ontgoocheld te zijn.
Vooral hard plastieke panelen kunnen niet meer en zeker niet voor een bmw, die normaal uit de kwaliteit en de afwerking deels zijn meerprijs rechtvaardigt. Dat en zijn ondermaatse geluidswering kan je de X1 doorschuiven als ondermaats, imo.
Dat hij klein is vanbinnen kan je verwachten en moet je niet op zagen, he. Dat kan je op voorhand weten als je de afmetingen plaatst.
ik had hem graag als leasekandidaat nog gehouden maar door zijn afwerking en geluidsisolatie is een 3 voor mij nog steeds het aantrekkelijkst.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door landroverboy Bekijk BerichtenDat verandert niets aan de afwerking, he
Een dacia met leder, gps en houtinleg blijf slecht afgewerkt volgens mij.
Natuurlijk is een fulloption X1 wel mooi gestyleerd maar je mag gewoon niet te veel aan alles aankomen om ontgoocheld te zijn.
Vooral hard plastieke panelen kunnen niet meer en zeker niet voor een bmw, die normaal uit de kwaliteit en de afwerking deels zijn meerprijs rechtvaardigt. Dat en zijn ondermaatse geluidswering kan je de X1 doorschuiven als ondermaats, imo.
Dat hij klein is vanbinnen kan je verwachten en moet je niet op zagen, he. Dat kan je op voorhand weten als je de afmetingen plaatst.
ik had hem graag als leasekandidaat nog gehouden maar door zijn afwerking en geluidsisolatie is een 3 voor mij nog steeds het aantrekkelijkst.
Een X1 klein? Hij is ruimer dan een 3 Serie en ik durf hem zelf qua beenruimte achteraan 'bijna' vergelijken met een 5 Serie!
En vele mensen catalogeren een X1 qua grote met een 1 Serie en dat is fout! Een X1 zit zelfs op chassis van een 3 Serie! BMW had hem misschien zelfs beter iets kleiner gemaakt, omdat hij nu zelfs de X3 het moeilijk gaat maken en hem hierdoor ook weer groter zullen moet maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
Een X1 klein? Hij is ruimer dan een 3 Serie en ik durf hem zelf qua beenruimte achteraan 'bijna' vergelijken met een 5 Serie!
|
Ik zou het qua ruimte vergelijken met een E46touring... Toch zeker qua beenruimte enz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenZowel een instap X1 als een full X1 zijn de materialen hetzelfde hoor. Maar het komt bij een instapversie gewoon meer cheap over door het ontbrekken van allerlei in het oog springende luxieuze opties.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
Comment