Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw X1

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• nog foto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Super Dooper Bekijk Berichten
      nog foto's
      knap veel plezier ermee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk Berichten
        knap veel plezier ermee
        Inderdaad, erg knappe wagen.

Comment

• Op youtube verschijnen de eerste filmkes van de 28i, met de 2.0 l turbo vierpitter.
          Heeft er al iemand een testrit gedaan met deze motor?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk Berichten
            Op youtube verschijnen de eerste filmkes van de 28i, met de 2.0 l turbo vierpitter.
            Heeft er al iemand een testrit gedaan met deze motor?
            Denk niet dat er momenteel één in België is met deze motor.
            Kheb ook getwijfeld om deze te kopen maar de biv heeft me tegengehouden.
            Ik hoopte op een toegeknepen versie van 211pk maar die komt er niet.
            Moet wel ferm zijn met die motor want de X1 rijdt super.

Comment

Ok dan zal daar vanaf januari wel verandering in komen wat de biv betreft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk Berichten
                Ok dan zal daar vanaf januari wel verandering in komen wat de biv betreft.
                Ben wel eens benieuwd wat het uiteindelijk zal worden....

Comment

In het Driving Center te Bornem staat er al eentje
                  Geluid valt dik tegen!!!

Comment

• Sound:
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

Toch wel, heb al een LM blauwe gezien
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Eindelijk een Alpina zonder die platte voorschort. Ik blijf een fan.

Comment

• X1

http://www.autoforum.be/showthread.php?t=55951

Als er iemand interesse heeft voor 18" wielen type 322 voor op de X1.

Comment

• wielen voor X1

Hier staan foto's van de wielen:

Tweedehands of nieuwe Overige Auto-onderdelen of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant.

Comment

• raar dat hier nog geen topic is voor de facelift van de X1, dit is toch een bmw forum? nee?

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                                  raar dat hier nog geen topic is voor de facelift van de X1, dit is toch een bmw forum? nee?

G]
                                  Ik denk dat de BMW fans liever niet aan dit mormel herinnerd worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Senna4ever Bekijk Berichten
                                    Ik denk dat de BMW fans liever niet aan dit mormel herinnerd worden
                                    Ik heb in mei dit jaar zo'n mormel gekocht maar ben er iedere dag nog heel gelukkig mee.
                                    Ik vind het gewoon een fantastische mooie wagen en rijdt net zo goed als een dreier. Sinds 1994 heb ik drie BMW3 series gereden , de eerste een E36 318i , van '99 tot 2006 een E46 318i Executive en 2006 tot 2012 een E90 320i Executive. Nu wilde ik na deze drie 3 series wel eens iets anders maar dan wel een BMW. Uiteindelijk is het een BMW X1 geworden een auto die ik lange tijd afschuwelijk heb gevonden totdat ik er af en toe eentje in de omgeving zag rijden wat ik wel een leuke auto begon te vinden. Af en toe op internet gekeken en toen viel de auto die ik nu gekocht heb me meteen op. Een keertje naar Ekris in Arnhem gereden en daar bleken ze gewillig te zijn met onderhandelen en 2 weken later heb ik op 4 mei de BMW X1 Executive 2.0D met 53000KM op de teller kunnen ophalen. De meesten hier hebben waarschijnlijk liever een 3 serie maar ik vind deze X1 werkelijk fantastisch om te rijden en erg goed uitzien.

Auto heeft de volgende opties:
                                    BMW X1 2.0D S-Drive Executive (Bouwjaar mei 2010)
                                    Saphirschwarz
                                    X-Line uitvoering
                                    Shadow-Line hoogglans raamomlijsting
                                    18 inch Honinggraad 323 velgen met 255-40 18 Pirelli banden
                                    Sportstoelen Stof `Median` Anthrazit/Silbereffekt
                                    Stoelverwarming
                                    Black/Anthrazit hemelbekleding
                                    Park Distance Control Voor en achter
                                    Regen-/lichtsensor
                                    Universele voorbereiding Bluetooth
                                    USB aansluiting
                                    Navigatiesysteem Business
                                    Dakdraagsysteem chrome
                                    Alarm klasse III
                                    Uitgebreid verlichtingspakket
                                    Dynamic Cruise Control
                                    Middenarmsteun
                                    De auto met 177 PK dieselmotor is opvallend snel en ondanks het hogere gewicht een stuk sneller dan de 320i E90.

Last edited by ; 28/08/2012, 14:03.

Comment

Working...
                                    X