Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5 Sportback

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door verokevin Bekijk Berichten
    Audi verkoop gaat nog relatief goed maar bij BMW smijten ze met kortingen. I.
    plots daalde de inschrijvingen van Audi's met 24% in september, maar op het hele jaar 2009 blijven ze licht positief (4%)
    hopelijk was september een uitzondering...
    ik heb graag dat mijn merk goede zaken doet, het geef vertrouwen in de toekomst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verokevin Bekijk Berichten
      2 tips : op de verkoop van een wagen verdienen ze relatief weinig. Je houdt de garage die je uiteindelijk wil nemen (wegens nabijheid of wegens goed onderhoud) als laatste en vraagt eerst bij andere garages prijzen op. Als laatste trek je naar de garage waar je wil kopen en zeg je daar dat je ook je onderhoud bij hen vast wil laten doen als zij onder de laagste prijs gaan of matchen.

Audi verkoop gaat nog relatief goed maar bij BMW smijten ze met kortingen. Ik heb er nog een halve percent afgekregen met mijn lease-A6 maar ze geven wel graag extra's gratis, dit kost hen relatief minder. Dus een sportstuur, dagdragers, skibox, kinderstoeltje en andere "te dure" opties kan je er vlot bij vragen.
      Voor de A6 kreeg ik nochtans ook zwaar korting (dubbel van de A5 sportback). Dat BMW zware kortingen geeft is altidj zo geweest (bij mij toch). Zelfs voor de crisis kreeg ik kortingen om achterover te vallen. Dat zal ook de reden zijn dat BMW het in leasing altijd zo goed heeft gedaan, mooie korting en mooie restwaarde. Natuurlijk is er nu een grote toevloed van tweedehands BMW's met als gevolg dat de restwaarde gedaald is.

Comment

• Mooie 5-deurs uitvoering van de bekende A4. Jammer dat er nog geen basisuitvoering is met een 1.6 tdi van 105 pk die voor de meeste mensen ruimschoots voldoende is. Een goed alternatief voor de referentie in deze klasse, de Opel Insigna.

Comment

• pis met noten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
            Mooie 5-deurs uitvoering van de bekende A4. Jammer dat er nog geen basisuitvoering is met een 1.6 tdi van 105 pk die voor de meeste mensen ruimschoots voldoende is. Een goed alternatief voor de referentie in deze klasse, de Opel Insigna.
            Sorry, maar 105PK in zo'n wagen??? Ik heb nu 125PK in mijn 3 touring en is net te doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
              Sorry, maar 105PK in zo'n wagen??? Ik heb nu 125PK in mijn 3 touring en is net te doen.
              eigenlijk zouden wij (bv in de plaats van het (nutteloos) instantelijk verbruik) een teller moeten hebben die het aantal werkelijk gebruikte pk's permanent aangeeft.
              ik denk dat wij verstomd zouden zijn te zien met hoe weinig wij genoeg hebben om 120/130 te rijden.
              Optrekken is uiteraard aangenaam, maar vooral dat vereist de de supplementaire pk's
              natuurlijk gaat geen enkel construkteur zo'n tellertje voorzien, ze zijn niet zot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                eigenlijk zouden wij (bv in de plaats van het (nutteloos) instantelijk verbruik) een teller moeten hebben die het aantal werkelijk gebruikte pk's permanent aangeeft.
                ik denk dat wij verstomd zouden zijn te zien met hoe weinig wij genoeg hebben om 120/130 te rijden.
                Optrekken is uiteraard aangenaam, maar vooral dat vereist de de supplementaire pk's
                natuurlijk gaat geen enkel construkteur zo'n tellertje voorzien, ze zijn niet zot
                Rolls en Bugatti hebben zulke tellertjes. En er zullen nog wel enkele uitzonderingen zijn. Maakt toch niks uit voor de constructeur? 120 km/u is een snelheid die zowat elke in België verkochte wagen haalt, gaande van een Smart tot de exotische 600pk-plussers. Dan weet je toch dat je geen gigantisch vermogen nodig hebt om die snelheid te behalen...

Comment

• en nu wachten!

Ik heb de auto nu al een aantal malen in het RL gezien en het is een echte beauty!!!

2 weken terug ook 1 besteld en hij staat 02 januari voor mij klaar.

Heb het volgende besteld
                  *a5 sportsback 2.0 tfsi quattro met s/tronic
                  *proline uitvoering
                  *briljant zwart
                  *s/line exterieur
                  *19 inch lichtmetaal
                  *sportonderstel
                  *sportstoelen
                  *zwarte hemelbekleding
                  *mmi plus
                  *zwart leer achteraf
                  *en nog wat kleine opties

en nu wachten in spanning!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BKQ5 Bekijk Berichten
                    Ik heb de auto nu al een aantal malen in het RL gezien en het is een echte beauty!!!

2 weken terug ook 1 besteld en hij staat 02 januari voor mij klaar.

Heb het volgende besteld
                    *a5 sportsback 2.0 tfsi quattro met s/tronic
                    *proline uitvoering
                    *briljant zwart
                    *s/line exterieur
                    *19 inch lichtmetaal
                    *sportonderstel
                    *sportstoelen
                    *zwarte hemelbekleding
                    *mmi plus
                    *zwart leer achteraf
                    *en nog wat kleine opties

en nu wachten in spanning!
                    Proficiat. En wat is proline-uitvoering?

Comment

• Dank je

Pro line pakket erbij, deze bestaat uit:
                      - Airconditioning, comfort
                      - Audi parking system achter
                      - Bagageruimtepakket
                      - Diefstalalarm (TNO/SCM goedgekeurd)
                      - Audi-Soundsystem
                      - Lichtpakket
                      - Bestuurdersinformatiesysteem met kleurenscherm
                      - MMI navigatie
                      - Xenon plus koplampen
                      - Multifunctioneel driespaaks lederen sportstuurwiel

Comment

• Waarom 'leder' achteraf??

Comment

• heb de auto in nederland besteld, en de opties welke je niet af fabriek op de auto stopt hoef je geen fiscale bijtelling over te betalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                            Waarom 'leder' achteraf??
                            Wagen is in Duitsland besteld, vermoed ik...

Comment

• in duitsland besteld, in NL gekocht.

Scherp hoor!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BKQ5 Bekijk Berichten
                                in duitsland besteld, in NL gekocht.

Scherp hoor!
                                Zo, een fiscaal avonturier!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk Berichten
                                  Zo, een fiscaal avonturier!!!
                                  als je minder belasting kunt betalen op een legale manier, altijd doen toch!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                                    Waarom 'leder' achteraf??
                                    voor de geïnteresseerden : leder "achteraf" blijkt nu ook mogelijk als accessoire
                                    blz 14 van de winter-brochure 2009/2010 beschrijft een full-leder interieur voor een A4 voor 1429 euros pookhoes 59 euros + lederstuur 269 euros
                                    niet eens duurder dan de fabrieksoptie... voor wie het niet besteld had of een stockwagen gekocht/geleased heeft zonder leder

Comment

• Hoi,

De mijne is vandaag aangekomen bij mijn concessiehouder.
                                      Dinsdag mag ik er mijn nummerplaten op vijzen, en dan is 't ie de mijne !

Doei,

Stelo
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• proficiat!
                                        één van Delbar in Moeskroen zeker ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                          voor de geïnteresseerden : leder "achteraf" blijkt nu ook mogelijk als accessoire
                                          blz 14 van de winter-brochure 2009/2010 beschrijft een full-leder interieur voor een A4 voor 1429 euros pookhoes 59 euros + lederstuur 269 euros
                                          niet eens duurder dan de fabrieksoptie... voor wie het niet besteld had of een stockwagen gekocht/geleased heeft zonder leder
                                          Zijn dit dan nieuwe zetels?

Comment

Working...
                                          X